Champions League

Gestart door Jakke Jr, 28 augustus 2003 - 10:08:45

« vorige - volgende »

Racegirl

Citaat van: Jakke Jr
Groep H : AC Milan, RC Celta de Vigo, AFC Ajax, Club Brugge KV

8)

Hmmm, ik denk dat ik toch maar dat Champions league abonnement ook ga nemen  8)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

bradge

Nu lees ik hier dat dat voor beide ploegen goed te doen moet zijn :shock:
Ik zie brugge niet echt stunten, zie het al voor mij brugge laatste met nul punten :lol:
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

bradge

@ racegirl;

ga je ook mee op verplaatsing?
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Racegirl

Citaat van: bradgeNu lees ik hier dat dat voor beide ploegen goed te doen moet zijn :shock:
Ik zie brugge niet echt stunten, zie het al voor mij brugge laatste met nul punten :lol:

Er waren er ook niet veel die geloofde dat Brugge zou kunnen 'stunten' tegen Dortmund, dat hebben ze dan toch gedaan!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Racegirl

Citaat van: bradge@ racegirl;

ga je ook mee op verplaatsing?

Misschien naar Ajax, als het niet te veel kost, en ik niet moet werken of examens/presentaties moet doen. Het champions league abonnement op Brugge al zal al meer dan genoeg kosten denk ik...  Mijn jaarabonnement was ook niet goedkoop, en Brugge ligt ook nog een heel eind weg van waar ik woon.
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

bradge

Citaat van: Racegirl
Citaat van: bradgeNu lees ik hier dat dat voor beide ploegen goed te doen moet zijn :shock:
Ik zie brugge niet echt stunten, zie het al voor mij brugge laatste met nul punten :lol:

Er waren er ook niet veel die geloofde dat Brugge zou kunnen 'stunten' tegen Dortmund, dat hebben ze dan toch gedaan!

als dortmund op zijn normale niveau speelt, dan stunt brugge niet. Maar ff eens op een rijtje zetten.

In dortmund stonden er zo'n 3000 mensen deze mensen zijn de mensen waar brugge dus echt op kan rekenen+zo'n 2000 anderen, deze mensen staan elke wedstrijd met passie te supporteren, dit zijn de mens waarvoor ik respect heb. maar ik zie Brugge niet met 1500 mensen naar turnhout vertrekken als ze in derde spelen.

Coclusie: burgge heeft 18 000 successupporters :roll:

Nog iets: de kern van Brugge dient versterkt hoor en wel nu meteen, als ze in de cm willen blijven moeten ze onmiddelijk vande heyden buiten smijten, met hem englebert en stoica, zij vetragen het spel enorm en zij zorgen er dus voor dat brugge weinig kansmaakt in deze cm.

De vervanging moet gezocht worden in eigen jeugd. birger van de ve- een schitterende speler- overgeomen van kavé, deze zou dus wel basis moeten spelen anders hadden ze hem nooit mogen pikken. Deze jongen is een echte klassebak en zal nog veel bereiken.

In de goal is er ook een probleem, verlinden is te oud, butina flatert, toch terug weer naar de eigen jeug en stijnen opstellen.

met deze wissels zie ik Brugge nog ver geraken, er moet echter nog één goalgetter aangekocht worden.

Tot hier mijn nedrige mening :mrgreen:
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Mikacouli

Ik ga naar AC Milan.Dat is een feit.Al is het tijdens de schoolperiode.Dan ben ik maar eens een dagje ziek.Ik ga met mijn 2 broers en het zal er tof worden. :o

@Racegirl.Ook ik zal Brugge mijn hele leven steunen.Supporter er al mijn hele leven voor.Bruges till I die!!

bradge

Citaat van: MikacouliIk ga naar AC Milan.Dat is een feit.Al is het tijdens de schoolperiode.Dan ben ik maar eens een dagje ziek.Ik ga met mijn 2 broers en het zal er tof worden. :o

@Racegirl.Ook ik zal Brugge mijn hele leven steunen.Supporter er al mijn hele leven voor.Bruges till I die!!

