Vreemd nieuws.

Gestart door Martin, 22 juni 2003 - 10:40:10

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: SDG op 12 maart 2015 - 18:32:29
Hamilton, voor Alonso dan nog wel!


Mooie droom.... ;D

Jehoentelaar

Dan is die McLaren in ieder geval beter dan de Ferrari afgelopen jaar. Waar kan ik tekenen?

Miguel

Citaat van: SDG op 12 maart 2015 - 17:09:28
Geen raar 'nieuws', maar een rare droom die ik vannacht gehad heb. Ik droomde dat ik zomaar ineens een tijdsprong van zeven maanden gemaakt had. In plaats van 11 maart bleek het plotseling 11 oktober 2015 te zijn, de dag van de Russische GP in Sotsji. Niemand bleek me in de tussenliggende tijd gemist te hebben, maar ik wist totaal niets van wat er gedurende gans die periode gebeurd was...

Tijd dus om een andere hobby te zoeken.
Peace out yo.

Franky R.

Ik weet niet of er iemand lid is van Kickstarter? Dan kan deze idioot en/of oplichter worden gestopt...Zelf heb ik [nog] geen login
https://frankyremtlaaaat.wordpress.com/2015/03/28/annihilator-de-supercar-voor-de-massa/


CitaatBrandon Hinton zit ook op Facebook en dan ziet je een iets wat verlopen man met sluik lang haar, die 'Six Sigma Lean Manufacturing' heeft "gestudeerd" aan de YOLO University?!


'Nuff Said Innit'? ::)

Perton

Toch zijn er drie investeerders...durfhals...sukkels geweest die tezamen 1010 dollar erin gestopt hebben. Nieuwsgierige mensen kunnen hier klikken naar het Kickstartpagina van Ultra Car Company.

Hahaha. Naja met Kickstarter is het toch zo dat het geld alleen afgeschreven wordt als het doel ook wordt gehaald? Da's dan mazzel. Ik gok dat 1000 dollar van hemzelf is en er twee lui tezamen 5 dollar hebben gedaan.

Franky R.

Citaat van: Perton op 29 maart 2015 - 12:44:11
Toch zijn er drie investeerders...durfhals...sukkels geweest die tezamen 1010 dollar erin gestopt hebben. Nieuwsgierige mensen kunnen hier klikken naar het Kickstartpagina van Ultra Car Company.

Hahaha. Naja met Kickstarter is het toch zo dat het geld alleen afgeschreven wordt als het doel ook wordt gehaald? Da's dan mazzel. Ik gok dat 1000 dollar van hemzelf is en er twee lui tezamen 5 dollar hebben gedaan.
;D ;D ;D


Dat kan ook, ja! ;)  Weet niet hoe het werkt met Kickstarter en zo...

SDG

Geef mij dan toch maar deze Annihilator...


Franky R.

Citaat van: SDG op 29 maart 2015 - 15:26:30
Geef mij dan toch maar deze Annihilator...




Vreemd ik dacht eerder aan deze:

:P

SDG

Citaat van: Franky R. op 29 maart 2015 - 16:24:02
Vreemd ik dacht eerder aan deze:

:P

Mijn hardware trekt dat ondertussen niet meer, Franky...  :P

Franky R.


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel




Robbert65

Tsja, vreselijk nieuws. Vre-se-lijk nieuws! Ik denk aan die arme vrouw van Bernie, die een schouder zoekt om getroost te worden. Ik denk aan Bernie, die bij zichzelf denkt "welke schoonmoeder, ik heb er zes".

Maar serieus, vreselijk nieuws. Ik hoop, dat ze de daders gauw pakken en de schoonmoeder terugvinden in blakende gezondheid. Fingers crossed!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel