Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

Rippie

Citaat van: jimpunkrawkerbij sommigen andere teams zie ik dat ze een ander shirtje aan hebben en dat ze een eigen logo hebben (die ze zelf gemaakt hebben)
kan iedereen dat :?:  :?:  lijkt me wel gaaf om te doen
Dat kan alleen als je supporter bent, dus daar moet je voor betalen. Verder kun je dan ook persberichten uitbrengen en je spelers een andere naam geven. En vast nog wel meer van dat soort dingen ;)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Rippie

Iemand trouwens suggesties hoe ik mijn schuld van -172 459 Euro kan wegwerken?  :oops:  :oops:  :oops:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Scuderia Ferrari

Citaat van: MrF1Iemand trouwens suggesties hoe ik mijn schuld van -172 459 Euro kan wegwerken?  :oops:  :oops:  :oops:
Ik heb hetzelfde probleem :oops:

JVA

Geen erg.
Ofwel door je inkomsten van volgend seizoen ofwel je topper(s) verkopen.

Ik hoop volgend seizoen enkele toppers te verkopen omdat ik teveel goede spitsen ga hebben. Deze zouden toch 1 mil moeten opbrengen zodat ik één degelijke versterking kan aankopen.
Ondertussen zorg ik vor nieuwe jonge aanvoer!!

Vergeet geen conditie te trainen deze of volgende week; Je middenvelders worden er duidelijk sterker van, en presteren dan ook veel beter. Al je middenvelders zouden een uitstekende conditie moeten hebben!

Rippie

Ik heb nu een stadion van ongeveer 13640 plaatsen. Volgens de arena-sizer zou ik een stadion moeten hebben van 21000 plaatsen. Dat zou mij echter nog eens 180.000 kosten.

Wat moet ik doen? Verder in de schulden geraken om dan meer winst te maken tijdens de wedstrijden, of blijven aanmodderen en hopen dat het ooit goed komt? Of heeft iemand nog een briljant reddingsplan? ;)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Scuderia Ferrari

Citaat van: MrF1Ik heb nu een stadion van ongeveer 13640 plaatsen. Volgens de arena-sizer zou ik een stadion moeten hebben van 21000 plaatsen. Dat zou mij echter nog eens 180.000 kosten.

Wat moet ik doen? Verder in de schulden geraken om dan meer winst te maken tijdens de wedstrijden, of blijven aanmodderen en hopen dat het ooit goed komt? Of heeft iemand nog een briljant reddingsplan? ;)
Verkoop je keeper :P

Rippie

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: MrF1Ik heb nu een stadion van ongeveer 13640 plaatsen. Volgens de arena-sizer zou ik een stadion moeten hebben van 21000 plaatsen. Dat zou mij echter nog eens 180.000 kosten.

Wat moet ik doen? Verder in de schulden geraken om dan meer winst te maken tijdens de wedstrijden, of blijven aanmodderen en hopen dat het ooit goed komt? Of heeft iemand nog een briljant reddingsplan? ;)
Verkoop je keeper :P

Ik vroeg om een briljant reddingsplan...  :wink:  :lol:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Scuderia Ferrari

Citaat van: MrF1
Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: MrF1Ik heb nu een stadion van ongeveer 13640 plaatsen. Volgens de arena-sizer zou ik een stadion moeten hebben van 21000 plaatsen. Dat zou mij echter nog eens 180.000 kosten.

Wat moet ik doen? Verder in de schulden geraken om dan meer winst te maken tijdens de wedstrijden, of blijven aanmodderen en hopen dat het ooit goed komt? Of heeft iemand nog een briljant reddingsplan? ;)
Verkoop je keeper :P

Ik vroeg om een briljant reddingsplan...  :wink:  :lol:
Dan kan je net zo'n keeper als ik kopen, een eurootje of 150.000 winst heet dat... :?

McChouffe

Citaat van: MrF1Ik heb nu een stadion van ongeveer 13640 plaatsen. Volgens de arena-sizer zou ik een stadion moeten hebben van 21000 plaatsen. Dat zou mij echter nog eens 180.000 kosten.

Wat moet ik doen? Verder in de schulden geraken om dan meer winst te maken tijdens de wedstrijden, of blijven aanmodderen en hopen dat het ooit goed komt? Of heeft iemand nog een briljant reddingsplan? ;)

Economie gaan studeren  :lol:

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

JVA

Investeren in je stadion. Dat brengt op termijn altijd geld op!!

Bouw er eentje van 25.000 zou ik zeggen

JimPunkRawker

wat voor gevolgen heeft het als je in de rood staat :?:  kun je dan een aantal opties niet doen ofzo :?:

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Rippie

Citaat van: jimpunkrawkerwat voor gevolgen heeft het als je in de rood staat :?:  kun je dan een aantal opties niet doen ofzo :?:
Het kost je extra geld (rente), maar voor de rest kun je alles nog doen. Maar echt aan te raden is het niet om rood te staan ;)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Rippie

Citaat van: JVAInvesteren in je stadion. Dat brengt op termijn altijd geld op!!

Bouw er eentje van 25.000 zou ik zeggen

Een stadion van 25.000 gaat mij nog eens 270.035 kosten... Dan sta ik 442.000 in het rood... Of dat nou zo verstandig is?  Duurt namelijk nogal een tijd voordat ik dan uit het rood ben  :?
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

KVDracer

Citaat van: MrF1
Citaat van: JVAInvesteren in je stadion. Dat brengt op termijn altijd geld op!!

Bouw er eentje van 25.000 zou ik zeggen

Een stadion van 25.000 gaat mij nog eens 270.035 kosten... Dan sta ik 442.000 in het rood... Of dat nou zo verstandig is?  Duurt namelijk nogal een tijd voordat ik dan uit het rood ben  :?

Neen, want eens je onder de 250.000€ zit, dan ben je je team kwijt. Ik zit nu op -140.000€. ik heb enkele toppers en moet nog juist een goede keeper hebben. Ik hoop mijn schulden weg te werken door goed te presteren in de wedstrijden  :?

JimPunkRawker

welke dag trainen ze in nederland eigenlijk??? en hoe merk je dat ze beter zijn geworden. staat er dan een + of een - bij ofzo :?:

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races