Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

Jasper

Citaat van: lievenlol dan hebde nog 1999? verlies  aan hem :lol:
Ah ja want 2000-1001=1999 :lol: :lol: :lol: :lol: ;)

lieven

Citaat van: Jasper
Citaat van: lievenlol dan hebde nog 1999? verlies  aan hem :lol:
Ah ja want 2000-1001=1999 :lol: :lol: :lol: :lol: ;)
euhu :) + 1000? voor hem op de transfer list te zetten ;)

alaf2

Hij is voor 5001 euro vertrokken naar Belgie,redelijke middenvelders zonder conditie kun je dus voortaan ook maar beter ontslaan :(
of de markt is aan het instorten zo op het einde van het seizoen :( dat zal het wel zijn ,tijd voor koopjes jagen :D
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Scuderia Ferrari

Jasper, er staat een uitdaging voor je klaar ;)

alaf2

Jeugdpull was weer niks,matige middenvelder met matig conditie verder geen bystates,maar gelijk ontslagen.Eindelijk heb ik mijn toekomstige goede coach te pakken voor 61K.Het is een vleugelverdediger die 3,5 ster haald,kan nog leuk meespelen in mijn B team,misschien dat hij dan nog stijgt naar een uitstekende coach,zo leuk zijn :D
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

lieven

en ik ben zeker van mn eerste plaats, met 10 punten voorsprong kan ik niet meer ingehaald worden :)
nu es verliezen om ni te promoveren ;)
btw mijne titanic forward sta te koop!!!
greetz
manager van lochristi

Rippie

In DE wedstrijd van het seizoen kom ik al snel met 0-2 voor. Om vervolgens volgens de Hollandse traditie de voorsprong te verspelen en met 2-2 gelijk te spelen. Weg kampioenschap! Sta nu zelfs nog maar derde  :cry:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Jasper

Citaat van: alaf2Jeugdpull was weer niks,matige middenvelder met matig conditie verder geen bystates,maar gelijk ontslagen.Eindelijk heb ik mijn toekomstige goede coach te pakken voor 61K.Het is een vleugelverdediger die 3,5 ster haald,kan nog leuk meespelen in mijn B team,misschien dat hij dan nog stijgt naar een uitstekende coach,zo leuk zijn :D
Jij klagen over je jeugdpull, moet je dit eens zien:

Conditie: waardeloos Keepen: waardeloos
Spelmaken: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

:roll: :roll:

Zondag wel nog eens gewonnen, 2-5 tegen de laatste in de stand.

Jenne

Ook ik had dit weekend een belangrijke match. Het was tegen diegene waarme ik gedeeld 1ste stond! Nipt met 3-2 gewonnen (stond 3-0 voor na 65 minuten.. ze scoorden in de 85ste en 90ste minuut nog 2 keer tegen  :shock: ).

Ook met geld sparen voor een coach gaat het de goede kant op, heb aan het begin van volgende week 305 000 € in kas. (+ evt 40 000 van jeugdpull die ik probeer te verkopen). Recette van 143 000 en een beetje schiet wel op en stadion zit de laatste tijd weer vaak vol, dus volgend seizoen ook weer wat uitbreiden denk ik.

Maar belangrijkste is nog steeds een betere coach of is het normaal dat je mannen maar 1 keer per 2 seizoenen stijgen in skills zoals Scoren?  :?
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

Jasper

Pff Scud wil je in 't vervolg als een friendly speelt eens een B-ploeg opstellen? Je stelde maar 3 spelers van je B-ploeg op.

Ik stelde 7 B-spelers op, en van de 4 A-spelers kreeg er al iemand rood na 22 minuten. Mijn B-aanval is wel goed he, in oude stats formi-formi-formi (3 aanvallers van 17 jaar). :)

Goed, het resultaat was 6-4 voor Scud. Ik kwam eerst 4-0 achter. Dan werd het 4-2. Dan 6-2 en dan 6-4.

Scuderia Ferrari

Citaat van: JasperPff Scud wil je in 't vervolg als een friendly speelt eens een B-ploeg opstellen? Je stelde maar 3 spelers van je B-ploeg op.

Ik stelde 7 B-spelers op, en van de 4 A-spelers kreeg er al iemand rood na 22 minuten. Mijn B-aanval is wel goed he, in oude stats formi-formi-formi (3 aanvallers van 17 jaar). :)

Goed, het resultaat was 6-4 voor Scud. Ik kwam eerst 4-0 achter. Dan werd het 4-2. Dan 6-2 en dan 6-4.
Muhahahahahahaha, ik had maar 1 basisspeler opgesteld :P
De rest is allemaal B-speler :P
Mooi he zo'n tweede elftal wat niet veel verschilt van het eerste :P

KVDracer

Al mijn spelers hun TSi waarden zijn zeer fel aan het dalen, is nu al de tweede week op rij. En ik zou begot nie weten hoe ik dit kan veranderen. Iemand raad?

Scuderia Ferrari

Citaat van: KVDracerAl mijn spelers hun TSi waarden zijn zeer fel aan het dalen, is nu al de tweede week op rij. En ik zou begot nie weten hoe ik dit kan veranderen. Iemand raad?
Verjongen.

alaf2

na de 0-5 overwinning van vanavond kan me niks meer gebeuren,volgende week heb ik een WO.
Kampioen :( of toch :D

De jeugdpull:
Elwin Huisman  
TSI = 420 , 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider

Conditie:     matig       Keepen:     rampzalig   
Positiespel:     slecht       Passen:     zwak   
Vleugelspel:     redelijk       Verdedigen:     matig   
Scoren:     rampzalig       Spelhervatting:     slecht

Tja wat moet je ermee,voor noppus af tehalen.
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

KVDracer

Eindelijk, na 3 seizoenen ben ik kampioen geworden in VI klasse. Nu mijn jeugd klaarstomen, want de meeste spelers die ik nu opstel zijn tuusen 25 en 30 jaar. En hopelijk komt dan alles in orde.