Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

Jenne

Wat ik had verwacht is dus ook gebeurd, met 0-4 uit den beker geknikkerd. Maar goed de 2de ronde is al meer dan ik had verwacht  :lol:
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

JimPunkRawker

Citaat van: sledgeIemand die eens een vriendschappelijk matchke wil komen spelen?

wedstrijdje spelen?  :roll:

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

KVDracer

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: KVDracer
Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: sledgeIemand die eens een vriendschappelijk matchke wil komen spelen?
Ik speel al tegen KVD ;)

Allez proficiat, ge hebt mijn team nen ferme afgang toegediend  :oops:  Maar ik wil volgende week wel ne keer herspelen, maar dan in mijn stadion, want het was door die verre reis dat mijn spelers vermoeid waren en minder scherp op het veld stonden  :roll:
Ik hoop niet voor je dat dit je sterkste elftal was ;)
Dan ga je er ook in Belgie af ;)
BTW voor alle anderen: Het werd 5-2 voor mij

Ja jonge, duwt de cijfers nog maar ne keer goed op de neus :lol:  Dit was bijna mijn beste eftal, ik heb twee goede verdedigers rust gegund en mijn beste aanvaller ook, kwestie van blessures te mijden en anderen in het ritme te laten komen. Maar al bij al dacht ik dat het een makkere klus zou worden  :?

beffie

Citaat van: KVDracer
Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: KVDracer
Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: sledgeIemand die eens een vriendschappelijk matchke wil komen spelen?
Ik speel al tegen KVD ;)

Allez proficiat, ge hebt mijn team nen ferme afgang toegediend  :oops:  Maar ik wil volgende week wel ne keer herspelen, maar dan in mijn stadion, want het was door die verre reis dat mijn spelers vermoeid waren en minder scherp op het veld stonden  :roll:
Ik hoop niet voor je dat dit je sterkste elftal was ;)
Dan ga je er ook in Belgie af ;)
BTW voor alle anderen: Het werd 5-2 voor mij

Ja jonge, duwt de cijfers nog maar ne keer goed op de neus :lol:  Dit was bijna mijn beste eftal, ik heb twee goede verdedigers rust gegund en mijn beste aanvaller ook, kwestie van blessures te mijden en anderen in het ritme te laten komen. Maar al bij al dacht ik dat het een makkere klus zou worden  :?

scuderia als ik uit de beker ben zullen we es friendlyke spelen hé  :wink:
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

Scuderia Ferrari

Citaat van: beffie
Citaat van: KVDracer
Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: KVDracer
Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: sledgeIemand die eens een vriendschappelijk matchke wil komen spelen?
Ik speel al tegen KVD ;)

Allez proficiat, ge hebt mijn team nen ferme afgang toegediend  :oops:  Maar ik wil volgende week wel ne keer herspelen, maar dan in mijn stadion, want het was door die verre reis dat mijn spelers vermoeid waren en minder scherp op het veld stonden  :roll:
Ik hoop niet voor je dat dit je sterkste elftal was ;)
Dan ga je er ook in Belgie af ;)
BTW voor alle anderen: Het werd 5-2 voor mij

Ja jonge, duwt de cijfers nog maar ne keer goed op de neus :lol:  Dit was bijna mijn beste eftal, ik heb twee goede verdedigers rust gegund en mijn beste aanvaller ook, kwestie van blessures te mijden en anderen in het ritme te laten komen. Maar al bij al dacht ik dat het een makkere klus zou worden  :?

scuderia als ik uit de beker ben zullen we es friendlyke spelen hé  :wink:
Oei durf je wel tegen iemand uit de VIIe klasse ;) ;)
Maar ok ik vind het best, eerst nog ff laten zien dat ik in Belgie ook kan winnen :twisted:

Jenne

Aangezien ik uit den beker lig, heb ik volgende woensdag vrij voor een vriendschappelijke match... wie wil er m'n jeugd eens uittesten?  :lol:
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

Jasper

Ik heb Rippie met 0-4 verslagen, toevallig dat hij heir nog niets over heeft gezegd. :lol: :lol: ;) 8) :P

Rippie

Citaat van: JasperIk heb Rippie met 0-4 verslagen, toevallig dat hij heir nog niets over heeft gezegd. :lol: :lol: ;) 8) :P
Zeg er dan wel bij dat jij met je A-team speelde en ik met mijn B-team :mrgreen:

ik moest Jasper wel laten winnen, want als hij nog een keer van mij zou verliezen zou hij in huilen uitbarsten
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

