carreer challenge.

Gestart door Mikacouli, 07 juli 2003 - 10:19:05

« vorige - volgende »

Juan

kga nu nog ff wachten om stuur te kopen, microsoft stopt immers met het produceren van stuurtjes, dus binnen een week ofzo, staan die sturen tegen de helft van de prijs (of lager) in de rekken :lol:
Juan

IVY440

Yeppie, heb sinds gisteren het spel voor PS 2 (van mijn vriendin gekregen  8) xxx) Heb mij er al redelijk kwaad in gemaakt afgelopen nacht. Heb al enkele ronden op kop gehangen, maar door die verplichte pitstops  :roll: Superlicentie was geen probleem, dan direct naar Sauber om na goede resultaten en 2 mindere buiten gegooid te worden om dan te kunnen kiezen tussen Arrows, BAR en Minardi. Heb voor BAR gekozen en ik heb dezelfde idiote fout gemaakt als Villeneuve in '99. Maw altijd vanachter, dikwijls buiten 107% (maar toch meedoen), Verstappen-starts maken (vb Monaco 22 -> 3 ). Volgende week proberen om niet meer aangetikt te worden als ik op een goede plaats hang (zoals in Monza: 6e en dan de laatste ronde van de baan getikt en dan heb ik de PS2 serieus kwaad afgezet. :evil:  :evil:  )

Mikacouli

Citaat van: IVY440Yeppie, heb sinds gisteren het spel voor PS 2 (van mijn vriendin gekregen  8) xxx) Heb mij er al redelijk kwaad in gemaakt afgelopen nacht. Heb al enkele ronden op kop gehangen, maar door die verplichte pitstops  :roll: Superlicentie was geen probleem, dan direct naar Sauber om na goede resultaten en 2 mindere buiten gegooid te worden om dan te kunnen kiezen tussen Arrows, BAR en Minardi. Heb voor BAR gekozen en ik heb dezelfde idiote fout gemaakt als Villeneuve in '99. Maw altijd vanachter, dikwijls buiten 107% (maar toch meedoen), Verstappen-starts maken (vb Monaco 22 -> 3 ). Volgende week proberen om niet meer aangetikt te worden als ik op een goede plaats hang (zoals in Monza: 6e en dan de laatste ronde van de baan getikt en dan heb ik de PS2 serieus kwaad afgezet. :evil:  :evil:  )


Ik was ook eerst buitengesmeten bij Sauber.Dan heb ik voor BAR gekozen en dat bleek de goede oplossing te zijn.2 x en tweede plek en een derde plek en nog enkele punten buiten het podium.En daarenboven nog eens op pole in de laatse race van het seizoen,Japan.Na deze race 2 de geëindigd te hebben kon ik kiezen tussen Ferrari,Williams en McLaren.Natuurlijk heb ik voor McLaren gekozen.Nu begon ik dus aan het 2000 seizoen.Heb dit jaar in 1 dag uitgespeeld en ja,ik was kampioen voor  Mika Häkkinen met een ruime voorsprong van 23 punten en 5 overwinningen.Ben intussen aan 2001 begonnen en heb 2 overwinningen op de 4 races.

De reden waardoor ik een race verlies zijn die interactieve pitstops.Je moet telkens onder de 80 afremmen en dat lukt me niet altijd.Al 3 keer 81 KM/h gereden en daar kom je zot van.Dus je race is dan gedaanJe kan hoogstens nog een podium behalen.Maar nu kan ik ermee fantastisch overweg.Een plezier om ermee te rijden.In het begin zou je denken,dit spel sucks maar nee.Dat is ht niet.Je moet er mee leren rijden en dan is het een droom.Ik ga voor 3 keer kampioen in 4 jaar en dan als ik aan een nieuwe carriere begin wil ik 4 x wereldkampioen worden.

één nadeel is van wanneer je kampioen bent dat ze geen animatie omtrent dat erbij tonen.Het seizoen is gewoon gedaan.Alhoewel er een klein beeldje vertoond word dat ze op het circuit staan te springen maar niks bijzonders.

KVDracer

Ik heb dat spelletje ook van donderdag en heb er mij al pissig op gemaakt.
Maar weet er soms iemand of je verschillende spelletjes op één memory card voorde PS2 kan opslaan? Bv. DTM race driver en career challenge?

