Main Menu

Screenshots

Gestart door Mikacouli, 11 augustus 2003 - 22:59:00

« vorige - volgende »

Doefie

Spijtig, gaat ni met tv-beelden  8) Anders deed ik ook mee...

Juan

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: ericIk zou me GP 4 willen aanschaffen, maar ik ben geen krak in F1 games...komt daar nog bij dat ik de ballen verstand heb om te racen met een klavier...het enige dat ik heb heb is een joypad (microsoft) :(  :(  :(

Koop u een stuur zoals ik.Echt heel leuk en vele beter dan een onozel toetsenbord.
volgende week heb ik eindelijk mijn stuurtje
een microsoft sidewinder force feedback pro, deze kost maar 88€
die logitech momo is wel beter, maar kost ook direct een pak meer en loopt op tot 150€ en dat is nu wel iets te veel :cry:
Juan

sledge

Heet momentje in Eau rouge  8)

Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Schumi nr1

Een klein uitstapje in de Busstop chicane, moet kunnen !


eppie

Citaat van: Schumi nr1Een klein uitstapje in de Busstop chicane, moet kunnen !
Die ideale streepjes lijn loopt ook in de richting van het gras dus gij volgde maar.

FF

jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Mikacouli

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

IVY440

Niet mee lachen hé met Super Mario Kart. Was destijds een van mijn favoriete spellen. :wink:  :twisted:

Mikacouli

Citaat van: IVY440Niet mee lachen hé met Super Mario Kart. Was destijds een van mijn favoriete spellen. :wink:  :twisted:

ahja,indertijd. :lol:  :lol:  :lol:  :wink:

Eric

Dit is voor mij nog steeds één van de mooiste racegames






FF

ik ga jullie eens bestoken met vragen :

@eric : is dat gt3 vanop de ps2?
@velen : is gp4 beter dan gp3?
@juan, en anderen : ik heb 450 Mhz (voldoe dus niet aan de recommended eis van 750 MHz, maar wel aan de minimum eis van 400 MHz), en de rest van mijn systeem voldoet aan de recommended specs voor gp4. kan ik gp4 dan goed draaien of blijf ik beter bij mijn gp3?
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

sledge

GP4 beter dan GP3? Ik zou zeker niet twijfelen om het in huis te halen, zeker omdat het spel al enorm in prijs gezakt is.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

FF

Citaat van: sledgeGP4 beter dan GP3? Ik zou zeker niet twijfelen om het in huis te halen, zeker omdat het spel al enorm in prijs gezakt is.

weet ik, maar of het de moeite is om weer uren dingen te downloaden en vooral : car setups maken (ik haat dat dus, bvb in gp3 hou ik dezelfde voortaan. iedere gp de testritten moeten sukkelen, is vervelend)
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Eric

Citaat van: FFik ga jullie eens bestoken met vragen :

@eric : is dat gt3 vanop de ps2?
@velen : is gp4 beter dan gp3?
@juan, en anderen : ik heb 450 Mhz (voldoe dus niet aan de recommended eis van 750 MHz, maar wel aan de minimum eis van 400 MHz), en de rest van mijn systeem voldoet aan de recommended specs voor gp4. kan ik gp4 dan goed draaien of blijf ik beter bij mijn gp3?

yep Gran Turismo voor de PS2 :wink:

sledge



Ik begin het vliegen al wat onder de knie te krijgen.
Opgestegen in Zaventem, afgestemd op het baken van Florennes, en richting Florennes gevloven. Daar aangekomen de frequentie op 115.45 gezet, om zo naar Luik te vliegen.

Op de foto kom ik aangevlogen om te landen in Luik, terwijl ik net over het baken heenvlieg  :lol:  8)
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)