DTM race driver

Gestart door KVDracer, 07 juli 2003 - 13:50:34

« vorige - volgende »

KVDracer

Ik weet niet of er hier iemand al DTM race driver heeft, maar k heb het sinds verleden week en ik vind het een bangelijk spel. Alles zit gewoon weg perfect in elkaar, van het minste er iets is aan de wagen zal hij er ook op reageren, de pitcrew dat over de boordradio vanalles aan het lullen is en de graphics zijn ook echt in orde, beter dan bij de meeste f1 spellekes. Wanneer je te dikwijls naast de baan gaat, kun je je wiel kwijtraken, maar ook gewoon je band. Technische defecten ben ik nog wel niet tegengekomen, maar dat is dan ook het minste van mijn zorgen.
Enkel die bonuscodes, daar moet ik nog achter zien te komen.

Lender

Ik heb het ook. Het ie niet mis, maar ik vind dat er betere bestaan hoor. Persoonlijk vond ik de gewone toca reeks veel beter. Maar voor de rest is het spel wel oké.
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Kimi

Ik heb het ook, en zit in een clan.
En voor die bonuscodes bestaat er een programma waarmee je die kunt unlocken (omdat ze voor elke PC anders zijn)
Alleen weet ik niet goed meer waar ik dat programmaatje gehaald heb  :oops:

KVDracer

Citaat van: KimiIk heb het ook, en zit in een clan.
En voor die bonuscodes bestaat er een programma waarmee je die kunt unlocken (omdat ze voor elke PC anders zijn)
Alleen weet ik niet goed meer waar ik dat programmaatje gehaald heb  :oops:

het probleem is dat ik het op PS2 heb. En ik heb al ne keer op ne site gezien waar ik anders de cheatcodes van afhaal, maar daar staat het niet op. Weet er niemand een andere site voor de cheat codes?

Lender

Citaat van: KVDracer
Citaat van: KimiIk heb het ook, en zit in een clan.
En voor die bonuscodes bestaat er een programma waarmee je die kunt unlocken (omdat ze voor elke PC anders zijn)
Alleen weet ik niet goed meer waar ik dat programmaatje gehaald heb  :oops:

het probleem is dat ik het op PS2 heb. En ik heb al ne keer op ne site gezien waar ik anders de cheatcodes van afhaal, maar daar staat het niet op. Weet er niemand een andere site voor de cheat codes?

verbeter mij als ik fout ben, maar moest je niet betalen als je wilt cheaten bij codemasters??? Ik heb dit ergens gehoord of gelezen, maar kweet nie juist of ik correct ben. :oops:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Kimi

Citaat van: Lender
Citaat van: KVDracer
Citaat van: KimiIk heb het ook, en zit in een clan.
En voor die bonuscodes bestaat er een programma waarmee je die kunt unlocken (omdat ze voor elke PC anders zijn)
Alleen weet ik niet goed meer waar ik dat programmaatje gehaald heb  :oops:

het probleem is dat ik het op PS2 heb. En ik heb al ne keer op ne site gezien waar ik anders de cheatcodes van afhaal, maar daar staat het niet op. Weet er niemand een andere site voor de cheat codes?

verbeter mij als ik fout ben, maar moest je niet betalen als je wilt cheaten bij codemasters??? Ik heb dit ergens gehoord of gelezen, maar kweet nie juist of ik correct ben. :oops:

Normaal wel, maar iemand heeft voor de PC zo'n proggie in een geknusteld waarbij je ze kan hebben voor PC.
Bij de PS2-versie vrees ik dat je ervoor zal moeten betalen...

Jasper

Citaat van: KVDracer
Citaat van: KimiIk heb het ook, en zit in een clan.
En voor die bonuscodes bestaat er een programma waarmee je die kunt unlocken (omdat ze voor elke PC anders zijn)
Alleen weet ik niet goed meer waar ik dat programmaatje gehaald heb  :oops:

het probleem is dat ik het op PS2 heb. En ik heb al ne keer op ne site gezien waar ik anders de cheatcodes van afhaal, maar daar staat het niet op. Weet er niemand een andere site voor de cheat codes?
www.avault.com ?

Juan

och, heb da spel hier ook ergens lezen, maar als ik da installeer is de dag erna mijne driver van mijn videokaart naar de knoppen, dan blijft die pc maar heropstarten, geen beeld, moet dan in safemode opstarten, de driver van de videokaart eruitgooien en dan terug gewoon opstarten om de driver terug te installeren
dus kortweg, het heeft er een dag opgestaan :lol:
Juan

KVDracer

Citaat van: Juanoch, heb da spel hier ook ergens lezen, maar als ik da installeer is de dag erna mijne driver van mijn videokaart naar de knoppen, dan blijft die pc maar heropstarten, geen beeld, moet dan in safemode opstarten, de driver van de videokaart eruitgooien en dan terug gewoon opstarten om de driver terug te installeren
dus kortweg, het heeft er een dag opgestaan :lol:

Waarom ne PS al niet goed kan zijn, geen miserie ni meer met die PC's, da werkt altijd.

Ce

Ik heb dat spel ook en vind het bangelijk goed.
Als iemand eens zin zou hebben om eens online te racen tegen elkaar laat maar iets weten.
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

Mikacouli

Citaat van: KVDracer
Citaat van: Juanoch, heb da spel hier ook ergens lezen, maar als ik da installeer is de dag erna mijne driver van mijn videokaart naar de knoppen, dan blijft die pc maar heropstarten, geen beeld, moet dan in safemode opstarten, de driver van de videokaart eruitgooien en dan terug gewoon opstarten om de driver terug te installeren
dus kortweg, het heeft er een dag opgestaan :lol:

Waarom ne PS al niet goed kan zijn, geen miserie ni meer met die PC's, da werkt altijd.

Daarom dat ik me een PS|| gekocht heb.Om die miserie met de PC te vermijden.Ik heb maar 1 spel op mijn PC staan en dat is GP4.