Main Menu

Screenshots

Gestart door Mikacouli, 11 augustus 2003 - 22:59:00

« vorige - volgende »

Mikacouli

Tis heel simpel.Plaats hier jouw screenshots.Om het even welk spel.
Heb je geen ruimte?Sluit je aan bij een msn group.

Mikacouli

Ik zal beginnen.Plaats hier een mooie inhaalactie of een crash.Je kiest.

Wat er allemaal kan gebeuren in een uitloopronde van een race. :lol:



Juan

hier al een paar screenies van het 'oude' GP3 2000 season met de update van 2002
screenies zijn nog met oude pc, dus kwaliteit is natuurlijk niet zo goed






(Ik dacht mijn snelste rondje in België, ben niet meer zeker, is al te lang geleden :lol: )




(Yoongs naam natuurlijk in eer houden :mrgreen: )

f1 challenge en gp4 zullen er nog wel aankomen
Juan

Mikacouli

De graphics zijn idd niet zo goed en duidelijk. :?

Eric

Wel leuk die screenshots :wink:  :lol:

Juan

Citaat van: MikacouliDe graphics zijn idd niet zo goed en duidelijk. :?
was nog met mijn PII 400 en een videokaart van 32Mb, dus daar kan je al niet echt veel van verwachten
Juan

Mikacouli



Deze vind ik wel mooi.

Komaan,er zijn toch nog mensen die GP4 hebben??Laat eens zien.

Schumi nr1

ik ik! Maar denk dat ze groot gaan uitvallen, nu als 't tegensteekt voor iemand moeten ze me maar verwittigen :)

in deze reeks bewijs ik    dat ik in 1 race in de eerste ronde men l inker voorwiel kan verliezen en in de 2de ronde men rechter :) genomen op suzuka :)














Dit hebben we veel gezien niet? :)

sledge

Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Mikacouli

voor de mensen die de 2003 versie willen hebben klik danhier

Juan

Citaat van: MikacouliKomaan,er zijn toch nog mensen die GP4 hebben??Laat eens zien.
heb gp 4 wel, maar kan dat op dit moment niet spelen, te belastend voor processor, zit hier met een amd en die wordt dan véél te warm, morgen zal dat al wel wat beter gaan :wink:
Juan

Juan

maar f1challenge gaat natuurlijk wel
momenteel enkel screenies van jaguar van dit jaar, die in monaco en silverstone automatisch veranderd

Silverstone


Monaco


Gewoon




En dan nog een Minardi'tje


meer screens zullen volgen
Juan

Eric

Ik zou me GP 4 willen aanschaffen, maar ik ben geen krak in F1 games...komt daar nog bij dat ik de ballen verstand heb om te racen met een klavier...het enige dat ik heb heb is een joypad (microsoft) :(  :(  :(

unknown

Citaat van: ericIk zou me GP 4 willen aanschaffen, maar ik ben geen krak in F1 games...komt daar nog bij dat ik de ballen verstand heb om te racen met een klavier...het enige dat ik heb heb is een joypad (microsoft) :(  :(  :(
Racen me een klavier da leert ge en da f1games spelen ook, alleen heel veel oefenen en geduld.

Opt ogenblijk rij ik f1 2002 en f1 challenge en dat laatste is echt wel super, zo realistisch heb ik t nog nie gezien, nog stukke beter dan f1 2002.

Mikacouli

Citaat van: ericIk zou me GP 4 willen aanschaffen, maar ik ben geen krak in F1 games...komt daar nog bij dat ik de ballen verstand heb om te racen met een klavier...het enige dat ik heb heb is een joypad (microsoft) :(  :(  :(

Koop u een stuur zoals ik.Echt heel leuk en vele beter dan een onozel toetsenbord.