alfa romeo

Gestart door Roel, 16 september 2003 - 12:48:50

« vorige - volgende »

Roel

ik had onlangs een hoogoplopende discussie met een vriend. het ging over Alfa romeo, hij beweert dat alfa romeo nog steeds vaak wat mankeert, en dat ze hun prijs alleen baseren op de esthetiek van de lijnen van hun auto's.
volgens mij is die tijd al lang voorbij, of is alfa romeo echt nog altijd niet betrouwbaar??

P.S. de sprint coupé van de 156 is en droomauto!
God save Mclaren

beffie

die vriend van u praat uit zijn nek, alfa romeo heeft al een veel mooier imago dezer dagen, het zijn idd droomauto's geworden :!:  :!:  :!:  :!:  :!:  :!:  :!:
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

Bjorn

Ja, ik moet zeggen, alfa maakt tegenwoordig aardig mooie wagens zu! Tegen een mooie prijs ook!!
De Mens: In Het Gras![/color]

Eric

Citaat van: BjornJa, ik moet zeggen, alfa maakt tegenwoordig aardig mooie wagens zu! Tegen een mooie prijs ook!!

Alfa heeft mooie wagens, maar ze wachten veel te lang om met iets nieuws buiten te komen :(

KVDracer

Vroeger zeiden ze me altijd dat Alfa één van de betrouwbaarste en beste motoren in levensduur hadden, maar de carrosserie vlug roestte. Ik weet niet of dit nu ook nog het geval is.

Eric

Citaat van: KVDracerVroeger zeiden ze me altijd dat Alfa één van de betrouwbaarste en beste motoren in levensduur hadden, maar de carrosserie vlug roestte. Ik weet niet of dit nu ook nog het geval is.
Dat zeggen ze ook van de Franse merken, ondertussen is dat allemaal al achterhaald...

***edit***

Het is hetzelfde als de uitspraken over de Japanse wagens, veel mensen zitten te zeveren op japanse wagens, maar Japanse wagens moten zeker niet onderdoen voor al die Duitse wagens.

Ik heb acht jaar met een Mazda 323F gereden en nooit heb ik daar miserie mee gehad.
Nu rij ik met een Franse Banjol (auto) en ik merk dat die bijlange zo goed niet is als mijn Mazda...daarom ga ik volgend jaar voor de Mazda 6.

PS: ik ga deze topic verhuizen naar auto´s :wink:

Roel

Citaat van: eric
Citaat van: BjornJa, ik moet zeggen, alfa maakt tegenwoordig aardig mooie wagens zu! Tegen een mooie prijs ook!!

Alfa heeft mooie wagens, maar ze wachten veel te lang om met iets nieuws buiten te komen :(

Als ze de brera zouden uitbrengen en ik win morgen de loto dan zou ik toch even twijfelen tussen de Alfa brera of de mercedes SLR...
Alleen met die USV kamal, mogen ze van mijn part nog een tijdje wachten om hem uit te brengen ;)

maar ondertussen staat de GTA 156 toch wel op het lijstje vn de te vervullen droomwagens, later... :roll:
God save Mclaren

Eric

Citaat van: Roel
Citaat van: eric
Citaat van: BjornJa, ik moet zeggen, alfa maakt tegenwoordig aardig mooie wagens zu! Tegen een mooie prijs ook!!

Alfa heeft mooie wagens, maar ze wachten veel te lang om met iets nieuws buiten te komen :(

Als ze de brera zouden uitbrengen en ik win morgen de loto dan zou ik toch even twijfelen tussen de Alfa brera of de mercedes SLR...
Alleen met die USV kamal, mogen ze van mijn part nog een tijdje wachten om hem uit te brengen ;)

maar ondertussen staat de GTA 156 toch wel op het lijstje vn de te vervullen droomwagens, later... :roll:

Post eens een foto daarvan, als je wilt. :!:

Roel





de brera, woorden zijn overbodig *zucht*




en de kamal, minder geslaagd vind ik.

heb ook nog een nieuwe concept ontdekt, weet nog niet wat ik er van vind :D

ik weet het al: bloedmooi ;)
www.conceptcarz.com
God save Mclaren

Eric

Had hem al gezien hoor, maar dat niet weg dat ik hem mooi blijf vinden...de vraag is juist...gaat Alfa dit uitbrengen?

Anonymous

Citaat van: eric
Citaat van: KVDracerVroeger zeiden ze me altijd dat Alfa één van de betrouwbaarste en beste motoren in levensduur hadden, maar de carrosserie vlug roestte. Ik weet niet of dit nu ook nog het geval is.
Dat zeggen ze ook van de Franse merken, ondertussen is dat allemaal al achterhaald...

***edit***

Het is hetzelfde als de uitspraken over de Japanse wagens, veel mensen zitten te zeveren op japanse wagens, maar Japanse wagens moten zeker niet onderdoen voor al die Duitse wagens.

Ik heb acht jaar met een Mazda 323F gereden en nooit heb ik daar miserie mee gehad.
Nu rij ik met een Franse Banjol (auto) en ik merk dat die bijlange zo goed niet is als mijn Mazda...daarom ga ik volgend jaar voor de Mazda 6.

PS: ik ga deze topic verhuizen naar auto´s :wink:

Ik heb een tijdje geleden een artikel in de krant gelezen i.v.m. de betrouwbaarheid van automerken. Het was berekend op basis van het aantal klachten de autoconstructeurs in 2002 hadden gekregen. Als betrouwbaarste merk kwam Lexus uit de bus.
Zowat alle Japanse fabrikanten waren te vinden in de top-10, maar opvallend was dat de Duitse constructeurs niet zo goed scoorden en dus redelijk ver in de lijst stonden.

JimPunkRawker

Citaat van: Roel

ik weet het al: bloedmooi ;)

deze is idd bloedmooi zeg!  :shock:

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Roel

Citaat van: Anonymous
Citaat van: eric
Citaat van: KVDracerVroeger zeiden ze me altijd dat Alfa één van de betrouwbaarste en beste motoren in levensduur hadden, maar de carrosserie vlug roestte. Ik weet niet of dit nu ook nog het geval is.
Dat zeggen ze ook van de Franse merken, ondertussen is dat allemaal al achterhaald...

***edit***

Het is hetzelfde als de uitspraken over de Japanse wagens, veel mensen zitten te zeveren op japanse wagens, maar Japanse wagens moten zeker niet onderdoen voor al die Duitse wagens.

Ik heb acht jaar met een Mazda 323F gereden en nooit heb ik daar miserie mee gehad.
Nu rij ik met een Franse Banjol (auto) en ik merk dat die bijlange zo goed niet is als mijn Mazda...daarom ga ik volgend jaar voor de Mazda 6.

PS: ik ga deze topic verhuizen naar auto´s :wink:

Ik heb een tijdje geleden een artikel in de krant gelezen i.v.m. de betrouwbaarheid van automerken. Het was berekend op basis van het aantal klachten de autoconstructeurs in 2002 hadden gekregen. Als betrouwbaarste merk kwam Lexus uit de bus.
Zowat alle Japanse fabrikanten waren te vinden in de top-10, maar opvallend was dat de Duitse constructeurs niet zo goed scoorden en dus redelijk ver in de lijst stonden.

heb je dat lijstje nog ergens ???
God save Mclaren