Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

Ferdinand C Grun

Op het middenveld is Positiespel/Playmaking het belangrijkste, gevolgd door conditie. Het liefst heb je spelers met een zo hoog mogelijk positiespel en zo goed mogelijke conditie.

Meestal is de conditie van spelers van net beginnende teams vrij laag. Je kan dus beginnen met een paar weken conditietraining. Nadeel van conditietraining is dat de vorm van spelers (tijdelijk) achteruit gaat. Je moet dus niet te lang achtereen conditie trainen (bv 2 weken conditie, dan 2 weken positiespel, en dan nog s een week conditie).

Conditie train je er vrij snel bij (ca 1 punt per 1 a 2 weken trainen).

Andere vormen van trainen (bv positiespel) gaat veel langzamer. Ook de leeftijd van spelers doet mee (hoe ouder, hoe trager: vuistregel: per jaar ouder, 1 week langere trainingsduur).

Watr betreft je geld: je zou dus gelet op de trainingen jonge (17-19 jaar) middenvelders moeten kopen (minimaal redelijk positiespel; beetje passing en/of verdedigen erbij is mooi meegenomen voor aanval/verdedigingsratings). Als je oude middenvelders (>23 jaar) hebt: die verkopen (en met dat geld jongere middenvelders halen).

Als je je middenvelders gaat trainen, dan maakt de leeftijd van je keeper, verdedigers en aanvallers niet uit. Daar kan je dan net zo goed wat oudere spelers voor hebben (meestal wat goedkoper in aanschaf, en vaak ook wat meer ervaring).

Hopelijk kan je hier eerst iets mee. In elk geval succes!
Seizoen 15: kampioen groep G3h (F1-REM)
F1REM: G1
MOTOGPREM: G1

Mr Madpig

Bedankt voor je tip, ik zal het eens gaan uitproberen. Ik heb al op 2 spelers een bod gedaan. Elk voor 2000 euro.
Mr Madpig/Gerrit aka Geert van Rijbroek
F1REM: G3d
Hattrick: Gerrit (770206) X.817

Ferdinand C Grun

nog een paar tips:

* geef niet direct in je eerste week dat je speelt al je geld uit. Eenmaal uit gegeven is t weg ;)

* voor trainen is de coach van belang. Die moet het best minimaal redelijk kunnen coachen. Het hebben van een coach is belangrijker dan het hebben van assistentcoaches.

* neem niet ineens teveel personeel aan. Economen en psychologen zijn bijvoorbeeld in het begin helemaal niet nodig.

* trainen doe je met jonge spelers. Dit unnen dus zoasl gezeg middenvelders zijn. Een andere strategie is te beginnen met redelijke (of goede) keepers. Daarvan heb je er maar 2 nodig (per week 2 matches). Zodra die excellent zijn verkopen en van dat geld jonge middenvelders kopen, die trainen etc.

succes!!
Seizoen 15: kampioen groep G3h (F1-REM)
F1REM: G1
MOTOGPREM: G1

Mr Madpig

Ik ben er al achter gekomen dat ik best stom ben geweest. Ik heb m'n stadion al uitgebreid, wat dus helemaal niet nodig is.

Ik heb ook al een externe trainer aangeschaft, maar die maar matig. Een redelijke trainer kan ik niet eens betalen, die kosten meer dan 500.000.

Dat van die keepers zal ik ook eens uit gaan proberen denk ik.

Thnx!!
Mr Madpig/Gerrit aka Geert van Rijbroek
F1REM: G3d
Hattrick: Gerrit (770206) X.817

alaf2

Gisteren even gehakt gemaakt van mijn tegenstander,0-7 gewonnen  :) Ik sta  bovenaan en ben daar niet blij mee :(

Een redelijke trainer kost maar 79 600 €.
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Scuderia Ferrari

Gisteren voor de verandering weer eens gewonnen. Met 4 gradaties beter op het middenveld werd het maar 4-1  :-\
Mijn middenveld wordt steeds beter, ik vraag me af wanneer ik de eerste speler met 4 sterren mag verwelkomen. Dat is volgens mij nu alleen nog een kwestie van vorm :D

Jasper

Slechts 1-2 gewonnen, maar wel verdiend. Ik had 35 sterren, maar mijn beste speler was geschorst (in de laatste minuut >:(). Die haalt 4.5 sterren, dus zou dat een totaal geweest zijn van 39.5 ster. :)

Ik was wel teleurgesteld over mijn middenveld: teamgeest was hoog bedaard, ik speelde MOTS en behaalde toch slechts een redelijk middenveld. Mijn centrale middenvelders:

