carreer challenge.

Gestart door Mikacouli, 07 juli 2003 - 10:19:05

« vorige - volgende »

Mikacouli

Ik heb dit spel gekocht.Ik moet eerlijk zijn.Ik ben er zeer teleurgesteld over.De graphics zijn prachtig maar de handling van de auto trekt op de ballen.Echt niks waard.Je kan het wel een beetje gewoon komen maar helemaal goed komt het niet.Ik heb nogtans geen problemen om met een F1 spel te rijden.Het spel zit zeer mooi in elkaar.Jammer dat de wagen niet zo stabiel is.En nee,het ligt niet aan de set up.
Ik zou zeggen,koop het niet maar koop in de plaats F12003.

cookie

Heb je het over de PC versie of console versie? De PC versie heb ik en dit is het eerste F1 spel van EA dat ik echt goed vind, het stuurt véél beter dan F12002 en dat idee van meerdere seizoenen is heel goed (je kan er een onbeperkt aantal seizoenen bij steken, dus je kan in principe alle F1 seizoenen in dit spel steken als ze gemaakt worden door modders)

En F1 2003 komt niet uit, F1C 99-02 is het laatste spel van EA.

Mikacouli

Citaat van: cookieHeb je het over de PC versie of console versie? De PC versie heb ik en dit is het eerste F1 spel van EA dat ik echt goed vind, het stuurt véél beter dan F12002 en dat idee van meerdere seizoenen is heel goed (je kan er een onbeperkt aantal seizoenen bij steken, dus je kan in principe alle F1 seizoenen in dit spel steken als ze gemaakt worden door modders)

En F1 2003 komt niet uit, F1C 99-02 is het laatste spel van EA.

Ik heb het op PS||.Daar was het in ht begin onbestuurbaar maar nu gaat het al hel wat beter.Heb mijn erste seizoen afgewerkt bij BAR (1999->slechte wagen dus) en ben aangeworven door McLaren.In mijn tweede jaar al. :P (bij BAR haalde ik een overwinning en 2 2de plaatsten en 1 derde plaats ens 2 keer 5de)
Intussen heb ik mijn eerste race bij McLaren volbracht en dit eindigde met een pole en snelste ronde en een overwinning.
Ik vind het ook het beste van EA sport maar mensen die niet gewoon zijn om racespelen te rijden hebben in het begin moeilijkheden.Zeker weten.

Ook had ik wat moeilijkheden bij de pitstops bij het afremmen.Al vele malen een stop and go gehad. :?

Maar nu ben ik er tevreden over.Heb er me een namiddagje me beziggehouden en heb het volledig onder de knie.

Zou wel kunnen dat het beter bestuurbaar is op PC.Ik was gewoon om F12002 te rijden en de overgang naar carreer challenge was niet zo goed.Maar ben erover nu.

Kopen!Nuuuuuuuu!!!!!!!!!! :lol:

IVY440

Moest ik geld hebben, had ik het al wel uitgespeeld. Maar ik ben maar een arm studentje. :oops:  :cry:  :evil:

Juan

ik ga het hoogstwaarschijnlijk straks nog kopen en misschien nog een stuurtje, omdat mijn oud stuurtje (nog een Zykon-Joyrider Pro 4 in 1) nogal oud is
Juan

Mikacouli

Citaat van: IVY440Moest ik geld hebben, had ik het al wel uitgespeeld. Maar ik ben maar een arm studentje. :oops:  :cry:  :evil:

Ik ben ook nog een student!!En daarbij,zovel kost dat nu ook niet h. :wink:
Kan je het niet vinden op Kazaa?

Juan

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: IVY440Moest ik geld hebben, had ik het al wel uitgespeeld. Maar ik ben maar een arm studentje. :oops:  :cry:  :evil:

Ik ben ook nog een student!!En daarbij,zovel kost dat nu ook niet h. :wink:
Kan je het niet vinden op Kazaa?
50€ is inderdaad niet veel, anders zou je 200€ betalen als het 4 afzonderlijke spelen waren :wink:
Juan

IVY440

Ok, maar ik zou het graag op PS2 kopen = € 60 en zoveel heb ik niet. Tis het einde van het academiejaar. Heb amper €15 voor pinten te gaan pakken. Als ik ga werken, is da wel het eerste wat ik koop.

