Champions League

Gestart door Jakke Jr, 28 augustus 2003 - 10:08:45

« vorige - volgende »

KVDracer

Citaat van: bradge@ racegirl;

het is moeilijk te aanvaarden dat een beleid op allerhande manieren faalt, dat had ik ook met VDW. Maar bekijk het nu is als niet-brugge supporter.

Als Brugge de champions league niet haalt is er een exploitatie te kort van 4 miljoen euro. Zo'n club is gewoon niet leefbaar. een paar keer geen champions league en je krijgt geen licentie, er liggen spelers onder contract zwaar betaalt tot 2007 en ze doen niks, hoe hou je zoiets nog langer vol :roll:

Daarmee da Verscheuren zei dat ze ook CL moesten spelen of het anders een financiele ramp zou zijn. By the way, iedere club in België heeft het moeilijk om het hooft boven water te houden.

FF

Citaat van: bradgeIn de goal is er ook een probleem, verlinden is te oud, butina flatert, toch terug weer naar de eigen jeug en stijnen opstellen.
Tot hier mijn nedrige mening :mrgreen:

butina is dus wel een erg goede keeper, iedereen flatert wel eens.
ik vind het zwak om hem op die fout af te straffen, trouwens was die eerste penalty van amoroso erg sterk geweerd.
chapeau

verder nog veel goede safes, hij is zeker in de lucht... kortom een aanwinst

wanneer komt die bene-liga nog op gang?
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Racegirl

Citaat van: bradge
daarom bevestigt elke krant wat ik hier heb neergeschreven, ceh heeft ervoor gezorgd dat brugge champions league speelt en niet stoica.

en dat ik niks van voetbal ken is al helemaal een grap. Elke match van kavé sta ik er. Maar ja wat weet jij als bruggefan van clubliefde he :twisted:  :twisted:  :twisted:

Jij gelooft alles wat in de kranten staat ofzo  :roll:
De commentaar die ik na een match lees in de krant zeer vaak niet overeen met wat ik gezien heb!
Zoals over de Supercup! Amai, twas wel spannend, ma goed gespeeld hebben ze helemaal niet, Mendoza werd opgehemelt, voor wat, voor die 100 keer dat hij toen gemist heeft, nee die voor die 1ne goal, die het werk was wan de hele ploeg, maar dat van die missers dat stond niet in de kranten.
Met hetzelfde met de laatste match van Anderlecht tegen Krakau, gewonnen dankzij het goed spel van Baseggio, hebt ge hem beziggezien!!! Zelfs de Anderlecht-supporters waar ik bij zat waren beschaamd over zijn niveau en dan durft hij nog zeggen dat hij getraind had op die voorzetten  :shock:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Racegirl

Citaat van: bradge@ racegirl;

het is moeilijk te aanvaarden dat een beleid op allerhande manieren faalt, dat had ik ook met VDW. Maar bekijk het nu is als niet-brugge supporter.

Als Brugge de champions league niet haalt is er een exploitatie te kort van 4 miljoen euro. Zo'n club is gewoon niet leefbaar. een paar keer geen champions league en je krijgt geen licentie, er liggen spelers onder contract zwaar betaalt tot 2007 en ze doen niks, hoe hou je zoiets nog langer vol :roll:

Over het beleid van Club heb ik mij bij mijn weten nog niet uitgesproken op dit forum, dus jij kan niet weten wat ik daarvan vinden  :wink:  het zal je misschien verbazen, maar ik ben het daar ook niet mee eens. Ook op de trainer heb ik soms kritiek, Sollied heeft te veel zijn 'lievelingetjes', Martens mag een ganse match slecht spelen en niet eens de moeite doen om te lopen, en toch wordt hij niet gewisseld.
Peter Vander Heyden maakt verdedigend veel te veel fouten, gelukkig zet hij die recht door af en toe een goeie voorzet te geven en door zijn inworpen. Hadden beter Ristic gehouden en op zijn plaats gezet  :wink:

Er zijn wel meerder ploegen die kampen met financiële moeilijkheden en dit probleem doet zich niet enkel voor in België.

By the way, ik heb alle respect voor KVM!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Mikacouli

Citaat van: Racegirl
Citaat van: bradge@ racegirl;

het is moeilijk te aanvaarden dat een beleid op allerhande manieren faalt, dat had ik ook met VDW. Maar bekijk het nu is als niet-brugge supporter.

Als Brugge de champions league niet haalt is er een exploitatie te kort van 4 miljoen euro. Zo'n club is gewoon niet leefbaar. een paar keer geen champions league en je krijgt geen licentie, er liggen spelers onder contract zwaar betaalt tot 2007 en ze doen niks, hoe hou je zoiets nog langer vol :roll:

Over het beleid van Club heb ik mij bij mijn weten nog niet uitgesproken op dit forum, dus jij kan niet weten wat ik daarvan vinden  :wink:  het zal je misschien verbazen, maar ik ben het daar ook niet mee eens. Ook op de trainer heb ik soms kritiek, Sollied heeft te veel zijn 'lievelingetjes', Martens mag een ganse match slecht spelen en niet eens de moeite doen om te lopen, en toch wordt hij niet gewisseld.
Peter Vander Heyden maakt verdedigend veel te veel fouten, gelukkig zet hij die recht door af en toe een goeie voorzet te geven en door zijn inworpen. Hadden beter Ristic gehouden en op zijn plaats gezet  :wink:

Er zijn wel meerder ploegen die kampen met financiële moeilijkheden en dit probleem doet zich niet enkel voor in België.

By the way, ik heb alle respect voor KVM!

Risic sucked.Moet niks weten van dat ventje.Hij kan ten eerste niet voetballen en ten tweede moet hij niet fluimen in het aangezicht vaan Mendoza.Tis mss een club speler,ik zal niet direct kritiek hebben op club spelers maar op die jongen toch wel.

Bradge,volgens mij weet je niet waarover je praat.

bradge

Kijk ik heb ook zo mijn bronnen he, ik weet misschien meer over de interne keuken van club brugge dan u :roll:

Als je een speler een kans geeft dan zou hij misschien kunnen aantonen dat hij klasse heeft, ristic wordt op één voorval gepakt door u, en daarstraks zei iemand nog dat ik butina niet mocht pakken op één flater :roll:

één tip koop dimitri habran, dat is klasse....
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Mikacouli

Citaat van: bradgeKijk ik heb ook zo mijn bronnen he, ik weet misschien meer over de interne keuken van club brugge dan u :roll:

Als je een speler een kans geeft dan zou hij misschien kunnen aantonen dat hij klasse heeft, ristic wordt op één voorval gepakt door u, en daarstraks zei iemand nog dat ik butina niet mocht pakken op één flater :roll:

één tip koop dimitri habran, dat is klasse....

Nee,ik kan hem gewoon niet luchten.het ligt aan meer of één dingetje hoor.

bradge

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: bradgeKijk ik heb ook zo mijn bronnen he, ik weet misschien meer over de interne keuken van club brugge dan u :roll:

Als je een speler een kans geeft dan zou hij misschien kunnen aantonen dat hij klasse heeft, ristic wordt op één voorval gepakt door u, en daarstraks zei iemand nog dat ik butina niet mocht pakken op één flater :roll:

één tip koop dimitri habran, dat is klasse....

Nee,ik kan hem gewoon niet luchten.het ligt aan meer of één dingetje hoor.

Als ik butina nu niet kan luchten :roll:
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Mikacouli

Citaat van: bradge
Citaat van: Mikacouli
Citaat van: bradgeKijk ik heb ook zo mijn bronnen he, ik weet misschien meer over de interne keuken van club brugge dan u :roll:

Als je een speler een kans geeft dan zou hij misschien kunnen aantonen dat hij klasse heeft, ristic wordt op één voorval gepakt door u, en daarstraks zei iemand nog dat ik butina niet mocht pakken op één flater :roll:

één tip koop dimitri habran, dat is klasse....

Nee,ik kan hem gewoon niet luchten.het ligt aan meer of één dingetje hoor.

