carreer challenge.

Gestart door Mikacouli, 07 juli 2003 - 10:19:05

« vorige - volgende »

IVY440

Heb vant weekend wat voortgespeeld. Ben nu aan België 2000. Ik ben goedgekeurd bij BAR en mocht kiezen: BAR, Bennetton of Williams. Ben naar Williams gegaan. Ben eens benieuwd.

Doefie

Heb het net gekocht. Mooi spel wel, origineel om het eens met de Formule 1 te doen. Alleen de controls kunnen, vind ik, beter. Die Prost draait véél te snel, en als ge corrigeert spint ge direct  :? .

IVY440

In het begin is het idd wennen aan de controls. Maar dat leert ge wel. En mijn gevoel is ook dat andere wagens zich anders laten besturen.

KVDracer

Citaat van: IVY440In het begin is het idd wennen aan de controls. Maar dat leert ge wel. En mijn gevoel is ook dat andere wagens zich anders laten besturen.

Dat heb ik ook ondervonden. Ik heb de eerste vier races in het eerste seizoen voor Prost gereden en daarna de overstap naar BAR gemaakt, zo een verschil dat er op die wagens zat. Maar ik heb steeds moeilijkheden om de juiste set-up te vinden. Ik heb wel al ondervonden dat je met een klein verschil tussen overstuur en onderstuur een goeie 2 seconden kunt winnen. In mijn eerste seizoen ben ik er niet in gelsaagd van één punt te halen. Nu moet ik nog één race in het tweede seizoen rijden en dat seizoen verloopt toch al beter. Eén race gewonnen, 1x tweede, 1x derde en 2x zesde. Maar het gaat toch nogal wisselvallig als je mijn reputatie bekijkt.

IVY440

In mijn 1e seizoen regelde ik nooit iets bij aan de afstelling behalve Hockenheim en Monza.
Maar ik haalde wel 1 pole, 1 overwinning en enkele snelste ronden.
Overwinning in Suzuka, ook eerste punten en eerste pole.

Doefie

Na 7 races: 3x uitgevallen met een botsing, 4de in Monaco.
Ben overgestapt naar Benetton

KVDracer

Ik ben nu aan mijn derde seizoen begonnen. Ik kon kiezen tussen Jordan, BAR en Sauber. Dus ik dacht, 2001, het jaar van Sauber, ik neem deze, maar met die wagen valt echt niet te rijden. Heeft er iemand enig idee voor een afstelling, want ik zou graag na enkele races kunnen overstappen naar een topteam, maar daarom moet mijn reputatie wel steeds blijven stijgen. Dus, please, help mij.

Doefie

Zet meestal meer overstuur dan onderstuur. Verder een beetje zoeken.

Gilles lives forever

Ik heb ook het spel maar dan voor PC. Een maat van de site (u kent hem wsl wel 8) ) heeft het me gegeven :) Idd spijtig dat de Career Mode eraf is gehaald. Graphics zijn idd zeer mooi, maar ik vind dat de wagen echt lastig te besturen is, hij breekt voortdurend uit! En nee, het ligt niet aan mij, met gp4 reed ik zelfs met ace iedereen op een hoopje (na wat oefenen natuurlijk).

Weet er iemand waar je het beste die Mod voor seizoen 2003 download??

greets Gilles
Speeding is not a crime, it's a need!!

unknown

Citaat van: Gilles lives forever
Weet er iemand waar je het beste die Mod voor seizoen 2003 download??

greets Gilles
Ja ik weet da, maar ik krijg die mods nooit geinstalleerd, da blokkeert altijd. Nie alleen bij deze, maar ook bij de GT2002 mod voor F1 2002.

Juan

Citaat van: Gilles lives foreverIk heb ook het spel maar dan voor PC. Een maat van de site (u kent hem wsl wel 8) ) heeft het me gegeven :) Idd spijtig dat de Career Mode eraf is gehaald. Graphics zijn idd zeer mooi, maar ik vind dat de wagen echt lastig te besturen is, hij breekt voortdurend uit! En nee, het ligt niet aan mij, met gp4 reed ik zelfs met ace iedereen op een hoopje (na wat oefenen natuurlijk).

Weet er iemand waar je het beste die Mod voor seizoen 2003 download??

greets Gilles
http://www.emacf1.com/
Juan

Gilles lives forever

thanks juan  :)

greets Gilles
Speeding is not a crime, it's a need!!