Vreemd nieuws.

Gestart door Martin, 22 juni 2003 - 10:40:10

« vorige - volgende »

Scuderia Ferrari

Citaat van: BjornStond te lezen in 'Het Laatste Nieuws.' Vond ik ook nog goed:

Buschauffeur trekt rokje aan om hitte te trotseren.

Een Zweedse buschauffeur die te horen kreeg dat hij z'n job niet in een korte broek mag uitoefenen, verscheen dan maar op het werk met een rokje aan. Dat kledingstuk is immers wél toegelaten volgens het bedrijfsreglement, en nergens staat vermeld dat alleen vrouwen het mogen dragen. "Het is zelfs beter dan een short", lacht Mats Lundgren tevreden. "Om in lange broek te rijden is het momenteel veel te warm." De directeur van de busmaatschappij heeft al toegegeven dat hij niets tegen Ludgrens frisse vondst kan ondernemen!  :lol:
Doet me denken aan de postbodes in NL, daar was er een aantal jaar terug ook iemand die in een rok de post deed. Hij kreeg wel een boete

Scuderia Ferrari

Citaat van: MrF1
Citaat van: Scuderia FerrariMSfan --> :lol:
Martin: Als moderator, ben jij verantwoordelijk voor copyrights e.d. Zorg dat de mensen als ze een bericht plaatsen de bron erbij zetten, anders kan de site worden aangeklaagd wegens plagiaat. Denk daar dus aan ;)
F1Pits is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de berichten op dit forum, F1Pits is ook niet verantwoordelijk voor mogelijk schadelijke gevolgen die het resultaat zijn van berichten op dit forum.  :wink:
Ik ben geen rechter maar ik weet niet of dit afdoende is voor een plagiaat-claim...

MS Fan

Duitse parochie moet schadevergoeding betalen aan homokoppel

Een Duitse rechtbank heeft woensdag een roomskatholieke congregatie in Neuss bij Keulen verplicht een schadevergoeding te betalen aan twee homoseksuele mannen die geen gebruik mochten maken van een zaal van de kerk om hun huwelijksreceptie te geven.
Pas nadat de zaal voor 300 euro was afgehuurd voor een "huwelijksreceptie" vernam de parochiepriester dat het gelukkige koppel uit twee mannen bestond. Daarop weigerde de priester toestemming voor het gebruik van de zaal, omdat de katholieke kerk homoseksuele huwelijken niet erkent.
De advocaten van de kerk zeiden dat de twee de priester 'misleid' hadden. De rechter oordeelde dat de kerk effectief het recht heeft om te bepalen wie er haar infrastructuur gebruikt. Maar de kerk had daarentegen niet het recht om het evenement af te blazen en tegelijk de 300 euro te houden.
A sick mind is a true delight ...

MS Fan

Nazi-scheepswrakken boven water dankzij hittegolf

Het waterpeil in de Donau is zo laag dat bij Prahovo in Servië de wrakken van diverse oorlogsschepen zichtbaar zijn geworden. De schepen maakten vermoedelijk deel uit van de Zwarte-Zeevloot van nazi-Duitsland.
In het deel van de Donau waar de schepen zijn opgedoken staat slechts 3 meter water in de rivier. Vijftien meter is normaal. Volgens de overheid staat de Donau door het warme weer en het gebrek aan regen op het laagste peil sinds Servië in 1888 begon de waterstanden bij te houden.
De Duitsers hebben de schepen vermoedelijk zelf opgeblazen tijdens hun terugtocht in het laatste stadium van de Tweede Wereldoorlog.
A sick mind is a true delight ...

MS Fan

Tientallen aan boord van Lufthansa-vlucht verwond

Ten minste 35 passagiers van een Lufthansa-toestel zijn woensdag door luchtturbulentie boven de Atlantische Oceaan gewond geraakt. Het toestel, dat met 250 passagiers een vlucht maakte van het Duitse Frankfurt naar Houston in de Verenigde Staten, landde uiteindelijk veilig. Zeven tot tien passagiers moesten naar een ziekenhuis worden overgebracht. Ongeveer 25 passagiers kregen eerste hulp. Vliegveldwoordvoerder Ernie DeSoto zei dat de passagiers "nogal heen en weer geschud waren" en dat wellicht "tassen bovenop hen waren gevallen".
A sick mind is a true delight ...

MS Fan

Japanners gaan naar Himalaya om yeti met camera's te 'vangen'

Een groepje Japanners is onderweg naar het Himalayagebergte om met camera's die zijn uitgerust met infraroodsensoren jacht te maken op de Verschrikkelijke Sneeuwman. Zij zullen zes weken op enkele duizenden meters hoogte op de berg Dhaulagiri gaan zitten in de hoop dat een van hun camera's het legendarische schepsel, ook wel yeti genoemd, zal 'vangen'.

