Commentaar van Carl Huybrechts beneden alle peil!!!

Gestart door Raikkonen MASTER, 22 oktober 2003 - 22:11:20

« vorige - volgende »

Wat vinden jullie van de commentaar tijdens de rust?

Geef ons Robin Janssens terug
8 (53.3%)
Carl Huybrechts doet dat goed
7 (46.7%)

Totaal aantal stemmen: 11

Poll gesloten: 22 oktober 2003 - 22:11:20

Raikkonen MASTER

De commentaar van Carl Huybrechts is zo onprofessioneel, compleet belachelijk en hij kent niets van voetbal!
Hij moest aan studiogasten Michel Preud'homme en Bob Peeters vragen welke ploegen nu met hoeveel punten stonden omdat hij het niet wist.

Het niet weten is een zaak, maar het openlijk toegeven voor heel Vlaanderen en dan nog het foute oordeel van Michel overnemen dat Milan 0 punten zou hebben...

Ik vind het echt compleet belachelijk!
Robin Janssens deed dat heel goed vorig seizoen...
Het excuus van de VRT was dat Robin meer in het nieuws zou komen...
Robin Janssens was zelf ook enorm verrast!

FerrariMan

Laat Janssens maar wegblijven. Die is me net iets teveel anti-Italiaans voetbal.

Roel

Janssens is helemaal niet anti-italiaans!!!

de enige anti-italiaan die er is, is Johan Cruyf. neenee Janssens deed schitterend werk en het is zonde dat de VRT zo een sensatie entertainer op de CL gezet hebben, dit is echt een grove fout geweest!

Robin Janssens' humor was tenminste grappig. hij samen met Gunter Jacob waren de best afleveringen ooit!
Janssens was ook helemaal gefocused op zijn werk, voor Huybrechts is het gewoon iets extra.
en komaan: bij de match Anderlecht -Celtic had die gewoon een leren vestje aan met een houdhakkershemd, van stijllooos gesproken...
God save Mclaren

FerrariMan

Citaat van: RoelJanssens is helemaal niet anti-italiaans!!!


Ik heb me tijdens het EK 2000 en sommige CL wedstrijden nochtans mateloos opgejaagd aan zijn anti uitspraken.

Roel

tijdens Juve - Real, halve finale vorig CL seizoen, heb ik nochtans vele superlatieven gehoord vanwege Janssens over de oude dame...
God save Mclaren

FerrariMan

Citaat van: Roeltijdens Juve - Real, halve finale vorig CL seizoen, heb ik nochtans vele superlatieven gehoord vanwege Janssens over de oude dame...

Was ook niet moeilijk, hij had geen keuze, Juve draaide de koninklijke binnenstebuiten!

Roel

Citaat van: FerrariMan
Citaat van: Roeltijdens Juve - Real, halve finale vorig CL seizoen, heb ik nochtans vele superlatieven gehoord vanwege Janssens over de oude dame...

Was ook niet moeilijk, hij had geen keuze, Juve draaide de koninklijke binnenstebuiten!

een anti zou dan waarschijnlijk gezegd hebben dat het aan de zwakte van Real lag, en dat Janssens niet...
neenee, Robin moet trug en snel!!
God save Mclaren

Lender

Geef mij maar Robin Janssens terug, hij is veel beter.
Carl onderbreekt zelf zijn gasten!!

ONPROFFESIONEEL!!!!
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Raikkonen MASTER

Citaat van: FerrariMan
Citaat van: RoelJanssens is helemaal niet anti-italiaans!!!


Ik heb me tijdens het EK 2000 en sommige CL wedstrijden nochtans mateloos opgejaagd aan zijn anti uitspraken.
Mag ik je eraan herinneren dat Mark Uyterhoeven de presentatie deed tijdens het EK2000?  :roll:

FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: FerrariMan
Citaat van: RoelJanssens is helemaal niet anti-italiaans!!!


Ik heb me tijdens het EK 2000 en sommige CL wedstrijden nochtans mateloos opgejaagd aan zijn anti uitspraken.
Mag ik je eraan herinneren dat Mark Uyterhoeven de presentatie deed tijdens het EK2000?  :roll:

Nochtans waren er ook verslagen van Janssens bij...

Raikkonen MASTER

Citaat van: FerrariMan
Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: FerrariMan
Citaat van: RoelJanssens is helemaal niet anti-italiaans!!!


Ik heb me tijdens het EK 2000 en sommige CL wedstrijden nochtans mateloos opgejaagd aan zijn anti uitspraken.
Mag ik je eraan herinneren dat Mark Uyterhoeven de presentatie deed tijdens het EK2000?  :roll:

Nochtans waren er ook verslagen van Janssens bij...

Could be ;)
Maar ik vind Huybrechts te sensatie-gericht.
Da ze die kerel terug op zijne moto zetten en hem afvoeren naar VT4 of VTM ofzo...

Jasper

Huybrechts is inderdaad niet geschikt voor de CL. Maar zijn studioprogramma's rond het WK waren altijd goed.

De CL werkt iets anders qua stijl, en daar moet hij zich nog even aan aanpassen.

FerrariMan

Dat programma van Carl tijdens het WK trok nergens op.

EURO 2000, met Peeters en co, zelden zo gelachen met voetbal! Vooral het Roemeen geval!!  :lol:

Jasper

Citaat van: FerrariManDat programma van Carl tijdens het WK trok nergens op.

EURO 2000, met Peeters en co, zelden zo gelachen met voetbal! Vooral het Roemeen geval!!  :lol:
eerste regel: niet mee eens

tweede regel: helemaal mee eens! :D

beffie

Citaat van: FerrariManDat programma van Carl tijdens het WK trok nergens op.

EURO 2000, met Peeters en co, zelden zo gelachen met voetbal! Vooral het Roemeen geval!!  :lol:

Ferrariman, ik vind nog altijd dat er gelachen moet worden, en daarvoor past hij, en op het wk was dat programma toch wel goed gemaakt, ok iedereen maakt eens fouten, maar een voetbalprogramma moet geen politiek programma worden, er moet sfeer en plezier inzitten, ik vond het zeer mooi toen de mensen thuis de home videos mochten inzenden, dat was echt prachtig, dan de top 10 mooiste goals en passeerbewegingen, saves,... geef mij maar Carl op het komende EK en het WK :D
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29