32 jaar, matig in vorm
redelijk ervaring
Conditie: uitstekend
Spelmaken: formidabel
Passen: redelijk
Verdedigen: matig
--> 3.5*

20 jaar, goed in vorm
waardeloos ervaring
conditie: uitstekend
spelmaken: formidabel
passen: matig
verdedigen: zwak
--> 4*

22 jaar, redelijk in vorm
slecht ervaring
conditie: redelijk (te weinig...)
spelmaken: uitstekend
passen: matig
verdedigen: slecht
--> 3* (gerepositioneerd, dus iets minder sterren)

Blijkbaar tijd dat ik deze laatste speler vervang, want hij is de minste van de middenvelders, en mijn middenveld was zondag mijn slechtste positie. Oké, een redelijk middenveld in niet slecht voor een zesdeklasser. Maar toch, dit moet veel beter.

Mijn nieuwe uitmuntende keeper doet ook goed zijn werk. :) Hij haalde vier sterren, en mijn verdediging heeft een duidelijke vooruitgang gemaakt tegenover toen ik mijn uitstekende keeper had.

Als mijn briljante spits uit schorsing is, gaat hij ook in de verkoop. Dan krijg ik daar misschien 1.8 miljoen voor, waarmee ik dringend trainees moet bijkopen en dan een middenvelder (formidabel/uitmuntend).

Scuderia Ferrari

*Subtiel schopje*

ik heb maandag een nieuwe formidabele spits gekocht. Hij had waardeloos vorm, maar na 4 dagen (1 update) is hij met meer dan 1000 TSI gestegen :D
Als hij nu lekker in vorm komt kan ik hem gebruiken in de competitie. Mijn aanval nu is redelijk, maar met een 4 sterren spits is dat natuurlijk beter :P

jurgen

jah datte das goe

heb mij ook nen formidabelen aangekocht maar em scoort alleen nog niet goe

maar mijnen goeden spits haalt ook al 3.5 sterren dank zijn ervaring

VANDAAGGGGG den eersten BRILIANTEN middenvelder wawwwww
de eerste keer in mijn geschiedenis

enigste probleem de jeugd wil maar niet stijgen damn

Jasper

Die briljnte spits van mij is echt klote hé. Wa hij briljant en goed of zelfs uitstekend in vorm, wil ik hem op de transferlijst zetten. Maar dan raakt hij geblesseerd, dus hield ik hem nog even (lagere TSI en lagere verkoopprijs). Daarna wordt hij geschorst, dus dan zou hij weer minder opgebracht hebben. Nu wil ik hem verkopen, is hij nog maar redelijk in vorm en haalt hij nog maar 4 sterren. :'(

Ferdinand C Grun

Ik heb een kloteweek achter de rug in hattrick:
* Mijn top middenvelder uit de wedstrijd geschopt: 6 weken geblesseerd
* De desbetreffende wedstrijd verloren
* Afgelopen woensdag uit de beker geknikkerd met wel erg grote cijfers (6-0)
* Supporters zijn woedend en lopen nu weg
* Zelfvertrouwen van de spelers is nu waardeloos
* Mijn topspits heeft een rode kaart en kan zondag dus ook niet meedoen

Nu maar hopen dat ik toch nog wat kan winnen......
Seizoen 15: kampioen groep G3h (F1-REM)
F1REM: G1
MOTOGPREM: G1

Scuderia Ferrari

Argh, voor de derde keer dit seizoen onterecht verloren in een belangrijke wedstrijd. >:( >:( >:( >:(
deze wedstrijd had ik met minimaal 2 doelpunten verschil moeten winnen, maar zoals wel vaker scoort de tegenstander op merkwaardige manier meer dan ik   :-\ >:(

Mr Madpig

Damn, ik heb ook heel onterecht verloren gisteren. Ik had gewoon de beste ploeg en had het meeste balbezit, meer dan 70%. Dat doe ik zondag toch eens anders, ik moet dan weer tegen dezelfde ploeg spelen.
Mr Madpig/Gerrit aka Geert van Rijbroek
F1REM: G3d
Hattrick: Gerrit (770206) X.817

Jasper

Walk-over. Teamgeest is nu kalm, zelfvertrouwen wonderbaarlijk.

alaf2

#809
Weer gewonnen 0-1 tegen de nummer 2 :'( Misschien dat ik een van de degradatiekandidaten ga matsen door er express van te gaan verliezen,wordt het onderin nog spannend en krijgen we ruzie omdat ik de competitie vervals,haha ;D Ik heb geen zin in een nieuw div.IV avontuur,zit er financieel ook niet aan.
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)