Gilles Debiel

Gestart door Jasper, 06 oktober 2003 - 17:39:14

« vorige - volgende »

Raikkonen MASTER

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: Bruno
Citaat van: JasperAfschieten, die Gilles Debilde!

Eerst iemand een bloedneus slaan, naar Engeland vertrekken, terugkomen naar dezelfde ploeg, blijkt hij te slecht te zijn voor die ploeg, komt hij naar Lierse, mist hij daar een penalty en krijgt hij later een rode kaart.

Ik ben ten minste blij dat hij volgende zondag niet mag meedoen! Ik kan die snul (die geen voetballer is!) echt niet verdragen.

Gilles D.B.? Is dat die kerel die een ambulancier eens een keer half het hospitaal ingeslagen heeft omdat ze naar zijn mening niet snel genoeg kwamen opdagen om zijn vader of een ander familielid al of niet aangetrouwd te komen ophalen??? Of is die bloedneus nog bij iemand anders bezorgd?

Nee, die bloedneus was bij Chris Porte. Het was niet enkel een bloedneus, zijn oogkas was ook gebroken. Einde carrière...  :?
Chris Porte speelt nog wel degelijk betaald voetbal ;)
Er is lang voor gevreesd omdat hij enorm duizelig werd bij de kleinste stap en er ook een verschrikkelijke hoofdpijn aan overhield.
Dat duurde een paar maanden, nadien kon hij terug verderdoen met zijn eigen conditie en nadien terug spelen.
Ik weet niet bij welke ploeg hij nu speelt, maar een paar jaar geleden was hij nog wel actief, dus zal nu ook wel zo zijn.
Zal althans niet door die mep van De Ket zijn geweest dat hij moest stoppen.

Raikkonen MASTER

Citaat van: Bruno
Heeft hij (Gilles) dan een straf gekregen en is hij sindsdien wat kalmer of heeft de straf geen effect gehad?

Hij mocht niet meer spelen in België.
Dan is hij naar PSV getrokken waar hij ondermeer samenspeelde met Luc Nilis en Davy Oyen.
Ik weet niet of hij daar nog samengespeeld heeft met Marc Degryse, ik denk van wel.
Nadien ging hij naar Sheffield Wednesday, maar daar mocht hij dan gratis vertrekken en koos hij voor Anderlecht.

Dan een hele discussie met Hugo Broos die Gilles niet meer in de ploeg wou zetten.
Gilles trainde dan met de -19 jarigen mee, en trainde nog bij met een persoonlijke trainer.
Dat was hij dan meer dan beu.
Anderlecht wou Arouna Kone ruilen voor De Bilde, maar toen Kone naar Nederland trok ging De Bilde aanvankelijk terug de kern van Anderlecht aanvullen, maar toen Broos ook dit weer weigerde, ging de manager van De Bilde met Lierse praten, dat ondertussen uit financiële problemen ook spits Stein Huysegems moest verkopen aan het Nederlandse AZ.
AZ staat nu tweede in de Nederlandse competitie, mét Stein in de basis.

De Bilde nu dus in Lierse, wel maar gehuurd, met Anderlecht dat nog het meeste van zijn loon betaald.
Maar voor zowel beide clubs als voor de speler het beste :)

Jenne

Z'n naam is nog altijd Krist Porte!!  :wink:

Heeft nadien inderdaad nog wel terug gespeeld, onder andere bij het VVV in Nederland, verder weet ik het niet. Is in ieder geval wel achteruit gegaan qua niveau na de mep van de ket.
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)