wie zie je graag het wk winnen?

Gestart door FF, 29 augustus 2003 - 20:01:16

« vorige - volgende »

wie wil je dit jaar wereldkampioen zien worden?

Michael Schumacher
22 (40.7%)
Juan-Pablo Montoya
11 (20.4%)
Kimi Raikkönen
21 (38.9%)

Totaal aantal stemmen: 48

Poll gesloten: 29 augustus 2003 - 20:01:16

1265 (versie 2.0)

Ik heb het liefste dat michael wereldkampioen wordt (het liefste barrichello maar die staat er niet bij was), ik vind dat hij het meeste verdiend van de drie.
EEN NIEUWE NAAM!!!!!!!!!!
Mijnheer de hoogedele ridder 1265 von Kwerps

Doefie

Als Michelin Italië boycot is het nog niet zeker dat M.Schumacher wint. Stel dat de Ferrari niet betrouwbaar genoeg is, en ze racen maar met 10 man, zien we de leukste race van 't seizoen, met alleen de Minardi, Sauber, Jordan, BAR en Ferrari.

Maar zover zal 't wel niet komen, geloof ik toch niet.

Jasper

Citaat van: ?the_master
Citaat van: FerrariManDit is de eerste thread sinds lang waarin het lijkt alsof iedereen respect heeft voor de tegenstanders ! Houden zo !

Inderdaad. Mijn stem gaat naar Schumacher, de reden is simpel. Als Michelin in Monza moet terugtrekken, dan wint er vast en zeker een Ferrari. Dan zal Michael 11 punten voorsprong hebben. Michelin moet ondertussen een nieuwe band klaarkrijgen voor de GP van de VS. Voor die GP verwacht ik niet dat Michelin een SUPER-band zal ontwikkelen.

In de VS moet Michael gewoon zien om voor JPM en Raikkonen te blijven om wereldkampioen te worden.


Maaarrrr, als Michelin toch voort kan doen zoals nu, is het Montoya die wereldkampioen wordt.
Het ging over wie je het liefst WK ziet worden! Zoals de starter van dit topic (weet niet meer wie) al zei. ;)

Jasper

Citaat van: Snekuem
Citaat van: Jasper
Citaat van: SnekuemDeze Iceman blijft onder alle omstandigheden koel,

Dan moet jij toch wel een bril kopen... :?

Geef dan eens een voorbeeldje onder welke omstandigheid de Fin in paniek geraakte ???
Onder andere de twee keren in één race (:!:) in Silverstone dit jaar.

Jasper

Citaat van: 1265 (versie 2.0)Ik heb het liefste dat michael wereldkampioen wordt (het liefste barrichello maar die staat er niet bij was), ik vind dat hij het meeste verdiend van de drie.
Ja, MS verdient het meeste geld ja. :D ;)

Alan Blues

Citaat van: DoefieF1
Citaat van: LenderWant de ferrari si volgns mij nog steeds de beste wagen, alleen staan er zwakke abnden onder.

Beetje last van dislectie ?

Waarschijnlijk met pablo naar Pukkelpop geweest en ook zitten blowen... ;) ;) ;)

Alan Blues

Citaat van: Jasper
Citaat van: 1265 (versie 2.0)Ik heb het liefste dat michael wereldkampioen wordt (het liefste barrichello maar die staat er niet bij was), ik vind dat hij het meeste verdiend van de drie.
Ja, MS verdient het meeste geld ja. :D ;)

:lol:  :lol:  :lol:
De professor kan het niet laten.... ;) ;) ;)

Jasper

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: Jasper
Citaat van: 1265 (versie 2.0)Ik heb het liefste dat michael wereldkampioen wordt (het liefste barrichello maar die staat er niet bij was), ik vind dat hij het meeste verdiend van de drie.
Ja, MS verdient het meeste geld ja. :D ;)

:lol:  :lol:  :lol:
De professor kan het niet laten.... ;) ;) ;)
8) 8) 8)

Bij die post van Pablo hoort de smiley : cool: (maar dan zonder spatie) van op het vorige forum, met die sigaret in de mond. Wie kent die nog? :)

Lender

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: DoefieF1
Citaat van: LenderWant de ferrari si volgns mij nog steeds de beste wagen, alleen staan er zwakke abnden onder.

Beetje last van dislectie ?

Waarschijnlijk met pablo naar Pukkelpop geweest en ook zitten blowen... ;) ;) ;)

hoe weet je dat? :lol:  :lol:  :lol:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

pablo

Citaat van: Lender
Citaat van: Alan Blues
Waarschijnlijk met pablo naar Pukkelpop geweest en ook zitten blowen... ;) ;) ;)

hoe weet je dat? :lol:  :lol:  :lol:
ik weet nog altijd van nix  :oops:
:wink:

nancy

:)
Ik zou graag de tittel naar Kimi zien gaan,gewoon omdat ik een grote Mclaren fan ben.En hij is een goede rijder.
Mclaren for ever.

Doefke

Ik zou graag Schumi zien winnen!!!
Als hij dit jaar wint, heeft hij er echt wel voor gevochten, en hard zelfs. Ik denk dat niemand dit kan ontkennen???
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

Rippie

Montoya: Rijdt met veel lef, maakt daarom soms foutjes, maar blijft vechten. Als tweede keus Schumi, die heeft er dit jaar echt voor moeten vechten. Zolang Kimi maar geen WK wordt. Zal wel nooit fan worden van dat ijskonijn met de uitstraling van een vaatdoek. Hij kan zeker wel rijden maar hij wordt nog steeds beetje overschat.   :twisted:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Alan Blues

Citaat van: Jasper
Citaat van: Alan Blues
Citaat van: Jasper
Citaat van: 1265 (versie 2.0)Ik heb het liefste dat michael wereldkampioen wordt (het liefste barrichello maar die staat er niet bij was), ik vind dat hij het meeste verdiend van de drie.
Ja, MS verdient het meeste geld ja. :D ;)

:lol:  :lol:  :lol:
De professor kan het niet laten.... ;) ;) ;)
8) 8) 8)

Bij die post van Pablo hoort de smiley : cool: (maar dan zonder spatie) van op het vorige forum, met die sigaret in de mond. Wie kent die nog? :)

Off-Topic:

Pablo en Lender op Pukkelpop:

Eric

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: Jasper
Citaat van: Alan Blues
Citaat van: Jasper
Citaat van: 1265 (versie 2.0)Ik heb het liefste dat michael wereldkampioen wordt (het liefste barrichello maar die staat er niet bij was), ik vind dat hij het meeste verdiend van de drie.
Ja, MS verdient het meeste geld ja. :D ;)

:lol:  :lol:  :lol:
De professor kan het niet laten.... ;) ;) ;)
8) 8) 8)

Bij die post van Pablo hoort de smiley : cool: (maar dan zonder spatie) van op het vorige forum, met die sigaret in de mond. Wie kent die nog? :)

Off-Topic:

Pablo en Lender op Pukkelpop:

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: