Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

Scuderia Ferrari

Ik zal de training van deze week niet snel vergeten 8)
Gezien ik positiespel train ben ik al blij als er 1 speler stijgt. Deze week mooi niet dus: 1 van Uitstekend naar formidabel, 2 van goed naar uitstekend en een jeugdspeler van redelijk naar goed :o :D

Mr Madpig

Wat kun je eigenlijk het beste trainen aan het begin als je pas net begonnen bent met het spel?? Ik train nu op verdedigen
Mr Madpig/Gerrit aka Geert van Rijbroek
F1REM: G3d
Hattrick: Gerrit (770206) X.817

Scuderia Ferrari

Ligt eraan met wat voor opstelling je speelt en waar je spelers het meeste kans hebben om goed te worden (dwz het jongste zijn)
Ikzelf speel 3-5-2 en train op positiespel. Daarmee worden de middenvelders goed getraind.

Mr Madpig

dus ik moet vooral op mijn jonge spelers gaan letten? Mijn meeste spelers zijn verdedigers of middenvelders. Ik speel op het moment 4-4-2
Mr Madpig/Gerrit aka Geert van Rijbroek
F1REM: G3d
Hattrick: Gerrit (770206) X.817

Scuderia Ferrari

Citaat van: Mr Madpig op 25 februari 2005 - 13:17:06
dus ik moet vooral op mijn jonge spelers gaan letten? Mijn meeste spelers zijn verdedigers of middenvelders. Ik speel op het moment 4-4-2
Jonge spelers zullen sneller beter worden dan oudere spelers. 4-4-2 is een goed opstelling om verdedigers te trainen. Als je middenvelders (positiespel) wil trainen, moet je 3-5-2 spelen.

Scuderia Ferrari


Jasper

#786
Hier niet. ???

Mr Madpig: voor beginners kans het ook heel lonend zijn om keepers te trainen, omdat je daarvoor een laag startkapitaal nodig hebt. Dat wil zeggen dat je niet veel geld nodig hebt om jonge keepers te kopen, die je dan traint. En omdat keepen snel traint, kan je op relatief korte tijd winst maken, maar je winst zal niet zo hoog liggen als bij andere trainingen.

Ik ben nu aan het twijfelen of ik een spits zou verkopen, die vandaag gestegen is naar uitstekend scoren. Hij is 18 jaar en heeft matig passen, die wordt verkocht voor minstens €700.000. Het probleem is dat het nog te lang (naar mijn goesting) gaat duren voor ik nog eens wat spitsen kan verkopen, en ik dus niet veel inkomsten ga hebben. Als ik deze spits nu verkoop, kan ik meteen de uitmuntende keeper kopen die ik wil, anders moet ik nog een aantal thuismatchen lang sparen.

alaf2

Voor het eerst dit seizoen en verkoopbare jeugdpull

Patrick Loovens (56676981)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond

Nationaliteit:    Nederland    
Total Skill Index (TSI):     1 050   
Loon:    626 €/week    
Eigenaar:    Helmond kickers

Conditie:      zwak     Keepen:      rampzalig     
Positiespel:      goed     Passen:      redelijk     
Vleugelspel:      waardeloos     Verdedigen:      waardeloos     
Scoren:      zwak     Spelhervatting:      matig

Ik train positiespel maar hij komt een beetje ongelegen op dit moment,gaat de verkoop in,woensdag rond 16:00 uur,kunnen ze hem nog opstellen voor de oefenpot en mist hij geen training.
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

KVDracer

Amaai, dit is wel een echt rampseizoen  :'( Vandaag terug met 8-0 den boot ingegaan, wat nu mijn doelsaldo op 20 tegendoelpunten tegen 0 doelpunten voor mij brengt en dus nog steeds 0 punten. Ik denk dat ik volgend jaar terug in VIe klasse speel, waar ik mss mijn spelers beter kan trainen. Want het probleem is dat ik niet echt veel topspelers heb. Misschien dat ik op het einde van het seizoen enkele spelers moet zien te verkopen of binnen enkele wedstrijden al en ik mijn jeugdspelers echt ga beginnen trainen.

Jasper

#789
Ik verkoop een speler en zou graag hebben dat hij echt wel verkocht geraakt nu, dan kan ik nog voor de topmatch volgende week een uitmuntende keeper kopen:

Žanas Macejevskis (46785623) 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: Lietuva
Total Skill Index (TSI): 1 000
Loon: 888 €/week  inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: Duffel
Waarschuwingen: 0

Conditie: redelijk              Keepen: rampzalig
Spelmaken: rampzalig      Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos  Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend         Spelhervattingen: zwak

Ferdinand C Grun

Veel hattrickers hier zie ik :). Ik speel dat spelletje ook al een tijdje (IV.62; FC Grun).
Seizoen 15: kampioen groep G3h (F1-REM)
F1REM: G1
MOTOGPREM: G1

Jasper

Amai, knappe ploeg. :o :o

Jasper

Zanas Macejevskis verkocht voor 689.000 euro, daarvan gaat 624.000 euro naar mij. Ik heb 1.569.000 euro in kas nu, genoeg voor een uitmuntende keeper. :)

alaf2

#793
shit,heb de 5de bekerronde niet overleefd,3-2 verloren,tegenstander kwam met zijn beste team opdraven,ik haat dat >:(
training gaat nog altijd voor beker.

jeugdpull is verkocht voor 278 500 €
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Mr Madpig

Ik zit met een probleem. Mijn middenveld was gisteren al slecht, maar na m'n vriendschappelijke wedstrijd is die nog slechter geworden. Volgens m'n HT Rating Calculator heeft die maar een waarde van 4,9. En ik heb ergens gelezen dat je middenveld best belangrijk is. Kunnen jullie mij vertellen wat ik hier het beste aan kan doen. Als ik eventueel een andere speler koop, waar zou ik dan het beste op kunnen letten en hoeveel moet ik hiervoor uitgeven. Ik ben nog maar net begonnen aan dit spel, dus veel geld heb ik nog niet. Ik heb nu ongeveer 120.000
Mr Madpig/Gerrit aka Geert van Rijbroek
F1REM: G3d
Hattrick: Gerrit (770206) X.817