Brugge en Anderlecht stunten!

Gestart door BugsBunny, 22 oktober 2003 - 23:33:54

« vorige - volgende »

BugsBunny

Een prachtprestatie van de Belgische teams dit Champions League "weekend". Al hebben ze wel geluk gehad! Beide ploegen een afgekeurde goal in hun voordeel. Maar toch, dit bewijst weer eens dat ook Belgische ploegen kunnen winnen tegen Europese toppers.
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

Scuderia Ferrari

Gefeliciteerd! Maar vergeet ook de noorderburen niet ;)

Bjorn

Schitterend resultaat inderdaad. Ik hou niet van voetbal maar zoiets vind ik toch es knap!  :D
De Mens: In Het Gras![/color]

Alan Blues

Citaat van: Scuderia FerrariGefeliciteerd! Maar vergeet ook de noorderburen niet ;)

Ja, Wesley Sonck bij Ajax!!!  :wink:  :wink:

Racegirl

FCB olé olé FCB olé olé!  8)

We shall not, we shall not be moved!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Alan Blues

Citaat van: RacegirlFCB olé olé FCB olé olé!  8)

We shall not, we shall not be moved!

Hélaba!!! Je vergeet Anderlecht!!! Die hebben ook gewonnen, hé?! ;)

Ik ben gisteren naar de match van Brugge gaan kijken in hartje Brussel. Terwijl we mosselen met friet aan het eten waren konden we de match volgen op groot scherm. Gezellige Brusselse sfeer...  8)  8)  8)

Jakke Jr

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: RacegirlFCB olé olé FCB olé olé!  8)

We shall not, we shall not be moved!

Hélaba!!! Je vergeet Anderlecht!!! Die hebben ook gewonnen, hé?! ;)

Ik ben gisteren naar de match van Brugge gaan kijken in hartje Brussel. Terwijl we mosselen met friet aan het eten waren konden we de match volgen op groot scherm. Gezellige Brusselse sfeer...  8)  8)  8)
2 keer mosselen op 5 dagen?  :o
former Member of The Reservoir Dogs
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"

Lender

verdiende winst van Anderlecht en Brugge. Prachtig doelpunt van Mendoza :shock:  :shock:  :shock:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Mikacouli

Ben sinds vanmiddag terug uit Milan.Fantastisch was het gewoon.Wat een sfeer."milan,who the fuck is milan".

Een droomwedstrijd.Wat een mens niet doet voor een voetbalwedstrijd.28 uren op de bus en 90 minuten voetbal. :)

jw83

mooie stunt van brugge  :D  

die trainer van Celto  kan niet echt tegen z'n verlies


De coach van de Spaanse voetbalclub Celta de Vigo sluit een omkoping van scheidsrechter Markus Merk door Ajax niet uit. Dat liet hij een verslaggever weten na het zwaarbevochten Champions League-duel van woensdagavond tegen de Nederlandse club. Ajax won die wedstrijd met 1-0.

"Wij zijn het slachtoffer geworden van deze arbiter", aldus Miguel Angel Lotina, die de Duitse scheidsrechter volledig verantwoordelijk houdt voor het verlies van zijn ploeg. "Ik zou willen dat de UEFA deze wedstrijd aan de hand van televisiebeelden beoordeelt. Dan moeten ze tot de slotsom komen dat we zwaar zijn gedupeerd."

Ajax-coach Koeman kan wel lachen om de uitspraken van Lotina, maar noemt de beschuldiging onzin. Wel erkent hij dat zijn ploeg door het oog van de naald is gekropen. "Misschien hebben ze inderdaad te weinig gekregen", aldus de coach van de Amsterdammers. "Celta heeft erg goed gespeeld en een dosis pech gehad."

Raikkonen MASTER

Dat heet dus een onsportieve trainer :)

Ajax heeft inderdaad enorm veel geluk gehad, maar geluk heb je ook nodig in het voetbal.
Ibrahimovic liet toch weer zijn klasse zien ;)
En Maxwell blijft ook maximum nog een seizoen bij Ajax.
Wat hij allemaal afdweilt op die linkerflank is geniaal!!!

Maxwell naar Real Madrid volgend jaar?  :shock:
Die kans zit er dik in ;)

Racegirl

Citaat van: MikacouliBen sinds vanmiddag terug uit Milan.Fantastisch was het gewoon.Wat een sfeer."milan,who the fuck is milan".

