Met wat ben je nu je trommelvliezen aan het teisteren?

Gestart door Lender, 20 juni 2003 - 18:35:59

« vorige - volgende »

Lender

Citaat van: FerrariMan
Citaat van: Alan BluesGa je echt naar Rio??

Shit, ik dacht een grapje te maken... ;)
Eigenlijk had ik het gewoon over een cd van Maiden, Rock In Rio  :lol:

Aan alan maak je echt alles wijs :mrgreen:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Alan Blues

:oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:

Tja, ik luister ook enkel maar naar goede muziek, dus kon ik dat niet kennen...  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

FerrariMan

Citaat van: Alan Blues:oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:

Tja, ik luister ook enkel maar naar goede muziek, dus kon ik dat niet kennen...  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Maiden ken ik ook niet zo heel veel van, maar THIN LIZZY kan je moeilijk slechte muziek noemen he! :)

Alan Blues

Tja, smaken verschillen, hé, FerrariVriend... ;)

Whiplash


FerrariMan

Citaat van: Alan BluesTja, smaken verschillen, hé, FerrariVriend... ;)

Kan ook zijn dat ik gewoon een zwak heb voor muziek met gitaarsolo's!  :lol:

McChouffe

Citaat van: Alan BluesTja, ik luister ook enkel maar naar goede muziek, dus kon ik dat niet kennen...  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:




:wink:

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Alan Blues

Oké, 't is misschien tegen mijn eigen winkel, maar dit nummer is bijna nergens te vinden.

Stevie Ray Vaughan op een akoestische 12-string tijdens MTV-Unplugged.

Rude Mood heet het nummer. Dat is wat ik bedoel met gitaar kunnen spelen. Wetende dat een 12-string nnogal stroef is om op te spelen...

http://purple_majesty.datamachine.net/Stevie%20Ray%20Vaughn%20-%20MTV%20Unplugged%20-%2012%20String%20Guitar%20Solo%20%20(acoustic)%20(1).mp3

Lender

www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Eric

Citaat van: Alan BluesOké, 't is misschien tegen mijn eigen winkel, maar dit nummer is bijna nergens te vinden.

Stevie Ray Vaughan op een akoestische 12-string tijdens MTV-Unplugged.

Rude Mood heet het nummer. Dat is wat ik bedoel met gitaar kunnen spelen. Wetende dat een 12-string nnogal stroef is om op te spelen...

http://purple_majesty.datamachine.net/Stevie%20Ray%20Vaughn%20-%20MTV%20Unplugged%20-%2012%20String%20Guitar%20Solo%20%20(acoustic)%20(1).mp3

Dat Vaughan een stukje gitaar kon spelen zal niemand ontkennen, maar volgens mij is de man een beetje "overrated"...zeker nadat de man is gestorven...er zijn betere blues artiesten die minder bekend zijn, maar die een level hoger dan Vaughan stonden.

Alan Blues

Citaat van: eric
Citaat van: Alan BluesOké, 't is misschien tegen mijn eigen winkel, maar dit nummer is bijna nergens te vinden.

Stevie Ray Vaughan op een akoestische 12-string tijdens MTV-Unplugged.

Rude Mood heet het nummer. Dat is wat ik bedoel met gitaar kunnen spelen. Wetende dat een 12-string nnogal stroef is om op te spelen...

http://purple_majesty.datamachine.net/Stevie%20Ray%20Vaughn%20-%20MTV%20Unplugged%20-%2012%20String%20Guitar%20Solo%20%20(acoustic)%20(1).mp3

Dat Vaughan een stukje gitaar kon spelen zal niemand ontkennen, maar volgens mij is de man een beetje "overrated"...zeker nadat de man is gestorven...er zijn betere blues artiesten die minder bekend zijn, maar die een level hoger dan Vaughan stonden.

Jimi Hendrix? Eric Clapton? Maar zo veel meer zullen er niet zijn. Nuja, misschien technischer beter maar met minder feeling.

Maar dat is allemaal relatief, natuurlijk. Smaken verschillen, hé.

BTW: Het was maar een grapje, hé, FerrariMan.

Tim C

Gisterenavond naar Pink geweest :)

Ik had er eigenlijk een beetje schrik voor, zeker na de MTV Music Awards, maar ik werd bijna omver geblazen door haar stem.

Echt geweldig, beginnen met de oude pop nummers en dan naar het betere werk.

*mental note*Volgende keer moet ik duidelijk roos aandoen om niet op te vallen  :lol:

FerrariMan

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: eric
Citaat van: Alan BluesOké, 't is misschien tegen mijn eigen winkel, maar dit nummer is bijna nergens te vinden.

Stevie Ray Vaughan op een akoestische 12-string tijdens MTV-Unplugged.

Rude Mood heet het nummer. Dat is wat ik bedoel met gitaar kunnen spelen. Wetende dat een 12-string nnogal stroef is om op te spelen...

http://purple_majesty.datamachine.net/Stevie%20Ray%20Vaughn%20-%20MTV%20Unplugged%20-%2012%20String%20Guitar%20Solo%20%20(acoustic)%20(1).mp3

Dat Vaughan een stukje gitaar kon spelen zal niemand ontkennen, maar volgens mij is de man een beetje "overrated"...zeker nadat de man is gestorven...er zijn betere blues artiesten die minder bekend zijn, maar die een level hoger dan Vaughan stonden.

Jimi Hendrix? Eric Clapton? Maar zo veel meer zullen er niet zijn. Nuja, misschien technischer beter maar met minder feeling.

Maar dat is allemaal relatief, natuurlijk. Smaken verschillen, hé.

BTW: Het was maar een grapje, hé, FerrariMan.

Daar was ik al achter  :lol:  :wink:

McChouffe

Iron Maiden - 7th Son of a 7th Son (vanmiddag gekocht).

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Race

Joop Buikloop - Ik heb nu even geen tijd :lol:  :lol:  :lol:

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!