Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

Rippie

Frustrerend: door een foutje tijdens het invoeren van mijn opstelling stond er een verdediger in de aanval. Gevolg: een 2-5-3 opstelling!  :x

Maar het werd nog erger, want dit was een degradatie-duel. Nu met 4-3 verloren (na 3-1 voor gestaan te hebben!). Ben nu zeker van degradatie naar VII  :cry:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Scuderia Ferrari

Heb weer gewonnen en ben nu 14 duels ongeslagen :)
Promotie naar VI is een feit

Jean Todt

Sparringpartner gezocht voor volgende week :-)
Thuis mag iedereen komen
Uit enkel Belgiƫ graag (zit nu al lekker in min)

Teamnaam is 'De 5 Vaten'

Mijn stadion is 26000 plaatsen.

sledge

Ik wil wel (188611)
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Jean Todt

Citaat van: sledgeIk wil wel (188611)

K heb in mijn stadion genomen, kans op inkomsten is groter.

beffie

ik ben ook kampioen van mijn reeks
V.116

en ik kom ook nog eens op dit forum, sorry voor de lange duur ik had er gewoon geen tijd meer voor, but i'm back :!:
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

JimPunkRawker

tot bijna 2/3 van het seizoen leek het er sterk op dit ik kampioen zou worden in VII.888 maar de laatste paar wedstrijden meer verloren dan gewonnen. ksta nu derde. met nog 2 wedstrijden te gaan, tkan nog wel. maar ik denk dat ik nog een seizoentje moet spelen in VII  :?

BTW

ik sta 250.000 in de min  :oops: iemand suggesties om er weer bovenop te komen? khad namelijk mijn stadion uitgebreid omdat mn stadion elke wedstrijd vol zat. van 7000 naar 15.000 maar bleek dat ik maar 1000 plekken teweinig had :?  en mn sterspeler(s) wil ik liever niet kwijt.

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Jenne

Rippiiieee.. wat was je team/id?

Ik was zo slim na msn te hebben gelezen je schermpje weg te klikken en mijn geheugen laat me in de steek  :oops:
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

Scuderia Ferrari

2 jonge verdedigers naar verdedigen "goed"
Lekker :D

Rippie

Citaat van: JenneRippiiieee.. wat was je team/id?

Ik was zo slim na msn te hebben gelezen je schermpje weg te klikken en mijn geheugen laat me in de steek  :oops:
Forza F1 (146435) ;)

Jimpunkraakkraak: Als je een zeer goede jeugdspeler hebt (dus die bv verdedigen "goed" heeft) kun je daar zeer veel geld voor vangen. Andere manieren om snel geld te verdienen zijn er niet vrees ik. Voor mij heeft de verkoop iig geholpen. Stond ooit 450.000 in de min :mrgreen:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Kimi

Iemand een friendly voor nu woensdag?

eppie

Ik wilde net vragen of er iemand nog niets gepland had voor woensdag.Wat is je ID?

Kimi

Er heeft nu net iemand een uitdaging aanvaard.
Volgende week dan.

eppie

Volgende week dan.Is er toch nog iemand die een match wil spelen morgen??

JimPunkRawker

Citaat van: MrF1
Citaat van: JenneRippiiieee.. wat was je team/id?

Ik was zo slim na msn te hebben gelezen je schermpje weg te klikken en mijn geheugen laat me in de steek  :oops:
Forza F1 (146435) ;)

Jimpunkraakkraak: Als je een zeer goede jeugdspeler hebt (dus die bv verdedigen "goed" heeft) kun je daar zeer veel geld voor vangen. Andere manieren om snel geld te verdienen zijn er niet vrees ik. Voor mij heeft de verkoop iig geholpen. Stond ooit 450.000 in de min :mrgreen:

maar die wil ik niet kwijt  :?  IK HOU VAN DIE SPELER :P  :wink:

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races