Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

JVA

Citaat van: MrF1Ik kan er maar beter mee ophouden geloof ik. Weer eens met grote cijfers verloren...  :cry:

Dit spel vraagt geduld Martijn.

Train je op positiespel? Koop dan jonge gasten van 17 jaar met minstens redelijk op positiespel. Geef er maximaal 100.000 voor.
train deze één seizoen en ze staan op uitstekend. Verkoop ze dan voor 1.000.000
Met dat geld koop je versterkingen voor je team.

Maar het vraagt dus tijd.

Zelf ben ik al enkele seizoenen bezig en begin er nu wel degelijk de vruchten van te plukken.

* Ik zit nog steeds in de beker (wat me elke wedstrij een pak geld opleverd) Volgende week moet ik tegen een I-klasser (ze staan tweede in België op dit moment
* De ploeg haalt al 35 sterren
* Ik sta op kop in V.66

Rippie

Citaat van: JVA
Citaat van: MrF1Ik kan er maar beter mee ophouden geloof ik. Weer eens met grote cijfers verloren...  :cry:

Dit spel vraagt geduld Martijn.

Train je op positiespel? Koop dan jonge gasten van 17 jaar met minstens redelijk op positiespel. Geef er maximaal 100.000 voor.
train deze één seizoen en ze staan op uitstekend. Verkoop ze dan voor 1.000.000
Met dat geld koop je versterkingen voor je team.

Maar het vraagt dus tijd.

Zelf ben ik al enkele seizoenen bezig en begin er nu wel degelijk de vruchten van te plukken.

* Ik zit nog steeds in de beker (wat me elke wedstrij een pak geld opleverd) Volgende week moet ik tegen een I-klasser (ze staan tweede in België op dit moment
* De ploeg haalt al 35 sterren
* Ik sta op kop in V.66

Mijn probleem is vooral dat ik niet kan investeren omdat ik nog steeds zwaar in de schulden sta (-300.000). Twee weken geleden balanceerde ik op het randje van de afgrond, nu ben ik er langzaam uit aan het kruipen dankzij de verkoop van mijn sterspeler...
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Scuderia Ferrari

Weer 5-1 gewonnen :D
Ik zoek nog iemand om woensdag tegen te oefenen ;)

sledge

1-1 gelijk gespeeld
(ik zoek ook iemand om te oefenen, maar wel in België)
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Kimi

Daarjuist nog een keeper met keepen goed gepulled, hij is slechts 17 jaar  :D

Dit weekend wel voor de eerste keer niet gewonnen  :(
4-4 gelijkgespeeld, maar 2 minuten voor het einde stond ik nog 4-2 achter  :shock:

Scuderia Ferrari

Middenveld: zwak
Rechter Verdediging: goed
Centrale Verdediging: redelijk
Linker Verdediging: matig
Rechter Aanval: formidabel
Centrale Aanval: goed
Linker Aanval: goed

Mijn beste resultaat tot nu toe. Ik zie dat mn jonge spelersgroep steeds beter wordt :) 8)

Linksachter was matig doordat mn linksachter een rooie kaart had ontvangen.

Rippie

Voor de verandering nog maar eens met 5-0 verloren...  :cry:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Scuderia Ferrari

Heb voor de verandering weer gewonnen, van de nummer 2 met maar 2-1. Heb nu 5 punten voorsprong in het kampioenschap 8)

JVA

Dankzij een 2-1 overwinnng kom ik terug gelijk aan de leiding.

Woensdag speel ik in de beker tegen de vorige bekerhouder van België en tevens de sterkste ploeg op dit moment in belgië.

Ik ga met mijn B-team spelen en PIC'cen. Benieuwd wat dat gaat geven.

Ondertussen is er een bod op mijn voorspeler van 1.250.000
Daarmee kan ik dan een formidabelde verdediger kopen, zodat ik gewapend ben voor de vierde klasse;

sledge

Doordat de server down was, kon ik mijn opstelling niet doorgeven. Hierdoor kwam ik maar met 10 man op het veld. Gelukkig toch nog gewonnen  :D
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Jasper

Ik heb uit 2-2 gelijk gespeeld, ik was de betere ploeg dus ik had moeten winnen. :(

KVDracer

Kzen me 4-0 onderuit gegaan. Nu staan ek derde op 6 punten  van den eerste en 3 punten van den tweede.

Jenne

4-3 gewonnen, aan de rust stond ik nog 0-2 achter  :shock:

Zo blijf ik wel samen aan de leiding met een ander team :)
Heb nu eindelijk een 2de aanvaller met Redelijk op scoren, recht uit m'n jeugdteam.. eens kijken of die er wat van gaat bakken. Mijn aanvaller van nu heeft altijd maar 1 ster dus slechter kan wel niet :?
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

Scuderia Ferrari

Citaat van: Jenne4-3 gewonnen, aan de rust stond ik nog 0-2 achter  :shock:

Zo blijf ik wel samen aan de leiding met een ander team :)
Heb nu eindelijk een 2de aanvaller met Redelijk op scoren, recht uit m'n jeugdteam.. eens kijken of die er wat van gaat bakken. Mijn aanvaller van nu heeft altijd maar 1 ster dus slechter kan wel niet :?
1 ster?
Dat kan beter idd. Mijn jeugd, tja wat ik daarmee mopet doen weet ik niet, er komt nooit iets redelijks uit... :?
Mijn aanval daarentegen is goed: Mijn beste aanvaller (3 sterren) heeft dit seizoen al 14x gescoord :D

Jenne

Mijn andere aanvaller heeft ook 2.5/3 sterren en 9 goals.. maar had niet echt een 2de goeie.. nu dus hopelijk toch 1 die 1.5 ster haalt ofzo  :D
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)