Gran Turismo 4

Gestart door Eric, 30 september 2003 - 13:35:58

« vorige - volgende »

Eric

Misschien geen F1 game, maar dit ziet er schitterend uit :shock:  :shock:
Spijtig genoeg alleen voor de PS2 eigenaars.















Begin 2004 zou het in de winkel moeten liggen 8)

Ramses

:shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock: woooooooow gaaf !!!!!!!!

McChouffe

Citaat van: ericMisschien geen F1 game, maar dit ziet er schitterend uit :shock:  :shock:
Spijtig genoeg alleen voor de PS2 eigenaars.
Ziet er inderdaad prachtig uit  :shock:
Er zijn natuurlijk ook PS2 emulators voor PC  :D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Lender

Spijtig dat deze titlels nooit op PC uitkomen. :evil:  :evil:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Eric

Citaat van: LenderSpijtig dat deze titlels nooit op PC uitkomen. :evil:  :evil:

Misschien kan je eens te rade gaan bij WebMachine :wink:

JVA

Het ziet er leuk uit, maar het beste spel dat ik ooit op PC speelde was F1Legends.

Dat is echt de max!

Roel

Komt pas in december 2004 uit,maar heb het alvast gereserveerd.

Nu nog een vraagje,welk is het best betaalbare en beste race-stuurtje dat ook functioneel is op een ps2?

de screenshots die je nu overal kan vinden van GT4 zijn echt wel subliem, dit wordt nog beter dan Gt3 en Project Gotham Racing 2(Xbox) en volgens mij veel leuker dan eender welk F1 spel op de PSII.
God save Mclaren

Ruud

Heb zelf GT3. Beste race-simulatie die ik ken. Dat een computerspelletje zo realistisch kan zijn: erg veel diepgang, marginale veranderingen in de afstellingen hebben een grote invloed op de prestaties op de baan. Bij sommige afstelmogelijkheden moet je echt goed weten waar je mee bezig bent, zoals het inspoor/uitspoor van bijvoorbeeld je achterwielen...

Op de baan zelf is het spel misschien nog wel beter. Het gedrag van de auto's is zeer waarheidsgetrouw, je kunt zelfs met je joypad de remmen en het gas doseren. Circuits zijn stuk voor stuk ontzettend uitdagend en zijn zo gemaakt dat je tot foutjes gedwongen wordt. Geweldig spel dus, maar ook ontzettend uitgebreid, aan GT4 ben ik dus nog niet toe...