Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

KVDracer

Er zit terug een seizoen. Ik ben nu 5e van de 8 geworden, hetgeen toch al een verbetering is tegen verleden seizoen. Toen was ik voorlaatste. Wie mag er hier nog promoveren of degraderen?

Scuderia Ferrari

Citaat van: KVDracerEr zit terug een seizoen. Ik ben nu 5e van de 8 geworden, hetgeen toch al een verbetering is tegen verleden seizoen. Toen was ik voorlaatste. Wie mag er hier nog promoveren of degraderen?
Dat weet ik over 45 minuten. De nr 2 moet verliezen en ik moet winnen.
Het staat nu 2-2 respectievelijk 5-0 voor mij :)

sledge

Ik heb 2 wedstrijden voor de competitie gespeeld, en beiden verloren. De eerste 4-1, en daarnet 3-2.
Er was wel al duidelijk verbetering merkbaar
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Raikkonen MASTER

Geef mij maar Championship Manager ;)

Jasper

Ik mag een kwalificatiewedstrijd spelen voor behoud in V, wordt een makkie.

Ik heb net een investering van 220.000 euro doorgevoerd om mijn stadion uit te breiden van 20.000 naar 30.000 plaatsen. Dit zal mij 120.000 euro negatief brengen, dit heb ik zo weer terug gewonnen. 8)
Mijn stadion zat de voorbije twee thuiswedstrijden bomvol. Dus ik denk dat meer dan 20.000 fans in m'n stadion wel zeker haalbaar is.

Dan zal ik meer inkomsten hebben, en dan kan ik mijn middenveld eens wat verzorgen. Ik wil toch wel zeker één goede positiespeler bijkrijgen.

Raikkonen MASTER

Geef mij maar een spel met échte namen :P

Zo bouwen aan de toekomst met echte namen, die spelers zie je dan ook in het echt doorbreken. :)

Kezman (aanvaller), Castroman (linksmidden) , Sebastien Frey (keeper) Cissé (aanvaller), Defoe (aanvaller)

Al deze spelers zijn "relatief" onbekend in Europa...
Maar ze worden de volgende jaren top-spelers in het Europese voetbal :)

Philippe Mexès ook trouwens--> verdediger :)

sledge

Van:
Middenveld: waardeloos
Rechter Verdediging : redelijk
Centrale Verdediging: goed
Linker Verdediging : goed
Rechter Aanval : zwak
Centrale Aanval : matig
Linker Aanval : zwak

Naar:
Middenveld: waardeloos
Rechter Verdediging : uitstekend
Centrale Verdediging: formidabel
Linker Verdediging : goed
Rechter Aanval : zwak
Centrale Aanval : matig
Linker Aanval : matig

In één week tijd. Ben ik best tevreden mee  :D
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Jasper

Verbeter je middenveld en je speelt kampioen. Neem dat van mij aan.

Mijn verdediging staat overal op goed, mijn rechteraanval is matig, de centrale is goed en de linker is uitstekend.

Maar met mijn matig middenveld kom ik mijlenver.

Jasper

in mijn eerste match:

Middenveld: rampzalig
Rechter Verdediging : redelijk
Centrale Verdediging: redelijk
Linker Verdediging : redelijk
Rechter Aanval : zwak
Centrale Aanval : redelijk
Linker Aanval : redelijk

in de laatste competitiematch dat ik normaal speelde (laatste gepict):

Middenveld: matig
Rechter Verdediging : goed
Centrale Verdediging: goed
Linker Verdediging : goed
Rechter Aanval : matig
Centrale Aanval : goed
Linker Aanval : uitstekend

Rippie

Forza F1
          Middenveld: slecht
          Rechter Verdediging : goed
          Centrale Verdediging: goed
          Linker Verdediging : goed
          Rechter Aanval : redelijk
          Centrale Aanval : redelijk
          Linker Aanval : redelijk

Sinds ik met 3-5-2 speel is mijn middenveld een stuk beter geworden (was eerst waardeloos). Met 4-4-2 was mijn verdediging uitstekend tot formidabel, maar omdat mijn middenveld zo bagger was kon ik toch niet winnen...
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

JVA

Voor het derde opeenvolgende seizoen heb ik net naast de titel gegrepen.

