Vreemd nieuws.

Gestart door Martin, 22 juni 2003 - 10:40:10

« vorige - volgende »

Supermariobros

Amerikaanse doodt ontmaagde dochter (12)

Een 12-jarig meisje in de Amerikaanse staat Alabama is door haar moeder om het leven gebracht nadat ze haar had verteld dat ze geen maagd meer was. De politie heeft dat donderdag verklaard.

De 31-jarige Tunisia Archie dwong haar dochter Jasmine na haar bekentenis afgelopen november bleekmiddel te drinken en bleef bovenop haar zitten tot ze niet meer ademhaalde. Een 9-jarig broertje moest van de moeder toekijken. Ze vertelde hem daarbij volgens de politie dat ze ook hem zou vermoorden als hij een traan zou laten om Jasmine.
Archie is aangeklaagd wegens moord. Ze kan tot de doodstraf of levenslang worden veroordeeld.

Luca

Verwarde vrouw zorgt voor kilometerslange files

Een verwarde vrouw heeft zaterdagavond het verkeer op de A13 danig ontregeld. Zij dreigde van een viaduct bij de afslag Delft Noord af te springen. De politie zette vervolgens de weg in beide richtingen af en leide het verkeer uit de richting Den Haag om via Delft. Dat zorgde voor kilometerslange files. Na anderhalf lukte het de politie de vrouw te overreden af te zien van haar sprong.
I would kill for this job, but the people I want to kill are the people offering me the job.

Supermariobros

67-jarige vrouw krijgt dochter

Een 67-jarige Roemeense is de oudste vrouw waarvan ooit geweten is dat ze een kind heeft gebaard. De voormalige professor Adriana Iliescu onderging negen jaar lang een hormonenbehandeling voor ze eindelijk zwanger werd. Ze gaf het leven aan een meisjestweeling, maar één van beide meisjes stierf vlak na de geboorde.

Het overlevende kind stelt het goed. Mevrouw Iliescu had zich erbij neergelegd dat ze nooit kinderen zou kunnen krijgen, maar nooit was ze zo gelukkig als toen ze hoorde dat ze zwanger was. De professor wilde altijd al moeder worden, maar slaagde er maar niet in.

In 1997 kreeg de 60-jarige Britse Liz Butlle een zoontje, wat haar toen de titel van oudste moeder ter wereld opleverde. Vorig jaar ging die titel naar een 65-jarige Indische moeder.

Jasper

Dat is echt erg voor dat kindje. Die moeder kan al dement/overleden zijn voor die dochter meerderjarig is. :(

Ruud

Citaat van: JasperDat is echt erg voor dat kindje. Die moeder kan al dement/overleden zijn voor die dochter meerderjarig is. :(
Dat vond de moeder blijkbaar niet zo interessant :?

Alan Blues

Ja, dat snap ik toch ook niet, zenne. Als ze zal vragen aan haar moeder of ze naar een feestje mag gaan, is haar moeder al 82 of zo... Ieder zijn vrijheid, maar dit gaat me toch iets te ver...  :?  :?

Racegirl

Amai niet, ksnap echt niet hoe je zo iets kan doen.
En ik dan maar klagen dat ik oude ouders heb  :roll:

(Ik ben 20, ma is 53, pa is 55)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Scuderia Ferrari

33 is gemiddeld hoor Racegirl ;)
Mij ouders waren ook ongeveer 30-35 jaar toen ze aan kinderen begonnen.

Racegirl

Ja ik weet het, maar ben zo'n beetje jaloers op mijn zussen, die zijn 10 jaar ouder als ik en hebben dus altijd jonge ouders gehad, nog vol levensenergie, mijn ouders gingen hen 'savonds altijd oppikken als ze naar een fuif gingen, ik moest altijd zorgen dat ik een lift naar huis had, of ik mocht niet gaan, ...  Soms denk ik dat ik met 2 bejaarden leef  :lol:  Ze zijn dan ook al oma & opa  :wink:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Supermariobros

Bouwvakker loopt rond met spijker in zijn hoofd

Een bouwvakker in de Amerikaanse staat Colorado heeft zonder het te beseffen zes dagen lang met een spijker in zijn hoofd gelopen. De tien centimeter lange stalen nagel werd afgelopen woensdag ontdekt door een tandarts, waar de 23-jarige Patrick Lawler naar toe was gegaan omdat hij zo'n pijn had in zijn bovenkaak. Toen herinnerde Lawler zich ook een ongelukje op het werk, waar een spijkerpistool had gehaperd. Een spijker was toen in een stuk hout geslagen. Dat er een tweede nagel door zijn mond was gegaan, had hij niet eens gemerkt.

