Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

TheIceman

@ Jasper.

Je mede promovendus uit de IV maakt nog serieuze kans om U20-bondscoach van Nederland :)

Jasper

Lol, hij is zeer hard afgewezen in België dus gaat hij het maar ergens anders proberen? ;D

TheIceman

Citaat van: Jasper op 18 mei 2009 - 16:36:54
Lol, hij is zeer hard afgewezen in België dus gaat hij het maar ergens anders proberen? ;D
Echt waar? ;D

Wel, hij maakt volgens mij serieus kans, aan de voorlopige reacties te zien is weinig negatiefs te zien, wat bij anderen wel anders is

Jasper

Er was een bondscoach in België, BC-Ultra, die in het midden van zijn termijn stopte. Hij raadde iedereen aan om zijn assistent Jestar te kiezen in de plaats. De Belgische community vond dat niet zo leuk en is dan maar massaal op een andere kandidaat gaan stemmen (spiroe, die net de finale van de Masters had gespeeld). Ik denk dat Spiroe zo'n 900 stemmen had en Jestar zo'n 200.

TheIceman

En waarom vond de Belgische community dat niet zo leuk? Nou, volgens mij was hij er iig niet blij mee, want er kwam al als vraag: "Wat nou als we tegen België staan in bijvoorbeeld de halve finale? Waar ligt je loyaliteit dan?" En toen moest hij niks van de Belgen weten.
Veel succes in de III, je 1e keer daar, toch? Ik zit nu in VIII, maar dat wordt té zwaar.