Main Menu

GPL cars

Gestart door Lender, 16 augustus 2003 - 23:59:02

« vorige - volgende »

Lender

Ik zou graag nieuwe autos voor GPL downloaden maar voor de meeste heb je GPLCSM of GPLAIM nodig. Maar op racesimcentral staat een link die naar een download lijdt, maar die link werkt niet. Heeft iemand een andere link.????
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Mikacouli

Ik heb het spel een 3 tal weken geleden gekocht maar het gaat niet bij me op XP. :cry:

Fout bij rundell.exe of zoiet. :?

sledge

Citaat van: MikacouliIk heb het spel een 3 tal weken geleden gekocht maar het gaat niet bij me op XP. :cry:

Fout bij rundell.exe of zoiet. :?

Ik draai het wel op Xp, zij het op een niet na een install. Wat ik enkele maanden geleden heb gedaan (met Win 98), is GPL geinstalleerd, en dan nieuwe wagens en graphics geinstalleerd. Daarna het boeltje opnieuw op cd gezet, en nu moet ik gewoon die cd kopieren.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Juan

Citaat van: MikacouliIk heb het spel een 3 tal weken geleden gekocht maar het gaat niet bij me op XP. :cry:

Fout bij rundell.exe of zoiet. :?
heb je al eens geprobeerd het spel met compatibiliteit op windown 98 of Me te spelen?
Juan

Lender

Mag ik eerst een antwoord graaag. :D  :wink:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Mikacouli

Citaat van: Juan
Citaat van: MikacouliIk heb het spel een 3 tal weken geleden gekocht maar het gaat niet bij me op XP. :cry:

Fout bij rundell.exe of zoiet. :?
heb je al eens geprobeerd het spel met compatibiliteit op windown 98 of Me te spelen?

Nee,heb ik niet.Maar ik vind het belachelijk als iemand XP heeft dat ie daar ook mee moet kunnen spelen. :?

sledge

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: Juan
Citaat van: MikacouliIk heb het spel een 3 tal weken geleden gekocht maar het gaat niet bij me op XP. :cry:

Fout bij rundell.exe of zoiet. :?
heb je al eens geprobeerd het spel met compatibiliteit op windown 98 of Me te spelen?

Nee,heb ik niet.Maar ik vind het belachelijk als iemand XP heeft dat ie daar ook mee moet kunnen spelen. :?

Welke directX heb je?
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Mikacouli

Citaat van: sledge
Citaat van: Mikacouli
Citaat van: Juan
Citaat van: MikacouliIk heb het spel een 3 tal weken geleden gekocht maar het gaat niet bij me op XP. :cry:

Fout bij rundell.exe of zoiet. :?
heb je al eens geprobeerd het spel met compatibiliteit op windown 98 of Me te spelen?

Nee,heb ik niet.Maar ik vind het belachelijk als iemand XP heeft dat ie daar ook mee moet kunnen spelen. :?

Welke directX heb je?

Kan het 7.0 zijn?

Eric

Citaat van: LenderMag ik eerst een antwoord graaag. :D  :wink:


:lol:  :lol:  :lol:  ze zijn te druk bezig met hun eigen probleempjes precies. :lol:  :lol:  :lol:

Lender

Citaat van: eric
Citaat van: LenderMag ik eerst een antwoord graaag. :D  :wink:


:lol:  :lol:  :lol:  ze zijn te druk bezig met hun eigen probleempjes precies. :lol:  :lol:  :lol:

Ja, twil niet zeggen opmdak mss nie groot ebn, dan ze over mij mogen kijken hé :cry:  :cry:  ( :lol:  :lol:  :lol: )
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

sledge

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: sledge
Citaat van: Mikacouli
Citaat van: Juan
Citaat van: MikacouliIk heb het spel een 3 tal weken geleden gekocht maar het gaat niet bij me op XP. :cry:

Fout bij rundell.exe of zoiet. :?
heb je al eens geprobeerd het spel met compatibiliteit op windown 98 of Me te spelen?

Nee,heb ik niet.Maar ik vind het belachelijk als iemand XP heeft dat ie daar ook mee moet kunnen spelen. :?

Welke directX heb je?

Kan het 7.0 zijn?

Probeer eens met de 9 te installeren, mischien ligt het hieraan.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Jenne

http://gplea.racesimcentral.com/

CARS aanklikken, dan kunde de auto's 1 voor 1 bekijken en downloaden, readme.htm openen na download en doen wat er instaat. Is normaal maar 1 minuut werk omdat het enkel copy/paste naar de juiste folder is.
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

Jenne

Das ook onder het motto: beter laat dan nooit merk ik net  :D
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)