206 vraagje.

Gestart door sledge, 09 november 2003 - 18:46:49

« vorige - volgende »

sledge

Omdat ik bijna m'n praktijk van m'n rijbewijs gedaan heb, heeft m'n meter besloten een 206 te kopen, zodat ik haar 106 Xn krijg. Normaal ging hij eind oktober toekomen in de garage, maar nu zegt ze me dat het wat langer zal duren, omdat de garagist een nieuwer model besteld heeft, dat meer kost...
Ik weet niks van een nieuw type 206? Iemand een mogelijke verklaring?
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

McChouffe

Citaat van: sledgeOmdat ik bijna m'n praktijk van m'n rijbewijs gedaan heb, heeft m'n meter besloten een 206 te kopen, zodat ik haar 106 Xn krijg. Normaal ging hij eind oktober toekomen in de garage, maar nu zegt ze me dat het wat langer zal duren, omdat de garagist een nieuwer model besteld heeft, dat meer kost...
Ik weet niks van een nieuw type 206? Iemand een mogelijke verklaring?

http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=1948

Is wel vanaf 2004.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Wutputt

Kan het zijn dat die facelift al in juli voor Belgiƫ is ingevoerd? Want er rijden sinds dan toch 206-en rond met andere acherlichten (je moet wel van dichtbij kijken om het verschil te zien) en gekleurde bumperstrips, enz.
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

sledge

Hij is vandaag toegekomen in de garage, en het is inderdaad het nieuw model, dat officieel pas in 2004 word ingevoerd...
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)