Mikacouli

Ik heb er 70 ? voor betaald. :shock:  :evil:
Ben je zeker dat het te koop is voor 60 ??

IVY440


Schumi nr1

Ik heb de PC versie gespeeld en ik ben eerlijk gezegd diep teleur gesteld zenne. Ik zie geen enkel verschil met de versie vn 2002, buiten die seizoenen natuurlijk, en dat is het zowat. Het  is al spijtig dat EA de carreer mode er uitgehaald heeft voor pc, dan ging er misschien nog een beetje een "challenge" in zitten, maar nu, 'k zou er mijn geld nie aanhangen.

Mikacouli

Citaat van: Schumi nr1Ik heb de PC versie gespeeld en ik ben eerlijk gezegd diep teleur gesteld zenne. Ik zie geen enkel verschil met de versie vn 2002, buiten die seizoenen natuurlijk, en dat is het zowat. Het  is al spijtig dat EA de carreer mode er uitgehaald heeft voor pc, dan ging er misschien nog een beetje een "challenge" in zitten, maar nu, 'k zou er mijn geld nie aanhangen.

Zit de carreer mode er niet in voor de PC versie??Amai,dan hb je niet veel aan dit spel.De graphics hier zijn uitermate goed.Beste graphics van EA sports voor F1 games.Zelfs beter dan die van GP4 vind ik.Ik vind het niet slecht.

Kimi

Citaat van: Juanik ga het hoogstwaarschijnlijk straks nog kopen en misschien nog een stuurtje, omdat mijn oud stuurtje (nog een Zykon-Joyrider Pro 4 in 1) nogal oud is

Koop een Logitech Momo Force, je bent wel 125 euro kwijt maar ik ben er zeer tevreden over.

'k Ben mij ook juist F1 career challenge gaan halen voor PC, maar het is bijna hetzelfde als F1 2002.
En waarom hebben ze nu die carrière modus eruit gehaald voor PC ?
Dat maakte het spel juist uniek.
Hopelijk komt er nog een patch voor uit, maar ik vrees ervoor...
Anders valt het nog wel mee (buiten dat ik het 3 keer moest installeren voor het werkte :? )

cookie

Een racespel is zowiezo beter op PC, op consoles is het altijd ietsje makkelijker om het grote publiek niet af te schrikken. De PC versie heeft geen career mode maar daaar staat dus ook geen "career" in de naam, op pc noemt het gewoon F1 Challenge 1999-2002.

Ik vind het beter dan gp4, F1 2002 vond ik slecht maar dit spel is een enorme verbetering. Ik heb inmiddels ook al het 2003 seizoen in het spel zitten en al 2 extra banen (mid ohio en Donnington), de addons en mods van F1 2002 kunnen dus omgezet worden en in dit spel bij-geplaatst worden, je hebt dus geen 20 instalaties van het spel nodig, elke mod kun je er gewoon bij steken en dat was niet mogelijk in F1 2002.

En je kan nu ook instellen dat je de race vanuit de pitbox start, je hebt dan een bepaalde tijd om naar de grid te rijden en je plek te zoeken. Dan gaat de pitlane dicht en wacht je op de formatieronde. tijdens die formatieronde kan je dan je banden en remmen opwarmen. dan moet je weer je gridpositie opzoeken en wachten op de start, super! Je hebt dankzij deze feature echt het gevoel een F1 race te starten.

Kimi

HELP ! Bij mij schiet het spel nu na ongeveer 30 sec. racen af. :cry:
Het menu mag zo lang blijven opstaan als het wil, maar als ik begin te rijden, kom ik na een halve minuut terug op Windows of reset mijn PC volledig. Ik kan dus enkel maar een halve ronde rijden en daarvoor heb ik dit spel niet gekocht  :evil:
Weet iemand wat het probleem is ?
Ik heb Windows 2000 Pro (SP3), een P4 2.53Ghz, 256MB ram en een GeForce 4 Ti4200.