De voorlaatste wedstrijd heb ik verloren tegen een middelmatig team.
De laatste wedstrijd moest ik tegen de leiders (medeleiders tot de voorlaatste speeldag) maar aangezien ik geen kans meer had heb ik me laten verliezen zodat hij zeker promoveert (hoop ik)

De voorbereidingen voor volgend seizoen zitten er op. Ik schakel terug over naar 3/5/2 want speelde nu 3/4/3

Ik haal toch al 34 a 35 sterren per wedstrijd, maar onze reeks in enorm sterk, want er zijn drie ploegen die dat halen. Toen ik in IV-klasse stond, zou ik met deze ploeg daar kampioen geworden zijn.

Nu dus nog een jaartje V-klasse.

Scuderia Ferrari

Citaat van: JVAVoor het derde opeenvolgende seizoen heb ik net naast de titel gegrepen.

De voorlaatste wedstrijd heb ik verloren tegen een middelmatig team.
De laatste wedstrijd moest ik tegen de leiders (medeleiders tot de voorlaatste speeldag) maar aangezien ik geen kans meer had heb ik me laten verliezen zodat hij zeker promoveert (hoop ik)

De voorbereidingen voor volgend seizoen zitten er op. Ik schakel terug over naar 3/5/2 want speelde nu 3/4/3

Ik haal toch al 34 a 35 sterren per wedstrijd, maar onze reeks in enorm sterk, want er zijn drie ploegen die dat halen. Toen ik in IV-klasse stond, zou ik met deze ploeg daar kampioen geworden zijn.

Nu dus nog een jaartje V-klasse.
En ik heb naast promotie gegrepen. Op het duel met de uiteindelijke nr 2 na heb ik in de laatste 5 wedstijden een doelsaldo van 23-1 opgebouwd, nu de teams waar ik als enige tegen verloren heb in competitieverband naar de 6e klasse gaan heb ik dus alle kans om kampioen te gaan worden

Jasper

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: JVAVoor het derde opeenvolgende seizoen heb ik net naast de titel gegrepen.

De voorlaatste wedstrijd heb ik verloren tegen een middelmatig team.
De laatste wedstrijd moest ik tegen de leiders (medeleiders tot de voorlaatste speeldag) maar aangezien ik geen kans meer had heb ik me laten verliezen zodat hij zeker promoveert (hoop ik)

De voorbereidingen voor volgend seizoen zitten er op. Ik schakel terug over naar 3/5/2 want speelde nu 3/4/3

Ik haal toch al 34 a 35 sterren per wedstrijd, maar onze reeks in enorm sterk, want er zijn drie ploegen die dat halen. Toen ik in IV-klasse stond, zou ik met deze ploeg daar kampioen geworden zijn.

Nu dus nog een jaartje V-klasse.
En ik heb naast promotie gegrepen. Op het duel met de uiteindelijke nr 2 na heb ik in de laatste 5 wedstijden een doelsaldo van 23-1 opgebouwd, nu de teams waar ik als enige tegen verloren heb in competitieverband naar de 6e klasse gaan heb ik dus alle kans om kampioen te gaan worden
er komen ook gedegradeerden uit VI naar VII he

Scuderia Ferrari

Citaat van: Jasper
Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: JVAVoor het derde opeenvolgende seizoen heb ik net naast de titel gegrepen.

De voorlaatste wedstrijd heb ik verloren tegen een middelmatig team.
De laatste wedstrijd moest ik tegen de leiders (medeleiders tot de voorlaatste speeldag) maar aangezien ik geen kans meer had heb ik me laten verliezen zodat hij zeker promoveert (hoop ik)

De voorbereidingen voor volgend seizoen zitten er op. Ik schakel terug over naar 3/5/2 want speelde nu 3/4/3

Ik haal toch al 34 a 35 sterren per wedstrijd, maar onze reeks in enorm sterk, want er zijn drie ploegen die dat halen. Toen ik in IV-klasse stond, zou ik met deze ploeg daar kampioen geworden zijn.

Nu dus nog een jaartje V-klasse.
En ik heb naast promotie gegrepen. Op het duel met de uiteindelijke nr 2 na heb ik in de laatste 5 wedstijden een doelsaldo van 23-1 opgebouwd, nu de teams waar ik als enige tegen verloren heb in competitieverband naar de 6e klasse gaan heb ik dus alle kans om kampioen te gaan worden
er komen ook gedegradeerden uit VI naar VII he
Ik kan ook van mensen uit de 6e klasse winnen, bijvoorbeeld Rippie :twisted:

Scuderia Ferrari

Wanner is de seizoensupdate, ze waren vandaag al bezig maar er is zo te zien niets veranderd :?