Bruges? Wat is dat voor een beest :mrgreen:
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Jakke Jr

Ben sinds mijn 5de of 6de Clubsupporter.
Nog vroeger heb ik als kleuter wel eens rondgelopen met paarswitte sokken die ik van mijn neef had gekregen ... maar toen was ik nog niet toerekeningsvatbaar  :wink:

Op Brugge zelf kom ik niet zo vaak. De meeste van mijn vrienden zijn Anderlechtsupporter  :cry:
former Member of The Reservoir Dogs
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"

KVDracer

Citaat van: bradge
Citaat van: Racegirl
Citaat van: bradgeNu lees ik hier dat dat voor beide ploegen goed te doen moet zijn :shock:
Ik zie brugge niet echt stunten, zie het al voor mij brugge laatste met nul punten :lol:

Er waren er ook niet veel die geloofde dat Brugge zou kunnen 'stunten' tegen Dortmund, dat hebben ze dan toch gedaan!

In dortmund stonden er zo'n 3000 mensen deze mensen zijn de mensen waar brugge dus echt op kan rekenen+zo'n 2000 anderen, deze mensen staan elke wedstrijd met passie te supporteren, dit zijn de mens waarvoor ik respect heb. maar ik zie Brugge niet met 1500 mensen naar turnhout vertrekken als ze in derde spelen.

Coclusie: burgge heeft 18000 successupporters :roll:

Niet iedereen kan zich dan ook in het midden van de week vrijmaken voor een match in het buitenland: werk, herexamens, vervoer,... . Dus ze hebben wel meer fans, maar deze waren dan gisteren ook te vinden in de clubhuizen. Hoeveel waren der eigenlijk van Anderlecht in Krakau?

Racegirl

Als ik dit alles lees van u, dan begrijp ik al u standpunten volkomen, immers jij weet niks van voetbal, dat is niets om je over te schamen, maar hou je meningen dan ook voor jou en laat de mensen die er wel iets van weten aan het woord.

Citaat van: bradgeNog iets: de kern van Brugge dient versterkt hoor en wel nu meteen, als ze in de cm willen blijven moeten ze onmiddelijk vande heyden buiten smijten, met hem englebert en stoica, zij vetragen het spel enorm en zij zorgen er dus voor dat brugge weinig kansmaakt in deze cm.

Stoica die het spel vertraagd, jij hebt hem de laatste keer zien spelen toen hij nog in een RSCA truitje zat zeker. Stoica is momenteel 1 van de beste spelers op het veld, dankzij al zijn harde werk zit FCB nu in de CL!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Racegirl

Citaat van: Jakke Jr
Nog vroeger heb ik als kleuter wel eens rondgelopen met paarswitte sokken die ik van mijn neef had gekregen ...  

:shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:   :lol:  :lol:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jakke Jr

Citaat van: Racegirl
Citaat van: Jakke Jr
Nog vroeger heb ik als kleuter wel eens rondgelopen met paarswitte sokken die ik van mijn neef had gekregen ...  

:shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:   :lol:  :lol:
Ik weet het, ik weet het ...  :oops:  :oops:  :oops:
former Member of The Reservoir Dogs
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"

bradge

Citaat van: RacegirlAls ik dit alles lees van u, dan begrijp ik al u standpunten volkomen, immers jij weet niks van voetbal, dat is niets om je over te schamen, maar hou je meningen dan ook voor jou en laat de mensen die er wel iets van weten aan het woord.

Citaat van: bradgeNog iets: de kern van Brugge dient versterkt hoor en wel nu meteen, als ze in de cm willen blijven moeten ze onmiddelijk vande heyden buiten smijten, met hem englebert en stoica, zij vetragen het spel enorm en zij zorgen er dus voor dat brugge weinig kansmaakt in deze cm.

Stoica die het spel vertraagd, jij hebt hem de laatste keer zien spelen toen hij nog in een RSCA truitje zat zeker. Stoica is momenteel 1 van de beste spelers op het veld, dankzij al zijn harde werk zit FCB nu in de CL!

daarom bevestigt elke krant wat ik hier heb neergeschreven, ceh heeft ervoor gezorgd dat brugge champions league speelt en niet stoica.

en dat ik niks van voetbal ken is al helemaal een grap. Elke match van kavé sta ik er. Maar ja wat weet jij als bruggefan van clubliefde he :twisted:  :twisted:  :twisted:
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

bradge

@ racegirl;

het is moeilijk te aanvaarden dat een beleid op allerhande manieren faalt, dat had ik ook met VDW. Maar bekijk het nu is als niet-brugge supporter.

Als Brugge de champions league niet haalt is er een exploitatie te kort van 4 miljoen euro. Zo'n club is gewoon niet leefbaar. een paar keer geen champions league en je krijgt geen licentie, er liggen spelers onder contract zwaar betaalt tot 2007 en ze doen niks, hoe hou je zoiets nog langer vol :roll:
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.