R.S.C. ANDERLECHT versus BRUGGE K.V.

Gestart door Raikkonen MASTER, 03 oktober 2003 - 17:36:58

« vorige - volgende »

Raikkonen MASTER

Zondag 5 oktober staat de topper Anderlecht - Brugge op het programma.

Club Brugge moest in 7 matchen al evenveel punten prijsgeven aan Sporting dat in deze competitie nog geen punten liet liggen en met 21 op 21 stevig het klassement aanvoert.
Paars-Wit walst door de Belgische competitie en gaat tegen de rivalen uit Brugge op zoek naar de achtste competitiezege op rij.

Anderlecht zou zo de voorsprong op concurrent Brugge kunnen uitdiepen tot 10 punten en zou zo de competitie al in een (definitieve) plooi kunnen leggen.
Brugge kan evenwel ook de kloof dichten tot 4 punten.
Bij een gelijkspel blijft het verschil 7 punten.

Pikant detail:
Zo'n goeie 6 maand geleden, op 23 maart 2003, gaf Anderlecht de mannen van Trond Sollied een stevige pandoering. Tijdens een match die in het teken stond van de fair-play werden de Bruggelingen met droge 5-1 cijfers terug naar West-Vlaanderen gestuurd. De jarige Goran Lovre en Jestrovic (2) scoorden in de eerste helft, Junior en Aruna deden hetzelfde in de tweede en maakten zo het feest compleet.
Lovré is er niet bij en ook Jestrovic en Junior zijn geblesseerd.
Als Aruna en Mornar hetzelfde degelijk niveau kunnen halen dat ze de vorige weken ook hebben gedaan, kan het een mooie match worden.

Ik hoop op een faire wedstrijd, meer niet.
Ik zal mij neerleggen bij het resultaat, wat het ook is :)
Jakke and Racegirl, may the best team win!  :P

Doefie

Gelijkspel, hoewel het me eigelijk ni interesseert

Raikkonen MASTER

Citaat van: DoefieF1Gelijkspel, hoewel het me eigelijk ni interesseert
Mij dus absoluut wel  :P  :P  :P  :P

Lender

Ik zeg niets, maar in mij  eigen hoop ik dat FCB Brugge wint, want brugge tules!!!! :twisted:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Raikkonen MASTER

Citaat van: LenderIk zeg niets, maar in mij  eigen hoop ik dat FCB Brugge wint, want brugge tules!!!! :twisted:
Ok, brugge"tules" :P
Maar Anderlecht rules ;)  :twisted:
We zien wel zondagavond ;)

Jasper

die foto in je sig is veel te groot

lang en plat mag wel, maar deze is te hoog. vind dat irriterend ;)

Raikkonen MASTER

Citaat van: Jasperdie foto in je sig is veel te groot

lang en plat mag wel, maar deze is te hoog. vind dat irriterend ;)
Phuh seg, ambetante  8)  ;)

bradge

Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Schumi nr1

Ik hoop dat Brugge ver(r)assend uit de hoek komt, maar ik vrees dat ze een pandoering gaan krijgen!  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:

Raikkonen MASTER

Citaat van: Schumi nr1Ik hoop dat Brugge ver(r)assend uit de hoek komt, maar ik vrees dat ze een pandoering gaan krijgen!  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:
Ik vrees Mendoza en Stoica, als die laatste al speelt ;)
Ik denk dat Anderlecht wel zal winnen, ik gok op een 2-0

Jakke Jr

Bon, net op Teletekst gezien dat het 1-1 is geworden.
Ben ik tevreden mee.
Heb nog niets van de wedstrijd gezien. Zal eens naar een samenvatting gaan zoeken.  8)
former Member of The Reservoir Dogs
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"

Schumi nr1

Idd 1-1, heb het ook op teletekst gevonden, de Brugge fans mogen er erg tevreden meezijn, ik zag ze met glans verliezen (Brugge) dus ik ben enorm content met het gelijkspel :)

Racegirl

Citaat van: Schumi nr1Idd 1-1, heb het ook op teletekst gevonden, de Brugge fans mogen er erg tevreden meezijn, ik zag ze met glans verliezen (Brugge) dus ik ben enorm content met het gelijkspel :)

Tevreden met 1-1, die van Anderlecht wel ja, maar voor club zat er veel meer in!
Ik heb de match gezien! De eerste helft was Anderlecht beduidend sterker, maar de afwerking was er niet.
De 2de helft was helemaal voor Club, spijtig dat Saeternes gisteren ondermaats presteerde. Anderlecht kroop de laatste 10 minuten gewoon weg!

Ook wou ik er nog even op wijzen dat De Boeck een rode kaart verdiende voor die elleboogstoot!   :twisted:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Raikkonen MASTER

Citaat van: Racegirl
Citaat van: Schumi nr1Idd 1-1, heb het ook op teletekst gevonden, de Brugge fans mogen er erg tevreden meezijn, ik zag ze met glans verliezen (Brugge) dus ik ben enorm content met het gelijkspel :)

Tevreden met 1-1, die van Anderlecht wel ja, maar voor club zat er veel meer in!
Ik heb de match gezien! De eerste helft was Anderlecht beduidend sterker, maar de afwerking was er niet.
De 2de helft was helemaal voor Club, spijtig dat Saeternes gisteren ondermaats presteerde. Anderlecht kroop de laatste 10 minuten gewoon weg!

Ook wou ik er nog even op wijzen dat De Boeck een rode kaart verdiende voor die elleboogstoot!   :twisted:
Hehe, hier is ze weer ;)
Ik vond dat beide kanten eigenlijk met ruimer verschil hadden kunnen winnen.
Aruna heeft kansen gehad, Saeternes ook.
Ik leg me neer bij het 1-1 gelijkspel.
Anderlecht speelde bij momenten briljant voetbal, technisch zeer vloeiend.
Daar had Brugge het heel moeilijk mee. De Cock werd weggespeeld door Seol, dat gaf Olivier nadien in een interview ook toe.
In de tweede helft zette Brugge direct meer druk op Anderlecht en na de onbegrijpelijke wissel Mornar <--> Zetterberg stuikte Anderlecht in elkaar.
Kompany speelde weer een bere-sterke wedstrijd!
Hij wordt nog een hele grote voetballer!

May the best team win the Championship ;)