KVDracer

Citaat van: Scuderia Ferrari
Oei durf je wel tegen iemand uit de VIIe klasse ;) ;)
Maar ok ik vind het best, eerst nog ff laten zien dat ik in Belgie ook kan winnen :twisted:

Potverdekke zeg, ik dacht da gij hoger speelde. Nu heb ekik verloren tegen een VII klasser en ik speel in VI klas. Wacht maar, kzal wel e revanchke neme ;)

Scuderia Ferrari

Citaat van: KVDracer
Citaat van: Scuderia Ferrari
Oei durf je wel tegen iemand uit de VIIe klasse ;) ;)
Maar ok ik vind het best, eerst nog ff laten zien dat ik in Belgie ook kan winnen :twisted:

Potverdekke zeg, ik dacht da gij hoger speelde. Nu heb ekik verloren tegen een VII klasser en ik speel in VI klas. Wacht maar, kzal wel e revanchke neme ;)
Heb nu met 5-1 gewonnen, maar weer ging het niet van harte, ik heb 30 minuten met 1-0 achter gestaan en de ruststand was 1-1.
Volgende week heb ik een zeer belangrijke wedstrijd. Ik zal daarom met een reserve elftal naar je afreizen.  ;) D.w.z. zonder de 3 sterren aanvaller (3 doelpunten) zonder mn beste middenvelder (172.000 waarde, 3 doelpunten) en zonder beste verdediger (3,5 ster de laatste wedstrijd) ;) sorry maar de competitie is belangrijker, en ik wil daarom geen risico met blessures.

MX

Citaat van: MrF1
Citaat van: JasperIk heb Rippie met 0-4 verslagen, toevallig dat hij heir nog niets over heeft gezegd. :lol: :lol: ;) 8) :P
Zeg er dan wel bij dat jij met je A-team speelde en ik met mijn B-team :mrgreen:

ik moest Jasper wel laten winnen, want als hij nog een keer van mij zou verliezen zou hij in huilen uitbarsten


F1REM Ghost - Matt Herben - G2c

KVDracer

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: KVDracer
Citaat van: Scuderia Ferrari
Oei durf je wel tegen iemand uit de VIIe klasse ;) ;)
Maar ok ik vind het best, eerst nog ff laten zien dat ik in Belgie ook kan winnen :twisted:

Potverdekke zeg, ik dacht da gij hoger speelde. Nu heb ekik verloren tegen een VII klasser en ik speel in VI klas. Wacht maar, kzal wel e revanchke neme ;)
Heb nu met 5-1 gewonnen, maar weer ging het niet van harte, ik heb 30 minuten met 1-0 achter gestaan en de ruststand was 1-1.
Volgende week heb ik een zeer belangrijke wedstrijd. Ik zal daarom met een reserve elftal naar je afreizen.  ;) D.w.z. zonder de 3 sterren aanvaller (3 doelpunten) zonder mn beste middenvelder (172.000 waarde, 3 doelpunten) en zonder beste verdediger (3,5 ster de laatste wedstrijd) ;) sorry maar de competitie is belangrijker, en ik wil daarom geen risico met blessures.

Ik heb met 4-0 gewonnen, voor de tweede keer op rij met dezelfde score. Ik ga ook mijn "reservespelers" opstellen, want ik zit de komende drie weken met belangrijke wedstrijden. We zullen meer naar het einde van het seizoen, wanneer we zeker zijn van de titel 8) eens onze krachten meten.

Jasper

Citaat van: MX
Citaat van: MrF1
Citaat van: JasperIk heb Rippie met 0-4 verslagen, toevallig dat hij heir nog niets over heeft gezegd. :lol: :lol: ;) 8) :P
Zeg er dan wel bij dat jij met je A-team speelde en ik met mijn B-team :mrgreen:

ik moest Jasper wel laten winnen, want als hij nog een keer van mij zou verliezen zou hij in huilen uitbarsten

Ik had Rippie dat ten eerste wel gezegd. En ten tweede was het wraak omdat hij mijn allerbeste (:!:) speler eruit had gestampt in de vorige vriendschappelijke match. Ter informatie: die speler is nog altijd niet hersteld. :roll:

JimPunkRawker

vanavond slegde verslagen met 4-0  :D

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Rippie

Met mijn B-elftal 3-3 gelijk gespeeld tegen.. ehm.. geen idee eigenlijk wie het was :mrgreen:

Maar nog altijd in zware financiële problemen, als het zo doorgaat ben ik binnen een maand failliet. Niemand wil mijn spelers kopen  :cry:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst