wie zie je graag het wk winnen?

Gestart door FF, 29 augustus 2003 - 20:01:16

« vorige - volgende »

wie wil je dit jaar wereldkampioen zien worden?

Michael Schumacher
22 (40.7%)
Juan-Pablo Montoya
11 (20.4%)
Kimi Raikkönen
21 (38.9%)

Totaal aantal stemmen: 48

Poll gesloten: 29 augustus 2003 - 20:01:16

viperke82

het moet gewoon schumi worden, hij is van de drie de beste.

jpm kan niet met een f1 rijden, hij is een brokkenpiloot en kan alleen winnen als hij anderen eraf duwt. ze zouden hem uit de f1 moeten smijten.
hij denk dat hij de god van de f1 is en dat is helemaal niet zo, verre van zelfs.

kimi is nog te onervaren en kan niet met de druk om die de laatste (spannende) race's met zich meebrengd.

Lubov McCoulth

Citaat van: viperke82kimi is nog te onervaren en kan niet met de druk om die de laatste (spannende) race's met zich meebrengd.

Dat zullen we dan nog zien...

"meebrengt" is trouwens met een 't' !!
det skulle har varit bättre

Alan Blues

Citaat van: viperke82het moet gewoon schumi worden, hij is van de drie de beste.

jpm kan niet met een f1 rijden, hij is een brokkenpiloot en kan alleen winnen als hij anderen eraf duwt. ze zouden hem uit de f1 moeten smijten.
hij denk dat hij de god van de f1 is en dat is helemaal niet zo, verre van zelfs.

kimi is nog te onervaren en kan niet met de druk om die de laatste (spannende) race's met zich meebrengd.

Ach, kom, Viperke!! MS maakt ook fouten als hij onder druk staat. Kimi ook. JPM staat 2de in het klassement op 1 (ÈÈN) punt van MS. Hij zal heus wel weten hoe je met een F1 moet rijden. Mocht je dat nu beweren van Alex Yoong, oké, maar JPM weet wel degelijk waar de pedalen staan, zenne.

Enja, Kimi is nog niet zo ervaren dan Michael, maar het zou toch historisch zijn mocht een 'onervaren' piloot het WK winnen? ;) ;)

unknown

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: viperke82het moet gewoon schumi worden, hij is van de drie de beste.

jpm kan niet met een f1 rijden, hij is een brokkenpiloot en kan alleen winnen als hij anderen eraf duwt. ze zouden hem uit de f1 moeten smijten.
hij denk dat hij de god van de f1 is en dat is helemaal niet zo, verre van zelfs.

kimi is nog te onervaren en kan niet met de druk om die de laatste (spannende) race's met zich meebrengd.

Ach, kom, Viperke!! MS maakt ook fouten als hij onder druk staat. Kimi ook. JPM staat 2de in het klassement op 1 (ÈÈN) punt van MS. Hij zal heus wel weten hoe je met een F1 moet rijden. Mocht je dat nu beweren van Alex Yoong, oké, maar JPM weet wel degelijk waar de pedalen staan, zenne.

Enja, Kimi is nog niet zo ervaren dan Michael, maar het zou toch historisch zijn mocht een 'onervaren' piloot het WK winnen? ;) ;)
JV heeft da al gedaan, in zn tweede jaar, dit is Kimi zn derde jaar. :wink:

Alan Blues

Voilà! En goed genoeg om wereldkampioen te worden! :)

Roel

Citaat van: MrF1Montoya: Rijdt met veel lef, maakt daarom soms foutjes, maar blijft vechten. Als tweede keus Schumi, die heeft er dit jaar echt voor moeten vechten. Zolang Kimi maar geen WK wordt. Zal wel nooit fan worden van dat ijskonijn met de uitstraling van een vaatdoek. Hij kan zeker wel rijden maar hij wordt nog steeds beetje overschat.   :twisted:

altijd het gezever van kimi die overschat wordt, ach wie weet is er nog wel een rijder uit een of ander rood team die lichtelijk overschat wordt...
van een redactielid verwacht ik wel meer espect voor F1rijders. vooral dat zinnetje over het ijskonijn zit me hoog. ooit heeft er nog eens een Fins ijskonijn het wk gewonnen,twee keer zelfs...
btw: Kimi WILL prove you're wrong, make no mistake about it.
God save Mclaren

IVY440

Heb op Schumacher gestemd, mijn Idool 2003  :lol:
Hij verdient het van een 6e wereldtitel te halen. Volgend jaar zal het noppes zijn of ze moesten bij Bridgestone in de winter het warm water uitvinden.

eppie

Citaat van: IVY440of ze moesten bij Bridgestone in de winter het warm water uitvinden.
Nee,het wiel.