Een droomwedstrijd.Wat een mens niet doet voor een voetbalwedstrijd.28 uren op de bus en 90 minuten voetbal. :)

Ik ben kei jaloers!!!!!!!!!!!!!!!  Deed wel even pijn als ik de supporters zag en ik daar zelf ni kon zijn   :cry:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Mikacouli

Citaat van: Racegirl
Citaat van: MikacouliBen sinds vanmiddag terug uit Milan.Fantastisch was het gewoon.Wat een sfeer."milan,who the fuck is milan".

Een droomwedstrijd.Wat een mens niet doet voor een voetbalwedstrijd.28 uren op de bus en 90 minuten voetbal. :)

Ik ben kei jaloers!!!!!!!!!!!!!!!  Deed wel even pijn als ik de supporters zag en ik daar zelf ni kon zijn   :cry:

Hoe kwam het??

Het was een fantastische sfeer.We hebben geen seconde gestopt met zingen.

ons motto:"Milan ,Milan ,who the fuck is Milan" :lol:

We hebben ongeveer nog een uur blijven zitten na de wedstrijd en nog blijven zingen.Mijn hoofd deed wel een beetje zeer en ik had geen stem meer maar ik had het er voor over. :P

Jasper

Citaat van: jw83mooie stunt van brugge  :D  

die trainer van Celto  kan niet echt tegen z'n verlies


De coach van de Spaanse voetbalclub Celta de Vigo sluit een omkoping van scheidsrechter Markus Merk door Ajax niet uit. Dat liet hij een verslaggever weten na het zwaarbevochten Champions League-duel van woensdagavond tegen de Nederlandse club. Ajax won die wedstrijd met 1-0.

"Wij zijn het slachtoffer geworden van deze arbiter", aldus Miguel Angel Lotina, die de Duitse scheidsrechter volledig verantwoordelijk houdt voor het verlies van zijn ploeg. "Ik zou willen dat de UEFA deze wedstrijd aan de hand van televisiebeelden beoordeelt. Dan moeten ze tot de slotsom komen dat we zwaar zijn gedupeerd."

Ajax-coach Koeman kan wel lachen om de uitspraken van Lotina, maar noemt de beschuldiging onzin. Wel erkent hij dat zijn ploeg door het oog van de naald is gekropen. "Misschien hebben ze inderdaad te weinig gekregen", aldus de coach van de Amsterdammers. "Celta heeft erg goed gespeeld en een dosis pech gehad."
Interpretaties van de scheidsrechter worden na de match niet meer veranderd, dat staat in de regels. Alleen als er bijvoorbeeld iemand die even aan de kant moest, terug op het veld komt zonder toelating van de scheids, zal de match herspeeld worden.

Maar voor interpretaties wordt er niet herspeeld en worden zeker geen resultaten veranderd!

Raikkonen MASTER

Citaat van: Jasper
Citaat van: jw83mooie stunt van brugge  :D  

die trainer van Celto  kan niet echt tegen z'n verlies


De coach van de Spaanse voetbalclub Celta de Vigo sluit een omkoping van scheidsrechter Markus Merk door Ajax niet uit. Dat liet hij een verslaggever weten na het zwaarbevochten Champions League-duel van woensdagavond tegen de Nederlandse club. Ajax won die wedstrijd met 1-0.

"Wij zijn het slachtoffer geworden van deze arbiter", aldus Miguel Angel Lotina, die de Duitse scheidsrechter volledig verantwoordelijk houdt voor het verlies van zijn ploeg. "Ik zou willen dat de UEFA deze wedstrijd aan de hand van televisiebeelden beoordeelt. Dan moeten ze tot de slotsom komen dat we zwaar zijn gedupeerd."

Ajax-coach Koeman kan wel lachen om de uitspraken van Lotina, maar noemt de beschuldiging onzin. Wel erkent hij dat zijn ploeg door het oog van de naald is gekropen. "Misschien hebben ze inderdaad te weinig gekregen", aldus de coach van de Amsterdammers. "Celta heeft erg goed gespeeld en een dosis pech gehad."
Interpretaties van de scheidsrechter worden na de match niet meer veranderd, dat staat in de regels. Alleen als er bijvoorbeeld iemand die even aan de kant moest, terug op het veld komt zonder toelating van de scheids, zal de match herspeeld worden.

Maar voor interpretaties wordt er niet herspeeld en worden zeker geen resultaten veranderd!
Inderdaad, ik neem als voorbeeld de match Brazilië-België...  :cry:  :(