Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

alaf2

ook de derde bekerronde geen grote problemen,tegenstander timmerde de zaak dicht maar mijn team kwam er toch 3 keer doorheen,0-3 gewonnen :)
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

KVDracer

Vandaag uit de derde ronde van de beker gesmete door een VIe klasser  :-\ Hoe trainen jullie eigelijk jullie spelers zo ferm. Bij mij stijgen die met moeite in iets, Ik heb naast mijnen trainer nog 3 hulptrainers.

alaf2

#767
een goede of uitstekende trainer met 10 hulpjes en 100% trainen, zorg wel voor wat Fysio's anders krijg je teveel blessure's.
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Scuderia Ferrari

In de beker een ronde verder door een Golden Goal in de 93e minuut 8-)

Jasper

Citaat van: KVDracer op 16 februari 2005 - 21:05:51
Vandaag uit de derde ronde van de beker gesmete door een VIe klasser :-\ Hoe trainen jullie eigelijk jullie spelers zo ferm. Bij mij stijgen die met moeite in iets, Ik heb naast mijnen trainer nog 3 hulptrainers.

1 goede coach met 10 assistent-coaches.

In de beker gemakkelijk gewonnen met 2-7. Volgende week zware wedstrijd, mogelijk maar onwaarschijnlijk dat ik win, ik schat mijn kansen 33%.

KVDracer

Nu heb ek 10 assisten trainers en nu zijn die met elkaar op de vuist gegaan  :o En hierdoor is mijn teamgeest gekelderd. Te hopen dat het maar in orde komt.

Jasper

Citaat van: KVDracer op 19 februari 2005 - 12:45:50
Nu heb ek 10 assisten trainers en nu zijn die met elkaar op de vuist gegaan :o En hierdoor is mijn teamgeest gekelderd. Te hopen dat het maar in orde komt.
Lees de regels: als het aantal assistenten van een bepaalde soort hoger ligt dan 10, zal dit negatieve gevolgen hebben. Assistent-coaches en keepertrainers worden samengeteld.

JVA

Morgen 3e competitiespeeldag.
Ik haal zeker 9 op 9, want ik speel tegen een BOT.

Het is lang geleden dat ik nog eens mee voorin draaide, al heb ik geen kans tegen de twee topploegen. Een derde plaats is misschien wel mogelijk en bied perspektieven voor volgend seizoen. Ik wil eindelijk eens naar IV-klasse gaan, daar waar ik een jaar geleden al thuishoorde, maar die stomme Royal Lierde heeft mij toen gekelderd. Gelukkig is hij nu gebanned, want na een zoveelste ploeg te belazeren is hij gepakt!!  ;D ;D

Jasper

Een BOT-team in vijfde is onmogelijk, ik neem aan dat je walk-overteam bedoelt. ;)

Ik moet morgen gemakkelijk kunnen winnen, maar ik moet wel oppassen, ik krijg waarschijnlijk een MOTS tegen. Ik heb wel al een paar wedstrijden gewonnen zonder overwicht op het middenveld, dus heb ik er vertrouwen in.

alaf2

#774
.
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Jasper


Jasper

Onverdiend uitgeschakeld in de beker. Ik was de betere ploeg en kwam 3-0 voor na 37 minuten, maar mijn tegenstander kwam terug, en scoorde in de 85ste minuut de 3-3. In de verlengingen werd niet gescoord, en na penalties was het 6-8. :'(

alaf2

Ook de 4e bekerronde overleefd,0-4 gewonnen :) ,volgende ronde krijg ik wat meer tegenstand een V klasser.
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Mr Madpig

Ik doe tegenwoordig ook mee aan dit spel  :D ik ben er nu 2 weken mee bezig. Dus ik zit nog in een lage divisie. Ik heb gister m'n oefenwedstrijd met 7-0 gewonnen  ;D
Jullie kunnen mij altijd uitdagen voor een wedstrijd.
Mr Madpig/Gerrit aka Geert van Rijbroek
F1REM: G3d
Hattrick: Gerrit (770206) X.817

Scuderia Ferrari

Ik haat onterecht verliezen in de beker!!! >:( Ookal komt je tegenstander uit IV  >:( >:(