Met wat ben je nu je trommelvliezen aan het teisteren?

Gestart door Lender, 20 juni 2003 - 18:35:59

« vorige - volgende »

Alan Blues

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: Alan BluesIk heb de eerste 4 Thunderdome's thuis nog in mijn cd-kast. Niet dat ik het goed vind (integendeel) maar ik heb die vroeger nog gepromoot toen ik bij CNR/Arcade werkte. :)
Cewl, ik ben wel benieuwd wat er voor platen op staan, ik denk dat het niet meer onder de reguliere hardcore (250+ bpm) valt maar meer onder jump/oldschool.

Het was het begin van de 220 bpm. Echt niet mijn ding.

Ik zette dat vroeger op als ik m'n strijk deed. Ik nam me dan voor de cd pas af te zetten als m'n strijk gedaan was. Ik moet zeggen dat die strijk snel vooruit ging... ;)

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Mikacouli

Citaat van: WebMachineIron Maiden - Dance Of Death

Luister je eigenlijk naar iets anders? :lol:  :lol:  :lol:

McChouffe

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: WebMachineIron Maiden - Dance Of Death

Luister je eigenlijk naar iets anders? :lol:  :lol:  :lol:

Bestaan er dan nog andere groepen?  :lol:

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Mikacouli

Citaat van: WebMachine
Citaat van: Mikacouli
Citaat van: WebMachineIron Maiden - Dance Of Death

Luister je eigenlijk naar iets anders? :lol:  :lol:  :lol:

Bestaan er dan nog andere groepen?  :lol:

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Eric

Citaat van: WebMachineIron Maiden - Dance Of Death
same here... :lol:  :wink:

McChouffe

Voor de verandering .... Iron Maiden - Fear Of The Dark  :lol:

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Eric

Citaat van: WebMachineVoor de verandering .... Iron Maiden - Fear Of The Dark  :lol:

Ik niet...ik ga voor Best of the Beast...met als opener...Rime of the ancient mariner (live) 8)

McChouffe

Citaat van: eric
Citaat van: WebMachineVoor de verandering .... Iron Maiden - Fear Of The Dark  :lol:

Ik niet...ik ga voor Best of the Beast...met als opener...Rime of the ancient mariner (live) 8)

Nu aan het luisteren naar The Number Of The Beast.
't Is Iron Maiden dag vandaag  :lol:

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Citaat van: WebMachineVoor de verandering .... Iron Maiden - Fear Of The Dark  :lol:

Hier ook!

En nu, Can I Play With Madness!

Martin

Boxen van karton

Geluid is volop in ontwikkeling. Niet alleen hoe het tot ons komt, maar ook hoe het verpakt is. Op de site van de Britse geluidspionier NXT staan een aantal aardige voorbeelden. Opvouwbare boxen bijvoorbeeld, verkrijgbaar onder de naam SoundPaX.



Gebruikers kunnen de circa 50 cm hoge speakers opvouwen en overal mee naar toe nemen. In de speakers (79Hz - 20kHz) zit de revolutionaire NXT-geluidstechnologie ingebouwd, die geheel afwijkt van de gangbare techniek in geluidsboxen. Het gangbare (stijve) membraan ontbreekt.

NXT produceert geluid via elektronisch signalen en heel veel vibraties over één enkel oppervlak. Dankzij deze techniek kan een box in principe uit alle denkbare zachte materialen bestaan: van papier tot stof. Het SoundPaX-geluidssysteem is gemaakt van karton, al is dat niet te horen. De geluidskwaliteit is verbijsterend goed zelfs, op elke plek in de kamer.

Prijs: onbekend.

Dus kan je ook zo je muziek beluisteren.

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Alan Blues

Daarnet Nick Cave (omdat ik vies gezind was).
Daarna Luka Bloom (om terug goed gezind te geraken).

Scuderia Ferrari

Speciaal voor Mikacouli: Markus Schultz - Clear Blue (Airwave remix)

Eric