Blunder kost coach Red Sox de kop

Gestart door Martin, 28 oktober 2003 - 10:45:44

« vorige - volgende »

Martin

De Amerikaanse profhonkbalclub Boston Red Sox heeft maandagavond coach Grady Little ontslagen. Hij betaalt de tol voor een foute beslissing in zevende wedstrijd tegen de New York Yankees om het kampioenschap van de American League, waardoor de Red Sox de World Series misten.

Little liet bij een 5-2 voorsprong in de achtste inning de vermoeide werper Pedro Martinez staan. De Yankees maakten dankbaar gebruik van de minder moeilijke ballen en joegen in de slotfase vier man over de thuisplaat.

De ploeg uit New York won het zevende duel met 6-5, daarmee met 4-3 de best-of-seven om het divisiekampioenschap en plaatste zich ten koste van de Red Sox voor de World Series, de finale van de Major League.

Raikkonen MASTER

Herinnert er iemand zich zo op het WK 1994 die, ik dacht dat het een Colombiaan was, die vermoord is omdat hij een own-goal maakte...  :?

Hij kwam thuis met vliegtuig en werd koelbloedig vermoord...

Alan Blues

Dat was Andres Escobar. Hij werd neergeschoten door een supporter toen hij een discotheek buiten kwam. De supporter kon het niet verkroppen dat Escobar een own-goal had gemaakt tijdens het WK.

IVY440

en dat vooral daardoor Colombia uit het WK lag, al na de 1e ronde.

Lender

Mensen, waar gaan we toch naartoe :?  :?  :?
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Martin

Ja hallo.
Ik start iets over honkbal, staat er gelijk weer dat stomme voetbal op.
Start lekker je eigen toppic.
Ik haat voetbal, ook al vallen er dode.

Lender

Citaat van: MartinJa hallo.
Ik start iets over honkbal, staat er gelijk weer dat stomme voetbal op.
Start lekker je eigen toppic.
Ik haat voetbal, ook al vallen er dode.

:lol:  :lol:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Alan Blues

Tja, als Raikkonen MASTER opduikt kan het wel eens gebeuren dat er over voetbal gepraat wordt... ;)