Indycar series

Gestart door Lender, 06 juli 2003 - 19:49:55

« vorige - volgende »

Lender

mss niet echt een f1 game, maar ik vond het wel de moeite waar om het hier te zetten

indycar series:

de game:de game biedt actie op topsnelheid en is makkelijk te bedienen, zodat het gevoel authentiek en realistisch is. Je leert het snel en er is een dynamisch moeilijkheidssysteem zodat de actie spannend blijft.nhaalacties bij 300km/h zorgen voor een volop spektakel.

elementen v/h spel
* realistisch rijgevoel en teamtactiek gebasseerd indycar series rijders en teams
*Leer meer over indycar series tactiek in de masterclass onder leiding van Indianapolis 500 winnaar Eddie Cheever jr.
*Spelersprofiel: maak je eigen coureurs en teams met jouw eigen gepersionaliseerde auto.
*Presentaties zoals bij de indycar series op televisie, voor een nog echtere ervaring tijdens het spel.

challenges
quick race: Hier gaat diegene naartoe die voor het eerst speelt of even vlug wil spelen. Dit is de snelle manier om te spelen,zonder instellingen van spelopties, een druk op de knop en je kunt spelen.Alle circuits en alle auto's zijn direct beschikbaar. We willen geen fans van bepaalde teams uitlsuiten door bepaalde teams te verbergen.

indycar series season: Hier kun je voortgaan door alle 15 races van het IRL indycar series seizoen. Je kunt kiezen voor een van de bestaande teams of zelf een rijder en team te creëren.

indy 500: De indy 500 staat bekend als de greatest spectacle in racing en deze optie zorgt voor de complete indy- belevenis. Via de single race-mode kun je direct op de wereldberoemde brickyard rijden,de indy 500 mode omvat het volledige qualificatie, de activiteiten voor en na de race
en het enorme gevoel voor snelheid en spektakel dat zo uniek is voor de indianapolis 500.

(bron: codemasters)

ontwikkelaar: brains in a jar
uitgever: codemasters
officiële site: http://www.codemasters.com/indycarseries
screenshots:http://www.codemasters.com/indycarseries/benelux/screens.php

geplande release date: zomer 2003
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Kimi

'k Heb het al gespeeld op demo, dat viel nog wel mee.
De animaties van een pitstop waren zeer mooi gedaan.
Het enige probleem is dat mijn stuur er niet goed mee compatibel was, maar dat zal wel nog opgelost worden denk ik in de final release.

Lender

Citaat van: Kimi'k Heb het al gespeeld op demo, dat viel nog wel mee.
De animaties van een pitstop waren zeer mooi gedaan.
Het enige probleem is dat mijn stuur er niet goed mee compatibel was, maar dat zal wel nog opgelost worden denk ik in de final release.

Waar heb je die demo gehaald?
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

sledge

Citaat van: Lender
Citaat van: Kimi'k Heb het al gespeeld op demo, dat viel nog wel mee.
De animaties van een pitstop waren zeer mooi gedaan.
Het enige probleem is dat mijn stuur er niet goed mee compatibel was, maar dat zal wel nog opgelost worden denk ik in de final release.

Waar heb je die demo gehaald?

Eum, ge hebt zelf de oplossing gegeven  :lol:  :lol:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Kimi

Citaat van: sledge
Citaat van: Lender
Citaat van: Kimi'k Heb het al gespeeld op demo, dat viel nog wel mee.
De animaties van een pitstop waren zeer mooi gedaan.
Het enige probleem is dat mijn stuur er niet goed mee compatibel was, maar dat zal wel nog opgelost worden denk ik in de final release.

Waar heb je die demo gehaald?

Eum, ge hebt zelf de oplossing gegeven  :lol:  :lol:

?? :?
*edit* Ah, nu begrijp ik het, de site naar waar hij verwijst.


Ik heb de demo van http://games.telenet.be