De groep van zeven wordt aangevoerd door Yoshiteru Takahashi, een bouwvakker die in zijn vrije tijd aan bergbeklimmen doet. Hij zegt bij een eerdere expeditie in 1994 grote, mensachtige voetsporen te hebben gevonden in een grot op de Dhaulagiri.
Voor Takahashi is de Verschrikkelijke Sneeuwman geen mysterie. "De yeti bestaat. Ik wil gewoon weten wat voor dier het is."
A sick mind is a true delight ...

Eric

Op een doordeweekse dag reed ik achter een tractor met giertank met een snelheid van 30 kmpu. Na ongeveer 7 km kwam de eerste gelegenheid om in te halen. Geïrriteerd door de stank en de vertraging gaf ik flink gas en haalde de tractor in. Flits vanuit de linkerberm... Bij de eerstvolgende kruising ben ik gekeerd, teruggereden en geparkeerd voor de verdekt opgestelde auto met flitser, en heb aangeklopt bij de agent die met de deuren op slot net uit een thermoskan zat te drinken. De goede man draaide hoogst verbaasd dat ik bij hem verhaal kwam halen het raampje omlaag, hoorde mijn verhaal aan en nam de moeite op zijn display de foto terug te halen waarop ik in volle actie te zien was met de giercombinatie. Nadat ik hem overtuigd had dat 7 km achter een giertractor geen pretje is (hij kon het zelf ruiken) werd mijn kenteken genoteerd en kreeg ik de verzekering dat ik er niets meer van zou horen. En zo is gebeurd!

BRON: blik op de weg

Martin

Personeel besteelt filiaal supermarkt

Een supermarktfiliaal in Arnhem is twee jaar lang bestolen door het eigen personeel. Een speciaal politieteam heeft na onderzoek 25 personeelsleden in de leeftijd van 15 tot 25 jaar en de 33-jarige bedrijfsleider aangehouden, aldus een woordvoerder van de Arnhemse politie.

Het personeel liet elkaar en vrienden met telefoon- en buskaarten en pakjes sigaretten langs de kassa lopen, zonder de goederen aan te slaan. Ook deed het personeel regelmatig een greep in de kassa. De bedrijfsleider heeft bekend dat hij met zijn personeel meedeed en bovendien vaak na sluitingstijd boodschappen deed zonder te betalen.

De zaak kwam aan het rollen toen de politie speciale camera's in de winkel plaatste. Daarop was te zien hoe een personeelslid over de vloer naar de kluis kroop. Zo ontweek hij het alarm, waarna hij geld uit de kluis kon pakken.

In hetzelfde onderzoek bleek ook dat een 19-jarige werknemer van een ander filiaal in zijn eentje in totaal 58.000 euro uit de kassa roofde. Hij maakte het geld op aan een luxe leventje en gokken. Alle verdachten zijn heengezonden in afwachting van hun rechtszaak.

sledge

Citaat van: MartinMega-jackpot in Italië

De Italianen kunnen zaterdag de grootste jackpot uit de geschiedenis van de lotto in Europa winnen. Het bedrag is in 41 trekkingen opgelopen tot 55,5 miljoen euro. Ondanks een enorme stijging van het aantal gokkers, had tot nu toe niemand de zes juiste getallen.

Met het jackpotbedrag is ook de gokkoorts flink gestegen, zelfs buitenlanders hebben zich laten verleiden deel te nemen in de Italiaanse lotto. Zelfbenoemde experts bieden trefzekere systemen aan en sommige spelers raadplegen kaartlezers om achter de goede getallenreeks te komen.

Een balletje kan raar rollen, en de balletjes in de Italiaanse lotto rollen zo raar, dat de jackpot al 43 keer niet gevallen is. Gisteren was de jackpot 58,5 miljoen euro, en die is voor komende zaterdag verhoogd naar 63 miljoen euro.

De gekte over de Italiaanse lotto neemt intussen niet alleen in Italië grootse vormen aan, ook inwoners van onder meer Oostenrijk, Zwitserland en Slovenië zijn al de Italiaanse grens overgestoken om aan het spel te kunnen meedoen. Bovendien doen talrijke buitenlandse toeristen aan de Italiaanse kusten mee, in de hoop om als rijke terug van vakantie te kunnen keren.

Bron: www.fok.nl
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

MS Fan

Beginnende automobilist raakt rijbewijs kwijt

Een 18-jarige Tilburger is woensdagmiddag rond 16.00 uur zijn pas gehaalde rijbewijs kwijtgeraakt omdat hij veel te hard reed op de snelweg rond Eindhoven waar momenteel aan de weg wordt gewerkt. Een onopvallende politiewagen met video-camera aan boord registreerde dat de man met zijn auto een gecorrigeerde snelheid van 127 km/u haalde, waar 70 km/u gereden mag worden.
A sick mind is a true delight ...

MS Fan

Agent moet rijbewijs inleveren na rijden met 200 km/uur

GENEVE - Een Zwitserse agent is door een collega op de bon geslingerd omdat hij met 198 kilometer per uur over een weg raasde, waar 80 kilometer is toegestaan. De snelheidsduivel moest meteen zijn rijbewijs inleveren.
Volgens de politie donderdag in Genève is nog niet besloten wat er verder met de agent gebeurt. Politieagenten staan niet boven de wet, aldus een woordvoerster.
A sick mind is a true delight ...

MS Fan

Man (81) in invalidenwagen rijdt gracht in

Steenwijk - Door alert optreden van een ooggetuige is zaterdagavond een 81-jarige man uit Steenwijk, die met zijn invalidenwagen in de Noordersingelgracht in zijn woonplaats was terechtgekomen, van de verdrinkingsdood gered.
Door een wielerspektakel in Steenwijk kon de man niet over de weg. Hij reed daarom over de wal van de gracht, rolde met zijn vervoermiddel het talud af en belandde in het water. Een man uit Tuk zag dit en bedacht zich geen moment. Hij sprong in de gracht en trok het slachtoffer samen met vrienden op het droge. De bejaarde man hield aan het voorval alleen lichte verwondingen aan zijn hand over.
A sick mind is a true delight ...

Eric

Citaat van: MS FanAgent moet rijbewijs inleveren na rijden met 200 km/uur

GENEVE - Een Zwitserse agent is door een collega op de bon geslingerd omdat hij met 198 kilometer per uur over een weg raasde, waar 80 kilometer is toegestaan. De snelheidsduivel moest meteen zijn rijbewijs inleveren.
Volgens de politie donderdag in Genève is nog niet besloten wat er verder met de agent gebeurt. Politieagenten staan niet boven de wet, aldus een woordvoerster.

En die mannen moeten dan het voorbeeld geven?
Wel grappig :lol:

Jasper

Citaat van: sledge
Citaat van: MartinMega-jackpot in Italië

De Italianen kunnen zaterdag de grootste jackpot uit de geschiedenis van de lotto in Europa winnen. Het bedrag is in 41 trekkingen opgelopen tot 55,5 miljoen euro. Ondanks een enorme stijging van het aantal gokkers, had tot nu toe niemand de zes juiste getallen.

Met het jackpotbedrag is ook de gokkoorts flink gestegen, zelfs buitenlanders hebben zich laten verleiden deel te nemen in de Italiaanse lotto. Zelfbenoemde experts bieden trefzekere systemen aan en sommige spelers raadplegen kaartlezers om achter de goede getallenreeks te komen.

Een balletje kan raar rollen, en de balletjes in de Italiaanse lotto rollen zo raar, dat de jackpot al 43 keer niet gevallen is. Gisteren was de jackpot 58,5 miljoen euro, en die is voor komende zaterdag verhoogd naar 63 miljoen euro.

De gekte over de Italiaanse lotto neemt intussen niet alleen in Italië grootse vormen aan, ook inwoners van onder meer Oostenrijk, Zwitserland en Slovenië zijn al de Italiaanse grens overgestoken om aan het spel te kunnen meedoen. Bovendien doen talrijke buitenlandse toeristen aan de Italiaanse kusten mee, in de hoop om als rijke terug van vakantie te kunnen keren.

Bron: www.fok.nl
Als we nu eens allemaal meedoen en de helft van de winst aan Minardi en Jordan geven. :lol:

Martin

Hond vindt fles met briefje en redt zwerver

Een hond heeft het leven gered van een 55-jarige zwerver die in elkaar was gezakt in een afgelegen boerderij bij Falkirk in Schotland. De hond vond een geschreven boodschap van de man in een leeg waterflesje en ging hiermee naar zijn baasje, die tijdig hulp inriep.

De zwerver was in zijn slaap ziek geworden en kon zich daarna nauwelijks meer bewegen. Bovendien was al zijn eten en water op.

Toen kwam zijn redder in nood, de 15 maanden oude Border Collie Ben. De hond vond het flesje en bracht die dwars door de weilanden naar zijn baas in een nabijgelegen boerderij. Die schakelde de politie in en de zwerver kon worden gered. De politie zei dat de man het nog enkele dagen had kunnen uithouden.

De zwerver is donderdag uit het ziekenhuis ontslagen. Hij is volledig hersteld.