Eric

Ik zou het liefste Kimi zien als wereldkampioen, maar of de McLarens sterk genoeg zijn is nog zeer de vraag...

Montoya mag ook winnen hoor, zolang het Michael niet is ben ik tevreden... :lol:  :wink:

Roel

Citaat van: ericIk zou het liefste Kimi zien als wereldkampioen, maar of de McLarens sterk genoeg zijn is nog zeer de vraag...

Montoya mag ook winnen hoor, zolang het Michael niet is ben ik tevreden... :lol:  :wink:

awel, dan zou ik echt nog liever hebben dat Michael wint, raar maar waar...
God save Mclaren

Eric

Citaat van: Roel
Citaat van: ericIk zou het liefste Kimi zien als wereldkampioen, maar of de McLarens sterk genoeg zijn is nog zeer de vraag...

Montoya mag ook winnen hoor, zolang het Michael niet is ben ik tevreden... :lol:  :wink:

awel, dan zou ik echt nog liever hebben dat Michael wint, raar maar waar...

Tja ik moest dit wel posten, moeder de vrouw is een montoya fan...ik wil nog geen deegrol naar mijn hoofd hoor. :lol:  :wink:

Roel

Citaat van: eric
Citaat van: Roel
Citaat van: ericIk zou het liefste Kimi zien als wereldkampioen, maar of de McLarens sterk genoeg zijn is nog zeer de vraag...

Montoya mag ook winnen hoor, zolang het Michael niet is ben ik tevreden... :lol:  :wink:

awel, dan zou ik echt nog liever hebben dat Michael wint, raar maar waar...

Tja ik moest dit wel posten, moeder de vrouw is een montoya fan...ik wil nog geen deegrol naar mijn hoofd hoor. :lol:  :wink:

als het al zover komt dan denk ik dat ik nog eens ga nadenken voor ik mijn vriendin ge meenemen naar een grote prijs, liever geen deegrollen dan ;) :D
God save Mclaren

Martin

Ook eens mijn stem uitgebracht.
Op Schumacher, niet op de rijder maar op het team.
Ben al vanaf 1970 Ferrari fan.
Wie er in rijdt, mij een zorg.
Als ze maar winnen.

Rippie

Citaat van: Roel
Citaat van: MrF1Montoya: Rijdt met veel lef, maakt daarom soms foutjes, maar blijft vechten. Als tweede keus Schumi, die heeft er dit jaar echt voor moeten vechten. Zolang Kimi maar geen WK wordt. Zal wel nooit fan worden van dat ijskonijn met de uitstraling van een vaatdoek. Hij kan zeker wel rijden maar hij wordt nog steeds beetje overschat.   :twisted:

altijd het gezever van kimi die overschat wordt, ach wie weet is er nog wel een rijder uit een of ander rood team die lichtelijk overschat wordt...
van een redactielid verwacht ik wel meer espect voor F1rijders. vooral dat zinnetje over het ijskonijn zit me hoog. ooit heeft er nog eens een Fins ijskonijn het wk gewonnen,twee keer zelfs...
btw: Kimi WILL prove you're wrong, make no mistake about it.

Dat is mijn mening he, je hoeft het er niet me eens te zijn.  :roll:
Maar dat ik geen respect heb voor de rijders is onzin, dat zinnetje was niet beledigend bedoelt he. Hij noemt zichzelf toch immers The Iceman? Maar zeker buiten de auto vind ik Kimi weinig uitstraling hebben. Begrijp me niet verkeerd, als hij eenmaal in de wagen zit kan hij een aardig stukje gassen.
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

jw83

Ik heb op juan gestemt, de uitstraling gedrevenheid  ik mag dat wel, hij heeft lef om tegen de schumi'S te rijden  en andere rijders hebben een beetje respect voor schumi, montoya duidelijk niet  zo'n rijder mag ik wel

en als juan het niet wordt dan het ijskonijn