IVY440

Ik denk dat wel. Hangt af van hoeveel ze innemen op de MemoryCard

Mikacouli

Citaat van: KVDracerIk heb dat spelletje ook van donderdag en heb er mij al pissig op gemaakt.
Maar weet er soms iemand of je verschillende spelletjes op één memory card voorde PS2 kan opslaan? Bv. DTM race driver en career challenge?

Tuurlijk.Dat werkt met blokken geheugen.En je hebt er zo'n 24  denk ik maar ben niet zeker.

FF

PS2 werkt effectief met bestandsgrootte (in bytes dus)
in tegenstelling tot blokken geheugen (clusters bytes dus) bij de gamecube en de xbox

dus wees gerust : met een schijfje van 8Mb zal je zeker zo'n zeven a tien spellen kunnen saven (tenzij je marginaal veel verschillende spelers aanmaakt)
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

KVDracer

Ik ben eindelijk aan mijn carriére begonnen. Ik kon kiezen tussen Arrows, Benetton en Prost. Ik heb maar voor nProst gekozen, om bescheiden te beginnen.

IVY440

Heb gisteren efkes gespeeld bij mijn vriendin thuis. Monza was niet goed, maar Europa was toch een goed resultaat. Het weekend zal voor Sepang  :?  en Suzuka  :? worden. Nu maar hopen dat McLaren of Ferrari mij al wil. Maar ik blijf zeker niet bij BAR. Alleen in de regen heb ik voorlopig wel iets kunnen laten zien.

Doefie

Ben van plan om het te kopen, maar heb nog een vraagje:
Op het spel van F1-2002 (PlayStation 2-versie) werd je direct beboet met een stop-&-go als je bij een gele vlag sneller reed dan 200km/uur. Is dat ook op deze versie of niet ?

Mikacouli

Citaat van: DoefieF1Ben van plan om het te kopen, maar heb nog een vraagje:
Op het spel van F1-2002 (PlayStation 2-versie) werd je direct beboet met een stop-&-go als je bij een gele vlag sneller reed dan 200km/uur. Is dat ook op deze versie of niet ?

Wel,ze zeggenhet over de pitradio maar ik rij altijd sneller dan 200KM/h en ik werd nog niet bestraft.Wel als je te snel de pit ingaat.

@ IVY:De BAR is toch goed om mee te rijden?Alle,ben erdoor bij McLaren geraakt.Ze bieden me de hele tijd een contract aan bij Ferrari of Williams maar ik blijf schoon bij McLaren tot het eind van de carrière. :o

IVY440

Ik vind toch dat die BAR langs geen kanten vooruitgaat. De Sauber was precies nog beter dan de BAR. :evil:  Ik zal vant weekend eens proberen een plaatsje bij een groter team te krijgen voor seizoen 2000.

Mikacouli

Citaat van: IVY440Ik vind toch dat die BAR langs geen kanten vooruitgaat. De Sauber was precies nog beter dan de BAR. :evil:  Ik zal vant weekend eens proberen een plaatsje bij een groter team te krijgen voor seizoen 2000.

Ik vond hem duizend keer beter dan de Sauber.Dankzij de BAR zit ik nu bij McLaren en ben ik al kampioen in mijn 2de jaar.Straks na de kwalie zal ik seizoen 2001 afwerken.

KVDracer

Doen jullie veel aan de afstellingen? Ik gebruik steeds die dat standaard ingesteld staan, want veel kunt ge toch nie veranderen. Kunt ge in het midden van het seizoen ook verkassen? Want ik heb "getekend" bij Prost, maar veel valt daar niet bij te winnen  :roll:

Mikacouli

Citaat van: KVDracerDoen jullie veel aan de afstellingen? Ik gebruik steeds die dat standaard ingesteld staan, want veel kunt ge toch nie veranderen. Kunt ge in het midden van het seizoen ook verkassen? Want ik heb "getekend" bij Prost, maar veel valt daar niet bij te winnen  :roll:

Standaardafstellingen??Tuurlijk niet!!!
alle blokje staan nog in de midden.Je moet ze natuurlijk aanpassen.In de testsesie doe ik weleens 20rondjes vooraleer ik de goede setup gevonden heb.En dat kan hééél veel schelen.Ik rij enkel als ik de perfecte setup heb dan ga je het best vooruit en heb je kans op de overwinning.