Als ik butina nu niet kan luchten :roll:

Maar daar heb ik niks over gezegd.

Doefie

Voetbal, domme sport. Achter nen bal aanlopen en hem dan weer wegsjotte. Ze krijgen een tikje tegen hun schouder en ze schreeuwen moord en dood, precies of ze gaan sterve. Comedianten...
En dan te zeggen da'k het zelf nog heb gedaan. Big Mistake...

Mikacouli

Citaat van: DoefieF1Voetbal, domme sport. Achter nen bal aanlopen en hem dan weer wegsjotte. Ze krijgen een tikje tegen hun schouder en ze schreeuwen moord en dood, precies of ze gaan sterve. Comedianten...
En dan te zeggen da'k het zelf nog heb gedaan. Big Mistake...

Ik denk dat jij een volledig verkeerd beeld hebt tegenover voetbal.Het is niet enkel op nen bal sjotte.
Voetbalfans zeggen over F1 ook"amai,een beetje aan een stuurtje draaien,een beetje gas geven en een beetje remmen,is dat nu schoon".Wel,die hebben ook een volledig ander beeld.

Alan Blues

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: DoefieF1Voetbal, domme sport. Achter nen bal aanlopen en hem dan weer wegsjotte. Ze krijgen een tikje tegen hun schouder en ze schreeuwen moord en dood, precies of ze gaan sterve. Comedianten...
En dan te zeggen da'k het zelf nog heb gedaan. Big Mistake...

Ik denk dat jij een volledig verkeerd beeld hebt tegenover voetbal.Het is niet enkel op nen bal sjotte.
Voetbalfans zeggen over F1 ook"amai,een beetje aan een stuurtje draaien,een beetje gas geven en een beetje remmen,is dat nu schoon".Wel,die hebben ook een volledig ander beeld.

Een uur en half rijden en eindigen op dezelfde plaats waar je bent gestart... ;)

Racegirl

Citaat van: Mikacouli
Risic sucked.Moet niks weten van dat ventje.Hij kan ten eerste niet voetballen en ten tweede moet hij niet fluimen in het aangezicht vaan Mendoza.Tis mss een club speler,ik zal niet direct kritiek hebben op club spelers maar op die jongen toch wel.

Bradge,volgens mij weet je niet waarover je praat.

Op het gebied van voetbal is Ristic goed, dat kan je niet ontkennen, op verdedigend vlak is op hem echt niks aan te merken.
En voor moest je het nog niet weten, het is geen clubspeler meer  :wink:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

FF

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: DoefieF1Voetbal, domme sport. Achter nen bal aanlopen en hem dan weer wegsjotte. Ze krijgen een tikje tegen hun schouder en ze schreeuwen moord en dood, precies of ze gaan sterve. Comedianten...
En dan te zeggen da'k het zelf nog heb gedaan. Big Mistake...

Ik denk dat jij een volledig verkeerd beeld hebt tegenover voetbal.Het is niet enkel op nen bal sjotte.
Voetbalfans zeggen over F1 ook"amai,een beetje aan een stuurtje draaien,een beetje gas geven en een beetje remmen,is dat nu schoon".Wel,die hebben ook een volledig ander beeld.

dat is zeker juist, maar voetbal is veruit de meest overbetaalde en overschatte sport. daar twijfel ik zeker niet aan.
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Mikacouli

Citaat van: Racegirl
Citaat van: Mikacouli
Risic sucked.Moet niks weten van dat ventje.Hij kan ten eerste niet voetballen en ten tweede moet hij niet fluimen in het aangezicht vaan Mendoza.Tis mss een club speler,ik zal niet direct kritiek hebben op club spelers maar op die jongen toch wel.

Bradge,volgens mij weet je niet waarover je praat.

Op het gebied van voetbal is Ristic goed, dat kan je niet ontkennen, op verdedigend vlak is op hem echt niks aan te merken.
En voor moest je het nog niet weten, het is geen clubspeler meer  :wink:

Wist ik wel dat ie geen speler meer was van club. :wink: