Met wat ben je nu je trommelvliezen aan het teisteren?

Gestart door Lender, 20 juni 2003 - 18:35:59

« vorige - volgende »

sledge

Citaat van: FerrariManGuns N' Roses, schitterende band! November Rain Live al gehoord?


Op dit moment staat hier Maiden weer op, "Can I Play With Madness"!!!!!!!!!

Een uurtje geleden nog, maar ik vind Knocking on heaven's door live beter...  8)

Estranged is ook geweldig. Vooral het refrein. I knew the storm was getting closer, and all my friends said I was high
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Race

De nieuwste cd in de "X-Clusive" serie, die van DJ Luna dus :) 8). Verder draai ik op het moment Italian Hardstyle 3 nog wel eens 8).

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Mikacouli


Martin

Les Negresses Vertes - Mlah.
De tekst begrijp ik niet.
Ik spreek geen woord Frans.
Maar de muziek zegt alles.

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Mikacouli

Citaat van: MartinLes Negresses Vertes - Mlah.
De tekst begrijp ik niet.
Ik spreek geen woord Frans.
Maar de muziek zegt alles.

Welke Hollander wel. :lol:  :lol:

Ik begrijp het niet.Er zijn maar weinig nederlanders die Frans kunnen.Leren jullie dat dan niet op school?

Race

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: MartinLes Negresses Vertes - Mlah.
De tekst begrijp ik niet.
Ik spreek geen woord Frans.
Maar de muziek zegt alles.

Welke Hollander wel. :lol:  :lol:

Ik begrijp het niet.Er zijn maar weinig nederlanders die Frans kunnen.Leren jullie dat dan niet op school?
We hebben wel Frans op school ja, alleen heb ik er dus echt nóóit zin in en kan ik het voor geen meter. Die praten veel te snel voor mij :wink:. Spaans is makkelijker :).

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

SDG


Alan Blues

Citaat van: MartinLes Negresses Vertes - Mlah.
De tekst begrijp ik niet.
Ik spreek geen woord Frans.
Maar de muziek zegt alles.

Ah!!! Les Negresses Vertes!!!!

Martin, weer hebben we dezelfde smaak!!!

Ik heb Les Negresses Vertes leren kennen via Arno (Jawel, dé Arno) in L'Archiduc in Brussel eind jaren '80. Ze waren toen nog niet bekend in België en Arno kwam net terug van Parijs. Hij had in L'Archiduc afgesproken met enkele van zijn vrienden (Dominique Deruddere, Josse Depauw en Dirk Schoufs van Vaya Con Dios). Ik zat daar toevallig ook met een vriend. Om godweet welke reden zijn Arno en Josse Depauw aan onze tafel komen zitten en begon hij zeer enthousiast over Les Negresses Vertes te spreken. Hij is toen een cassetje gaan halen om het te laten horen. Ik was direct verkocht.

Daarna heb ik enkele keren life gezien in Brussel. Echt de moeite!! Feest van de eerste tot de laatste noot.

Helaas is de zanger/tekstschrijver, Helno, in '93 gestorven tijdens het afkicken van drugs. Daarna was het niet meer hetzelfde...  :(


Bart VD

This space for rent

FerrariMan

Thin Lizzy - The Black Rose (live gezien, blijft schitterende muziek)

En zometeen, Rock In Rio!

Alan Blues

Citaat van: FerrariManThin Lizzy - The Black Rose (live gezien, blijft schitterende muziek)

En zometeen, Rock In Rio!

Ga je nu ook al aan de Amartto zitten op het carnaval in Rio??? ;)

FerrariMan

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: FerrariManThin Lizzy - The Black Rose (live gezien, blijft schitterende muziek)

En zometeen, Rock In Rio!

Ga je nu ook al aan de Amartto zitten op het carnaval in Rio??? ;)

Niet alleen IN Rio! Er is ook nog de reis NAAR Rio en de terugreis.  :wink:

Alan Blues

Ga je echt naar Rio??

Shit, ik dacht een grapje te maken... ;)

FerrariMan

Citaat van: Alan BluesGa je echt naar Rio??

Shit, ik dacht een grapje te maken... ;)
Eigenlijk had ik het gewoon over een cd van Maiden, Rock In Rio  :lol: