Trampolinespringen

Gestart door Alan Blues, 02 september 2003 - 17:35:20

« vorige - volgende »

Jasper

Oh nee weet je dat nog altijd van mijn haar?

Eric

Citaat van: JasperOh nee weet je dat nog altijd van mijn haar?

op dat gebied onthou ik goed zenne :twisted:

Raikkonen MASTER

Citaat van: eric
Citaat van: JasperOh nee weet je dat nog altijd van mijn haar?

op dat gebied onthou ik goed zenne :twisted:
Fill me in, ik weet niets van Jasper zijn haar!
Hellup :P

Racegirl

Citaat van: Raikkonen MASTERProbeer teweten te komen, ik zal zien of ik kan komen kijken of niet ;)

Ik zal ook proberen te komen!!!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Raikkonen MASTER

Citaat van: Racegirl
Citaat van: Raikkonen MASTERProbeer teweten te komen, ik zal zien of ik kan komen kijken of niet ;)

Ik zal ook proberen te komen!!!
Gaan we samen? :P ;)

Eric

Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: eric
Citaat van: JasperOh nee weet je dat nog altijd van mijn haar?

op dat gebied onthou ik goed zenne :twisted:
Fill me in, ik weet niets van Jasper zijn haar!
Hellup :P

Met de 100 dagen zat Jasper hier op te scheppen over geverfd haar.
Wij...ik, Björn, Alan, magic Senna en Jos hadden toen gezegd dat we hem gingen opzoeken...we gingen jasper voorzien van een ander haarkleurtje. :wink:

Jasper

Carnaval! Het was carnaval, geen 100 dagen. :P

En opscheppen, nu ja. Ik had met groen, blauw en zilver in m'n haar laten spuiten. Ze vroegen daar dan een foto van, maar ik zei dat die verf er al zo goed als uit was. Dus zeiden ze dat ze me m'n haar gingen komen verven en daar dan foto's van gingen nemen. ;)

Racegirl

Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: Racegirl
Citaat van: Raikkonen MASTERProbeer teweten te komen, ik zal zien of ik kan komen kijken of niet ;)

Ik zal ook proberen te komen!!!
Gaan we samen? :P ;)

Kzal er nog eens over nadenken  :P  8)  Maar denk wel dat je me zal mogen vergezellen  :lol:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Raikkonen MASTER

Citaat van: Racegirl
Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: Racegirl
Citaat van: Raikkonen MASTERProbeer teweten te komen, ik zal zien of ik kan komen kijken of niet ;)

Ik zal ook proberen te komen!!!
Gaan we samen? :P ;)

Kzal er nog eens over nadenken  :P  8)  Maar denk wel dat je me zal mogen vergezellen  :lol:
Wat een eer Mevrouw Racegirl  8)  
I'll be happy to go see Jasper with u  :P
We zullen goed supporteren voor hem :P wanneer maken we de spandoeken?  8)

Martin

Synchroonspringers missen finale

De Nederlandse synchroonspringers zijn er tijdens de wereldkampioenschappen trampoline niet in geslaagd de finale te bereiken. Bij de mannen eindigden Sven Mooij en Alan Villafuerte als zeventiende. De eerste acht koppels kwalificeerden zich voor de eindstrijd.

Het duo Jeroen Kaslander/Milco Riepma, Nederlands kampioen in de discipline, lukte het niet de keuze-oefening tot een goed einde te brengen. Kaslander belandde op zijn rug. In het eindklassement vielen ze terug naar de 29e plaats.

Villafuerte baalde van de mislukte zaterdag. Een dag eerder had hij zich individueel geplaatst voor de Olympische Spelen. Met Mooij draaide hij een goed seizoen in het wereldbekercircuit. ,,We hadden er meer van verwacht. Het ging bij de verplichte oefening al niet lekker. Dat maak je dan niet meer goed'', meende Villafuerte.

Bij de vrouwen eindigde het koppel Mirjam Steinebach/Kim Stiekema als twaalfde, ook ruim buiten de eerste acht. Zij wonnen dit seizoen nog een wereldbekerwedstrijd in Oostende. Het tweede koppel, Sylvia Hsu en Patrica Meijer, maakte fouten bij de keuze-oefening en eindigde uiteindelijk als twintigste.

Jasper

Zo, ik ben terug van de finale BOT (Belgian Open Trampoline).

Ik heb niet slecht gesprongen, ik ben tweede geworden maar omdat ik niet genoeg punten had, kreeg ik geen medaille. Dat is al de tweede keer dit jaar: tweede en geen prijs. :cry:

Martin

Citaat van: JasperZo, ik ben terug van de finale BOT (Belgian Open Trampoline).

Ik heb niet slecht gesprongen, ik ben tweede geworden maar omdat ik niet genoeg punten had, kreeg ik geen medaille. Dat is al de tweede keer dit jaar: tweede en geen prijs. :cry:

Dat je aan een landelijk kampioenschap meedoet is een eer.
Je moet trots zijn op jezelf.

Jenne

Citaat van: JasperZo, ik ben terug van de finale BOT (Belgian Open Trampoline).

Ik heb niet slecht gesprongen, ik ben tweede geworden maar omdat ik niet genoeg punten had, kreeg ik geen medaille. Dat is al de tweede keer dit jaar: tweede en geen prijs. :cry:

?? Das net zoals bij het schaatsen oid zeggen dat de 2de geen medaille krijgt omdat hij niet onder de 13:20 reed?  :? Vage sport dat trampolinespringen  :?
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

Racegirl

Citaat van: JasperZo, ik ben terug van de finale BOT (Belgian Open Trampoline).

Ik heb niet slecht gesprongen, ik ben tweede geworden maar omdat ik niet genoeg punten had, kreeg ik geen medaille. Dat is al de tweede keer dit jaar: tweede en geen prijs. :cry:

Spijtig van de medaille, je verdient ze zeker!
Maar toch een hele dikke proficiat met je 2de plaats!!!! Ik ben trots op u!!!  :wink:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jasper

Citaat van: Jenne
Citaat van: JasperZo, ik ben terug van de finale BOT (Belgian Open Trampoline).

Ik heb niet slecht gesprongen, ik ben tweede geworden maar omdat ik niet genoeg punten had, kreeg ik geen medaille. Dat is al de tweede keer dit jaar: tweede en geen prijs. :cry:

?? Das net zoals bij het schaatsen oid zeggen dat de 2de geen medaille krijgt omdat hij niet onder de 13:20 reed?  :? Vage sport dat trampolinespringen  :?
Soit, ik blijf volgend seizoen in dezelfde categorie terwijl de winnaar van m'n reeks een categorie hogerop z'n geluk gaat beproeven. Dat weet ik omdat hij in mijn club zit. ;)

On ze club heeft 4 eerste plaatsen, 2 tweede en 1 zesde bemachtigd. 2 van onze meisjes hebben dan nóg een extra beker gekregen omdat ze het beste waren van hun 'divisie', een verzameling van categorieën. 8)