Champions League

Gestart door Jakke Jr, 28 augustus 2003 - 10:08:45

« vorige - volgende »

Jakke Jr

Tiens ... hier is nog geen topic geopend over de Champions League ...
(Is Raikkonen Master gestraft en mag hij niet meer op internet?)

Anyway ... Club Brugge zit weer in de Champions League !!!!!!  :D  :D  :D
De verlengingen waren 'zwaar afzien', de strafschoppen waren zalig !!!

Ook proficiat aan Anderlecht ... ahum.
En Ajax Amsterdam, uiteraard.

Vannamiddag kennen we de samenstelling van de poules.
former Member of The Reservoir Dogs
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"

Racegirl

Dortmund kan niet mee olé olé  :D  8)  :D
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

bradge

IK HAAT BR*GGE FANS, ALLEMAALSUCCESSUPPORTERS (UITGEZONDERD DE 2000 MAN DATDAAR GISTEREN STOND)

had liever gehad dat ze niet door waren kwestie toch nog een beetje niveau in de champions league te houden :roll:
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Lender

Ik ben brugge fan iin hart en nierern, en mij hart heeft het gisteren gevoeld hoor. Eerst gen goede indruk van Butina, man, wat een stome goal. maar voor de rest prachtwedstrijd gekeeperd.
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Jakke Jr

Citaat van: bradgeIK HAAT BR*GGE FANS, ALLEMAALSUCCESSUPPORTERS (UITGEZONDERD DE 2000 MAN DATDAAR GISTEREN STOND)

had liever gehad dat ze niet door waren kwestie toch nog een beetje niveau in de champions league te houden :roll:
former Member of The Reservoir Dogs
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"

Mikacouli

Citaat van: bradgeIK HAAT BR*GGE FANS, ALLEMAALSUCCESSUPPORTERS (UITGEZONDERD DE 2000 MAN DATDAAR GISTEREN STOND)

had liever gehad dat ze niet door waren kwestie toch nog een beetje niveau in de champions league te houden :roll:

Teneerste,er was 5000 man.Mijn broer was erbij.
Ten tweede:Wat een wedstrijd.Het heeft mijn hartje soms gesloopt. :wink:

bradge

@ micacouli;

nu moet je mij toch eens uitleggen hoe er in een stadion van 62 000 man waarvan 60 000 dortmundfans er 5000 brugge fans binnengeraken :shock:

de commentator op tv zei het nog 2000 bruggefans :wink:
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Mikacouli

Citaat van: bradge@ micacouli;

nu moet je mij toch eens uitleggen hoe er in een stadion van 62 000 man waarvan 60 000 dortmundfans er 5000 brugge fans binnengeraken :shock:

de commentator op tv zei het nog 2000 bruggefans :wink:

Volledig mis.Hadden het bij het misse eind.Trouwens,als je de beelden zag moet je wel overtuigd zijn.Zou eens moeten kijken achter het juiste aantal.Maar zeker dicht bij de 5000.

bradge

MJA, nog niet overtuigd. het enige wat ik zeker weet is datze gepikte melodietjes van kavé zaten te klappen :twisted:  :twisted:  :twisted:

DIEVEN, DIEVEN, DIEVEN :twisted:  :twisted:  :twisted:
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Racegirl

Citaat van: bradgeIK HAAT BR*GGE FANS, ALLEMAALSUCCESSUPPORTERS (UITGEZONDERD DE 2000 MAN DATDAAR GISTEREN STOND)

had liever gehad dat ze niet door waren kwestie toch nog een beetje niveau in de champions league te houden :roll:

Dan ben ik maar een successupporter, want ik was er gisteren niet in Dortmund, had vandaag namelijk examen. Maar ik heb wel de hele match gevolgd op tv.
Ik ben al heel mijn leven clubfan, heb trouwens al 2 jaar een abonnement, ik blijf fan, ook als ze de CL niet halen of niet kampioen spelen!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Racegirl

Citaat van: bradge
had liever gehad dat ze niet door waren kwestie toch nog een beetje niveau in de champions league te houden :roll: [/b]

Ook al ben je geen clubsupporter, toch is het goed voor het belgisch voetbal dat er 2 ploegen de eerste ronde halen.
Ja ook ik vind het absoluut niet erg dat Anderlecht er ook bijzit!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Alan Blues

Citaat van: Racegirl
Citaat van: bradge
had liever gehad dat ze niet door waren kwestie toch nog een beetje niveau in de champions league te houden :roll: [/b]

Ook al ben je geen clubsupporter, toch is het goed voor het belgisch voetbal dat er 2 ploegen de eerste ronde halen.
Ja ook ik vind het absoluut niet erg dat Anderlecht er ook bijzit!

Zo denk ik er ook over!

KVDracer

Citaat van: Racegirl
Citaat van: bradge
had liever gehad dat ze niet door waren kwestie toch nog een beetje niveau in de champions league te houden :roll: [/b]

Ook al ben je geen clubsupporter, toch is het goed voor het belgisch voetbal dat er 2 ploegen de eerste ronde halen.
Ja ook ik vind het absoluut niet erg dat Anderlecht er ook bijzit!

Da vind ik ook. En by the way, ik vind da Brugge het wree goe gedaan heeft. Zij kunnen tenminste zeggen dat ze een echte topploeg uitgeschakeld hebben, want ik kon Wisla Krakau nie zelle, voor ze tegen Anderlecht moesten. Het is nu enkel te hopen dat beide ploegen het goed gaan doen en er niet onmiddellijk uitliggen.

Jakke Jr

Groep A : FC Bayern München, Olympique Lyonnais, Celtic FC, RSC Anderlecht

Groep H : AC Milan, RC Celta de Vigo, AFC Ajax, Club Brugge KV

8)
former Member of The Reservoir Dogs
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"

jw83

nou de loting was  :D

Groep H:
AC Milan (Ita),
Celta de Vigo (Spa)
Ajax Amsterdam
Club Brugge (Bel)

Groep C:

Deportivo la Coruña (Spa)
PSV Eindhoven
AS Monaco (Fra)
AEK Athene (Gri)



moet voor beiden ploegen goed te doen zijn

Ajax heeft nog een appeltje te schillen met AC milan
tegen brugge moeten ze ook van kunne winnen maar onderschat de belgen nie

PSV zal het een stuk lastiger krijgen  :D