Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

Olav18

Citaat van: sledgeIemand die eens een vriendschappelijk matchke wil komen spelen?

Ik wil wel komen, daag me maar uit.

Greatfort, in Nederland.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Scuderia Ferrari

Citaat van: KVDracerMijn stats zijn de volgende:

Middenveld: slecht
Rechter Verdediging : redelijk
Centrale Verdediging: matig
Linker Verdediging : redelijk
Rechter Aanval : matig
Centrale Aanval : redelijk
Linker Aanval : goed

Dit is vrij goed, want ik denk niet dat ik ooit al betere gehad heb. Heb met een 3-5-2 formatie gespeeld en speel daarmee uitstekend. Mijn centrale verdediging zal waarschijnlijk nog verbeteren als mijn verdediger weer is uit blessure. Ik heb in totaal 21 sterren, wel redelijk. Ik hoop dat ik nu kan meedoen met de top en volgend seizoen ga ik voor de titel. Ik ben nu volop op positiespel aan het trainen en wanneer dit in orde is, heb ik gewoon een kampioenenteam  8) Mijn totale spelerservaring staat wel op waardeloos, wanneer of wat moet je doen om dit te kunnen veranderen?
We zijn redelijk aan elkaar gewaagd woesdag als ik dat zo zie. De afgelopen wedstrijd had ik 20,5 ster, maar dat is met 10 man, omdat er 1 met rood van het veld was gestuurd. Ook de stats van onze 2 wedstrijden van het weekend lagen redelijk gelijk. Ik heb echter 2 basisspelers (nu 3) langs de kant staan, maar goed nog steeds zal het een interessant duel worden :)
(Hint: Pas op mijn spits, die staat op scherp, hij heeft gisteren zijn 2e hattrick in 2 competitiewedstrijden gescoord :D )

Jenne

Ik had zowel in de beker als in de competitie 22sterren.. is dit redelijk voor klasse VI? Mijn extra middenvelder heeft altijd 1 ster btw.. welke ik er ook zet.. zet ik mijn beste middenvelder er dan krijgt ie 1 ster, zet ik hem in 1 vd 4 'gewone' middenvelder posities krijgt hij 3 sterren.. en zo krijgt eender wie dus altijd 1 ster op die positie  :?  Moet ik er mss een verdediger zetten oid?  :?
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

sledge

Citaat van: Olav18
Citaat van: sledgeIemand die eens een vriendschappelijk matchke wil komen spelen?

Ik wil wel komen, daag me maar uit.

Greatfort, in Nederland.

Wat is je ID?
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Scuderia Ferrari

Citaat van: JenneIk had zowel in de beker als in de competitie 22sterren.. is dit redelijk voor klasse VI? Mijn extra middenvelder heeft altijd 1 ster btw.. welke ik er ook zet.. zet ik mijn beste middenvelder er dan krijgt ie 1 ster, zet ik hem in 1 vd 4 'gewone' middenvelder posities krijgt hij 3 sterren.. en zo krijgt eender wie dus altijd 1 ster op die positie  :?  Moet ik er mss een verdediger zetten oid?  :?
Ik weet niet welke verdedigingspositie je opoffert, maar als dat een vleugelpositie is en je zet er een extra middenvelder neer die toevallig meer centraal georienteerd is zal hij niet goed zijn.

KVDracer

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: sledgeIemand die eens een vriendschappelijk matchke wil komen spelen?
Ik speel al tegen KVD ;)
Zij der maar zeker van da ek tegen u speel. Kan ek nog ne ke winnen in een vriendschappelijke wedsrijd ;) En kan ek direct mijnen nieuwe verdediger ne keer testen.

Jenne

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: JenneIk had zowel in de beker als in de competitie 22sterren.. is dit redelijk voor klasse VI? Mijn extra middenvelder heeft altijd 1 ster btw.. welke ik er ook zet.. zet ik mijn beste middenvelder er dan krijgt ie 1 ster, zet ik hem in 1 vd 4 'gewone' middenvelder posities krijgt hij 3 sterren.. en zo krijgt eender wie dus altijd 1 ster op die positie  :?  Moet ik er mss een verdediger zetten oid?  :?
Ik weet niet welke verdedigingspositie je opoffert, maar als dat een vleugelpositie is en je zet er een extra middenvelder neer die toevallig meer centraal georienteerd is zal hij niet goed zijn.

Dat is het iig niet, zal er wel eens een verdediger zetten, kijken wat dat zegt :)
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

jurgen

ah hier staat dat forum
allez ben uit den beker geknikkerd door nen tweeden klasser was te verwachten

0-6 op de doos

JVA

0-7 overwinning in de beker. Wel tegen een VI klasser.
Volgende bekerronde wordt andere koek. Tegen GBA Metropool, dat een zeer degelijke V-klasser is.

