Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

sledge

same hier, er moet toch iemand het zwakkelingetje spelen  :lol:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

KVDracer

Is goed. Wil altijd wel eens zo een cupke spelen.

Ik heb vandaag met 2-1 gewonnen tegen de tweede. Hierdoor sta ik nu gedeeld tweede op 6 punten van de eerste, waar ik binnen 14 dagen tegen moet. Maar mijn aanvaller is voor 4 weken out en mijn verdediger voor 3weken. Hierdoor zit ik nu met een aanvaller te weining.

Zou het goed zijn om een goedkope aanvaller te kopen en hem in te zetten en dan wanneer de andere speler terug is uit blessure één van de twee verkopen. Of is dit zo geen goed idee, want ik sta wel -150000 in het rood.

Scuderia Ferrari

Citaat van: KVDracerIs goed. Wil altijd wel eens zo een cupke spelen.

Ik heb vandaag met 2-1 gewonnen tegen de tweede. Hierdoor sta ik nu gedeeld tweede op 6 punten van de eerste, waar ik binnen 14 dagen tegen moet. Maar mijn aanvaller is voor 4 weken out en mijn verdediger voor 3weken. Hierdoor zit ik nu met een aanvaller te weining.

Zou het goed zijn om een goedkope aanvaller te kopen en hem in te zetten en dan wanneer de andere speler terug is uit blessure één van de twee verkopen. Of is dit zo geen goed idee, want ik sta wel -150000 in het rood.
Dat kan je wel doen. Kijk goed naar koopjes van de week want je mag maar 50.000 uitgeven. Maar daar staat tegenover dat jer flinke winst mee kan maken. Ik heb al verteld hoe ik een speler voor 309.000 heb verkocht. Nu heb ik een team samensgesteld dat ook in de breedte goed is. En als ik weer in geld nood kom, verkoop ik weer een speler. Zo kan je langzaam betere spelers kopen en nota bene ook je kas spekken ;)

Rippie

Heb weer eens net verloren. 2-3, was zowaar een spannende wedstrijd. Mijn zwakke punt blijf het middenveld, maar dat kan ik pas versterken als ik weer positief sta (wat weldra zal gebeuren!  :D ).

Wie wil er trouwens komende week vriendschappelijk spelen?
ID = 146435  Team = ForzaF1
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

eppie

Citaat van: MrF1Wie wil er trouwens komende week vriendschappelijk spelen?
ID = 146435 Team = ForzaF1
Ik heb je uitgedaagt.(Woesh)

JimPunkRawker

Citaat van: Scuderia FerrariIets anders trouwens: ik merk dat veel Pitskes hattrick spelen. Kunnen we niet eerst improviseren wie er allemaal meespelen en of er niet misschien een Pitskescup kunnen maken?

ik doe ook mee!  :roll:

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Rippie

Citaat van: eppie
Citaat van: MrF1Wie wil er trouwens komende week vriendschappelijk spelen?
ID = 146435 Team = ForzaF1
Ik heb je uitgedaagt.(Woesh)
Woensdag zal mijn team speciaal voor jou naar België afreizen!  :D
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

eppie

ik had het al gezien.tsjonge jonge,dat je al die moeite doet om een nederlaag te lijden. :wink:  :D

Rippie

Citaat van: eppieik had het al gezien.tsjonge jonge,dat je al die moeite doet om een nederlaag te lijden. :wink:  :D
Ik kwam, zag en... verloor  :?

Het was dan wel mijn B-team, maar toch, vraag me af wat ik nu toch weer fout heb gedaan. Gefeliciteerd met je overwinning in ieder geval ;)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

eppie

Mijn nieuwe belofte heeft gemerkt dat het je B-ploeg was,het verschil tussen de bal en zijn enkels was even vervaagt.1 week out.
Een andere keer zal ik wel is naar jouw stadion komen.

Rippie

Citaat van: eppieMijn nieuwe belofte heeft gemerkt dat het je B-ploeg was,het verschil tussen de bal en zijn enkels was even vervaagt.1 week out.
Een andere keer zal ik wel is naar jouw stadion komen.
Misschien was het biertje voorafgaand aan de wedstrijd om het moreel omhoog te halen toch niet zo'n goed idee  :roll:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

eppie

:lol:   't zal dat geweest zijn.

JimPunkRawker

wie is er van plan dan om de f1pits hattrick competitie op te zetten.

http://www.databased.at/hattrick/cupmanager/

dit is een site waar je online je eigen competitie kan bijhouden.
voor 8,16,32 teams knockout competitie volgens mij.

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Eric

Ik heb net mijn eerste wedstrijd achter de rug...gewonnen met 3-0 :lol:

mijn ploeg heet Comateus  :lol:
318781

Sledge ik heb u uitgedaagd  :lol:

sledge

Citaat van: ericIk heb net mijn eerste wedstrijd achter de rug...gewonnen met 3-0 :lol:

mijn ploeg heet Comateus  :lol:
318781

Sledge ik heb u uitgedaagd  :lol:

Ik heb het gezien. Ik ben eens benieuwd  :lol:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)