nieuw team met chinezen

Gestart door FF, 25 juli 2003 - 15:51:14

« vorige - volgende »

nieuw team met chinezen of japanners?

tof!
23 (74.2%)
liever niet!
8 (25.8%)

Totaal aantal stemmen: 28

Poll gesloten: 25 juli 2003 - 15:51:14

beffie

veel chineeskes en vooral japanners zijn kamikazen, kzie ze al voor mij, HAAAJAAAA  :lol:
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

FF

Citaat van: FFwat denkt iedereen over aziatische racers??

ik vind dat der daar ook goeie tussen zitten : takagi, sato, inaoui (?), nakano een beetje,...

da zijn vooral japannerkes, van den maleisier  yoong gaan we maar zwijgen zeker...

jammer dat de laatste jaren er weinig meer meedoen, van chinezen denk ik niet dat der nog f1 gereden hebben

hoe dan ook : een chinees team met chinezen der zou ik wel zien zitten (der deed toch vroeger ook een team mee met de japanse vlag zoals in 93 : footwork zeker? of waren da geen japanners?)
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

KVDracer

Citaat van: FF
Citaat van: FFwat denkt iedereen over aziatische racers??

ik vind dat der daar ook goeie tussen zitten : takagi, sato, inaoui (?), nakano een beetje,...

da zijn vooral japannerkes, van den maleisier  yoong gaan we maar zwijgen zeker...

jammer dat de laatste jaren er weinig meer meedoen, van chinezen denk ik niet dat der nog f1 gereden hebben

hoe dan ook : een chinees team met chinezen der zou ik wel zien zitten (der deed toch vroeger ook een team mee met de japanse vlag zoals in 93 : footwork zeker? of waren da geen japanners?)

Sorry manneke, ik had erover gelezen  :oops:  :cry:

Doefie

Citaat van: beffieveel chineeskes en vooral japanners zijn kamikazen, kzie ze al voor mij, HAAAJAAAA  :lol:

Als die ne keer winne ligge ze allemaal neer op 't podium...  :wink:

Rippie

Citaat van: Gilles lives foreverSato is een japanner, maar wel een kamikaze :D  :D Mensen als Ukyo Katayama en Saturo Nakajima zouden die jonges wel goed kunnen opleiden :wink:

greets Gilles
Nakajima leidt al coureurs op via zijn team in de Japanse F3000. In Japan hebben ze erg veel coureurs, maar er komen er maar zelden naar Europa.
Takagi rijdt dit jaar in de IRL en rijdt zeker niet onverdienstelijk. Ook in de CART reed hij verrassend goed. Hij is een stuk volwassener geworden en maakt veel minder fouten dan in zijn F1 tijd
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Doefie

Citaat van: MrF1
Citaat van: Gilles lives foreverSato is een japanner, maar wel een kamikaze :D  :D Mensen als Ukyo Katayama en Saturo Nakajima zouden die jonges wel goed kunnen opleiden :wink:

greets Gilles
Nakajima leidt al coureurs op via zijn team in de Japanse F3000.

Met André Lotterer als coureur (testcoureur van Jaguar).