Ondertussen heb ik afgelopen zondag een eerste keer een 'goed' (of 'solid') middenveld gehaald. Helaas voor mij zijn er drie teams in de reeks die dat nu hebben. Het zal weeral knokken worden voor de promotie af te dwingen.

jurgen

Citaat van: JVA0-7 overwinning in de beker. Wel tegen een VI klasser.
Volgende bekerronde wordt andere koek. Tegen GBA Metropool, dat een zeer degelijke V-klasser is.

Ondertussen heb ik afgelopen zondag een eerste keer een 'goed' (of 'solid') middenveld gehaald. Helaas voor mij zijn er drie teams in de reeks die dat nu hebben. Het zal weeral knokken worden voor de promotie af te dwingen.

ja jij had geluk ik tegen een tweede klasser damn
maar was wel leuk voor de centjes

KVDracer

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: sledgeIemand die eens een vriendschappelijk matchke wil komen spelen?
Ik speel al tegen KVD ;)

Allez proficiat, ge hebt mijn team nen ferme afgang toegediend  :oops:  Maar ik wil volgende week wel ne keer herspelen, maar dan in mijn stadion, want het was door die verre reis dat mijn spelers vermoeid waren en minder scherp op het veld stonden  :roll:

JVA

Citaat van: jurgen
Citaat van: JVA0-7 overwinning in de beker. Wel tegen een VI klasser.
Volgende bekerronde wordt andere koek. Tegen GBA Metropool, dat een zeer degelijke V-klasser is.

Ondertussen heb ik afgelopen zondag een eerste keer een 'goed' (of 'solid') middenveld gehaald. Helaas voor mij zijn er drie teams in de reeks die dat nu hebben. Het zal weeral knokken worden voor de promotie af te dwingen.

ja jij had geluk ik tegen een tweede klasser damn
maar was wel leuk voor de centjes

De zwakke spelen eerst tegen de sterke teams. Je eindklassering van vorig seizoen is bepalend daarvoor.

Dus de slechtste zesde klassers moeten eerst tegen de topteams uit eerste, tweede, derde en vierde klasse. De beste zesde klassers mogen tegen de vijfde klassers. Dus een zesdeklasser heeft zeer weinig kans om de eerste ronde te overleven, tenzij hij ondertussen een sterk team heeft uitgebouwd en MOT's en het sterke team PIC't

KVDracer

Citaat van: JVA
Citaat van: jurgen
Citaat van: JVA0-7 overwinning in de beker. Wel tegen een VI klasser.
Volgende bekerronde wordt andere koek. Tegen GBA Metropool, dat een zeer degelijke V-klasser is.

Ondertussen heb ik afgelopen zondag een eerste keer een 'goed' (of 'solid') middenveld gehaald. Helaas voor mij zijn er drie teams in de reeks die dat nu hebben. Het zal weeral knokken worden voor de promotie af te dwingen.

ja jij had geluk ik tegen een tweede klasser damn
maar was wel leuk voor de centjes

De zwakke spelen eerst tegen de sterke teams. Je eindklassering van vorig seizoen is bepalend daarvoor.

Dus de slechtste zesde klassers moeten eerst tegen de topteams uit eerste, tweede, derde en vierde klasse. De beste zesde klassers mogen tegen de vijfde klassers. Dus een zesdeklasser heeft zeer weinig kans om de eerste ronde te overleven, tenzij hij ondertussen een sterk team heeft uitgebouwd en MOT's en het sterke team PIC't

Wa zijn MOT's en PIC't?

JVA

Mot's = match van het seizoen

Resultaat is dat je spelers tijdens de wedstrijd beter zullen presteren, maar dat de teamspirit zakt en de volgende wedstrjden gaan de spelers minder presteren.

Pic= play it cool = speel het rustig

De spelers presteren minder dan hun stats, maar de teamspirit stijgt, zodat ze de volgende wedstrijden beter zullen presteren.

Je kan dat instellen onderdaan de pagina waar je je ploeg opstelt. Het werkt wel alleen maar in competitiewedstrijden en bekerwedstrijedn en iet bij vriendenwedstrijden.

Je teamspirit kan je bekijken bij training bovenaan ergens.

Ik speelde al twee bekerwedstrijden op PIC, dus teamspirit staat op een deftig niveau, en zondag ga ik dat nog eens doen...

Scuderia Ferrari

Citaat van: KVDracer
Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: sledgeIemand die eens een vriendschappelijk matchke wil komen spelen?
Ik speel al tegen KVD ;)

Allez proficiat, ge hebt mijn team nen ferme afgang toegediend  :oops:  Maar ik wil volgende week wel ne keer herspelen, maar dan in mijn stadion, want het was door die verre reis dat mijn spelers vermoeid waren en minder scherp op het veld stonden  :roll:
Ik hoop niet voor je dat dit je sterkste elftal was ;)
Dan ga je er ook in Belgie af ;)
BTW voor alle anderen: Het werd 5-2 voor mij