Lawler moest woensdag in een ziekenhuis vier uur lang onder het mes om de spijker te laten verwijderen. De nagel was vier centimeter in zijn hersenen gedrongen en had zijn rechteroog op een haar na gemist. Neurochirurg Sean Markey zei tegen een lokale televisiezender dat het al de tweede keer was dat hij bij iemand een spijker uit het hoofd moest halen.

Racegirl

Heb de foto daarnet op TV gezien.

Kan me niet voorstellen dat je niet merkt dat je zo'n lange nagel in je hoofd schiet!

Hij gaat de nagel tentoonstellen bij hem thuis  :roll:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Supermariobros

Citaat van: RacegirlHeb de foto daarnet op TV gezien.

Kan me niet voorstellen dat je niet merkt dat je zo'n lange nagel in je hoofd schiet!

Hij gaat de nagel tentoonstellen bij hem thuis  :roll:

Mooi souvenir  :lol:  :lol:  :lol:

Supermariobros

Tien miljoen voor haai op sterk water

Het bekendste werk van de Britse moderne kunstenaar Damien Hirst, een vier meter lange tijgerhaai in een met formaldehyde gevulde tank, is verkocht aan een verzamelaar in de Verenigde Staten. Die had voor het omstreden object bijna 10 miljoen euro over.

Hij wil het schenken aan het Museum of Modern Art (Moma) in New York, meldt The Sunday Times . De haai was eigendom van de Londense kunstmecenas Charles Saatchi, die hem in 1991 voor zo'n 70.000 euro kocht. De echte naam van het werk uit 1991 is The Physical Impossibility of Death in the Mind of Someone Living .

Supermariobros

Sms'jes over ongehoorzame hond doen bij man stoppen doorslaan

Een Indiase man die zijn vrouw sloeg is beboet door de rechtbank van Dubai. De man nam enkele sms'jes die zijn vrouw naar vrienden stuurde over hun ongehoorzame hond iets te persoonlijk en ging ervan uit dat ze het over hem had.

De man las de sms'jes toen zijn vrouw in bad zat. Enkele ervan luidden alsvolgt: ,,Hij luistert niet naar mij en hij vindt het eten dat ik hem geef niet lekker" of ,,Hij vernielt de meubels en hij is de laatste tijd erg stout en ongehoorzaam". De man, die ervan overtuigd was dat die sms'jes op hem betrekking hadden, vond er niets beter op dan in een dronken bui zijn vrouw enkele rake klappen te verkopen. Hij kreeg daarvoor een boete van omgerekend 615 euro.

Supermariobros

Dokters vinden 50 jaar oude foetus in lichaam 75-jarige vrouw

Vietnamese dokters hebben in het lichaam van een 75-jarige vrouw die afgelopen week in het ziekenhuis werd opgenomen met pijn in de buik, een 50 jaar oude foetus ontdekt.

Volgens Nguyen Ngoc Tai, de directeur van het Vietnamese ziekenhuis, reageerde de 75-jarige Dinh Thi Thu onthutst op het nieuws. ,,De vrouw merkte naar eigen zeggen 50 jaar geleden een groei op in haar buik. Ze voelde toen soms wat beweging in haar buik, maar mettertijd vergat ze dat", aldus de dokters.

Uit de resultaten bleek dat de foetus het resultaat was van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Omdat de vrucht zich buiten de baarmoeder bevond, had de vrouw er tijdens haar drie andere zwangerschappen geen last van.

Scans wezen uit dat de dode verkalkte foetus zo groot was als een acht maanden oude vrucht, compleet met schedel, ribben, ruggengraat en ledematen. Volgens de dokters is het ook mogelijk dat de foetus eigenlijk de tweelingzus was van de vrouw en dat ze die al heel haar leven met zich meedroeg.

De foetus zal woensdag tijdens een drie uur durende operatie worden verwijderd.