vanaf wanneer volg je het F1-gebeuren?

Gestart door FF, 13 augustus 2003 - 11:12:21

« vorige - volgende »

Vanaf welke seizoen zag je meer dan 90 procent van de races?

jaren stillekes-1989
10 (15.9%)
1990-1996
18 (28.6%)
1997
9 (14.3%)
1998
11 (17.5%)
1999
8 (12.7%)
2000
3 (4.8%)
2001
3 (4.8%)
2002
1 (1.6%)

Totaal aantal stemmen: 58

Poll gesloten: 13 augustus 2003 - 11:12:21

KVDracer

Citaat van: Silver ArrowsIk ben zeker de jongste hier :oops: volg het hele gebeuren sinds 2003.. de eerste 3 races van dit seizoen heb ik zelfs nog gemist maar van toen af aan, allemaal gezien :)

EDIT: 2003 staat niet op de poll :) heb dus maar 2002 gevote

Ge weet nie welke wending uw leven gekregen heeft. Ze zeggen altijd dat een lief uw leven verandert, maar eens je aan F1 verslaafd bent, zal het veel meer veranderen.

Bart VD

Ik volg de F1 met aandacht vanaf mijn luie zetel.  En ook wel vanaf 1998, toen ik met veel plezier MH zag WDC worden.  Van 1997 en 1996 heb ik ook wel flarden gezien maar ik herinner mij maar weinig (wat ik mij wel herinner is dat ik steeds voor de concurrent van MS, zijnde DH en JV, supporterde  8) )
This space for rent

jw83

Citaat van: Silver ArrowsIk ben zeker de jongste hier :oops: volg het hele gebeuren sinds 2003.. de eerste 3 races van dit seizoen heb ik zelfs nog gemist maar van toen af aan, allemaal gezien :)

EDIT: 2003 staat niet op de poll :) heb dus maar 2002 gevote

weet waar je aan begint het is verslavend en je komt er niet zo gemakkelijk vanaf :D  neem maar aan mij, ik kijk al bijna 10 jaar F1 8)

Martin

Zijn jullie allemaal broekies of ben ik een ...........
Nee, je hoeft niet te antwoorden :lol:  :lol:

Doefie

Citaat van: MartinZijn jullie allemaal broekies of ben ik een ...........
Nee, je hoeft niet te antwoorden :lol:  :lol:

Echt niet ?  :wink:

CitaatIk ben zeker de jongste hier  :oops:  volg het hele gebeuren sinds 2003.. de eerste 3 races van dit seizoen heb ik zelfs nog gemist maar van toen af aan, allemaal gezien   :)

EDIT: 2003 staat niet op de poll  :)  heb dus maar 2002 gevote

Spijtig, ge hebt just 2 van de beste races gemist  :wink:

eppie

Citaat van: DoefieF1Spijtig, ge hebt just 2 van de beste races gemist
Welke was die andere goeie Australie of Maleisie?Of waren dat de 2 goeie omdat Mclaren had gewonnen?

SDG

Citaat van: MartinZijn jullie allemaal broekies of ben ik een ...........
Nee, je hoeft niet te antwoorden :lol:  :lol:

Zelf indertijd ook nooit gedacht dat die tijd ooit zou komen, maar kijk nu... :D  :D  :D

Jasper

Citaat van: eppie
Citaat van: DoefieF1Spijtig, ge hebt just 2 van de beste races gemist
Welke was die andere goeie Australie of Maleisie?Of waren dat de 2 goeie omdat Mclaren had gewonnen?
Australie.

En zet die rode bril af...

Doefie

Citaat van: eppie
Citaat van: DoefieF1Spijtig, ge hebt just 2 van de beste races gemist
Welke was die andere goeie Australie of Maleisie?Of waren dat de 2 goeie omdat Mclaren had gewonnen?

Australiƫ, ben geen McLaren fan (toch geen grote)

eppie

Citaat van: JasperEn zet die rode bril af...
IK?Ne rode bril??Hoe komt ge daar bij?Kben wel de laatste die voor Ferrari zal supporteren,alhoewel,als MS nu weggaat en Rubens blijft.

Jasper

Citaat van: eppie
Citaat van: JasperEn zet die rode bril af...
IK?Ne rode bril??Hoe komt ge daar bij?Kben wel de laatste die voor Ferrari zal supporteren,alhoewel,als MS nu weggaat en Rubens blijft.
Sorry, maar de manier waarop je dat zei...

Ik bedoel maar dat bijna iedereen Australiƫ goed vond... En nee, niet bijna iedereen is McLaren-fan...

eppie

Maleisie vond ik anders ook ni slecht

Jasper

Citaat van: eppieMaleisie vond ik anders ook ni slecht
Niet gezien :oops:

eppie


Jasper

Canada ook niet rechtstreeks.

Had ik dan op video maar nooit echt zin om te kijken. Zeker omdat ik al wist dat MS gewonnen had. Ondertussen staat daar al die documentaire over Senna's dood over, dat is natuurlijk wel maar een halfuur van de race...