Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

KVDracer

Citaat van: alaf2
Citaat van: jurgenik gebruik poli



en jah gewonnen de vierde maal oprij

staan aan de leiding beerreeere
mijn topscorer heeft er al 12
zijn derde hattrick al dit seizoen

Hattrick Poli gebruikte ik eerst ook maar is nu niet meer gratis, met de oude gratis versie is het verboden om data op te halen bij Hattrick :(

Ik heb gisteren Hattrci poli ghedownload en ik heb toch mijn gegevens kunnen ophalen.

alaf2

Geen probleem,de nieuwe Hattrick Poli versie(CHPP) zal 30 dagen volledig werken,na die 30 dagen kun je geen data meer bij hattrick ophalen en zul je moeten betalen.
CitaatYou have 30 days to try HTPoli in it's full functionality. After that period, if you want to continue using HTPoli, you must pay small amount of money (7.5 EUR if you pay by internet, or 5 EUR if you send money by mail) and become HTPoli supporter. This is ONE time fee. You pay it only once, and you become supporter for the rest of your life (actually, to the rest of your team's life).

Het gaat vooral om de wat oudere niet CHPP versie,die blijft altijd werken maar is verboden.
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Jasper

En waarom is die verboden?

alaf2

Citaat van: JasperEn waarom is die verboden?

niet Certified Hattrick Product Provider (CHPP), kijk onder Hattrickregels lijst goedgekeurde programma's .
Ik heb het wel over de wat oudere gratis versie van Hattrick Poli,de nieuwe betalende versie is goedgekeurd.
Ik gebruikte altijd versie 3.13 die werkt dus nog altijd maar ga geen risico nemen dat ze mijn team in het ergste geval verwijderen.
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Jasper

5-2 verloren tegen MrF1, niet slecht voor een team dat 67 minuten lang zonder centrale verdediging speelde en voor de allereerste keer een nieuwe tactiek gebruikte. :) En er waren 3 jonge spelers die hun eerste match speelden vandaag.

Ik zat dus 67 minuten lang met maar 1 echte verdediger op het veld. Ik was begonnen met een 3-4-3 om nieuwe aanvallers te testen, met 1 centrale verdediger en 1 vleugelverdediger die niet eens een verdediger is. In de 23ste minuut kreeg die centrale verdediger rood, dus dag centrale verdediging. Een 5-2 is dan eigenlijk nog een zeer mooi resultaat vind ik. :)

Mijn jongelingen deden het tamelijk goed, ze haalden allebei 2.5 ster (de derde jongeling was die vleugelverdediger die geen verdediger is).

Er stond één A-speler op het veld en die haalde dan ook het meeste sterren en is de maker van één van de doelpunten.

jurgen

ik heb 4-1 gewonnen
zondag is er het rechtstreeks duel voor de eerste positie

sta aan de leiding 5op5
nu is het tegen de tweede op verplaatsing amaai heel moeilijk

Jasper

Ahja in de competitie sta 'k tweede op 3 punten. Ik ga die gast nog pakken, ik voel het. :)

Rippie

Citaat van: Jasper5-2 verloren tegen MrF1, niet slecht voor een team dat 67 minuten lang zonder centrale verdediging speelde en voor de allereerste keer een nieuwe tactiek gebruikte. :) En er waren 3 jonge spelers die hun eerste match speelden vandaag.

Ik zat dus 67 minuten lang met maar 1 echte verdediger op het veld. Ik was begonnen met een 3-4-3 om nieuwe aanvallers te testen, met 1 centrale verdediger en 1 vleugelverdediger die niet eens een verdediger is. In de 23ste minuut kreeg die centrale verdediger rood, dus dag centrale verdediging. Een 5-2 is dan eigenlijk nog een zeer mooi resultaat vind ik. :)

Mijn jongelingen deden het tamelijk goed, ze haalden allebei 2.5 ster (de derde jongeling was die vleugelverdediger die geen verdediger is).

Er stond één A-speler op het veld en die haalde dan ook het meeste sterren en is de maker van één van de doelpunten.

Ben ook niet ontevreden. Mijn B-team behaalde toch heel wat sterren, terwijl sommige spelers compleet uit vorm zijn. Alleen mijn beste spits (qua stats) blijft een probleemgeval. Een halve ster, rampzalig in vorm. Hij is al gedegradeerd tot mijn tweede team, hoop dat hij er eens snel bovenop komt!
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Scuderia Ferrari


alaf2

afgelopen zondag 3-3 gespeeld tegen de nr 1,heb op de counter gegokt mijn verdediging en aanval was beter,ik stond lang met 3-1 voor,enkele bepalende spelers hebben nog geen uitstekende conditie en dit koste me bijna de wedstrijd nog.
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

jurgen

Faust Herremans
154 000 €, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Conditie:   zwak     Keepen:   rampzalig
Positiespel:   zwak     Passen:   goed
Vleugelspel:   redelijk     Verdedigen:   matig
Scoren:   zwak     Spelhervatting:   zwak


dit was mijn nieuwtje dak heb
niet slecht
denk dat dezen geld kan opbrengen moest ik hem verkopen

Jasper

Hmmm ja da ziet er niet slecht uit, jeugdpull?

jurgen

Citaat van: JasperHmmm ja da ziet er niet slecht uit, jeugdpull?


yes jeugdpull twee goeie na elkaar werd een stijd
want amaai al serieus veel geinvesteerd en enkel broll
dit was de andere

Jacob Griesbach
227 000 €, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider

Conditie:   redelijk     Keepen:   rampzalig
Positiespel:   goed     Passen:   slecht
Vleugelspel:   goed     Verdedigen:   waardeloos
Scoren:   slecht     Spelhervatting:   waardeloos

Jasper

Citaat van: jurgen
Citaat van: JasperHmmm ja da ziet er niet slecht uit, jeugdpull?


yes jeugdpull twee goeie na elkaar werd een stijd
want amaai al serieus veel geinvesteerd en enkel broll
dit was de andere

Jacob Griesbach
227 000 €, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider

Conditie:   redelijk     Keepen:   rampzalig
Positiespel:   goed     Passen:   slecht
Vleugelspel:   goed     Verdedigen:   waardeloos
Scoren:   slecht     Spelhervatting:   waardeloos
Amai zo'n goede pull heb ik nog nooit gehad!!!


Deze week:
Simon Sodemann (29438147)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond

Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
 
Specialiteit: Onvoorspelbaar

Waarde: 97 000  ?

Conditie: matig . . . . . . . . . Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos . Passen: goed  
Vleugelspel: zwak . . . . . . Verdedigen: slecht
Scoren: zwak . . . . . . . . . Spelhervatting: zwak

jurgen

mijnen jeugdpull was redelijk maar heb die buiten geworpen
was niet wat ik wilde

zeg heeft er hier iemand msn dan kunnen we eens wat chatten over hattrick
welke stats er belangrijk zijn voor de spelers op welke posities enzo
want twijfel nogal op welke positie ik sommige spelers moet zetten zoals die laatste 2


Twijfel er zelfs over om ze op de transferlijst te plaatsen om zo wat geld ervoor proberen te vangen