Grand Prix 2

Gestart door IVY440, 19 juni 2003 - 14:51:50

« vorige - volgende »

IVY440

Weet er iemand waar ik GP2 nog kan krijgen of kan downloaden? Ik heb nu een F1 spel op mijn PC op kot staan (een oud geval) maar dat is iets te gemakkelijk. Daarom zou ik GP2 erop willen zetten (moet nog wel gaan terwijl GP3 en zeker GP4 niet zullen gaan).

Please help me. Wedstrijdje bij mij op kot.

Eric

Citaat van: IVY440Weet er iemand waar ik GP2 nog kan krijgen of kan downloaden? Ik heb nu een F1 spel op mijn PC op kot staan (een oud geval) maar dat is iets te gemakkelijk. Daarom zou ik GP2 erop willen zetten (moet nog wel gaan terwijl GP3 en zeker GP4 niet zullen gaan).

Please help me. Wedstrijdje bij mij op kot.

Mijn vriendin werkt in een speelgoedzaak en als ik mij niet vergis hebben ze hem daar nog...als je wil zal ik haar bellen :wink:

IVY440

Als dat in de buurt van Brugge is, gaat dat moeilijk zijn om het te gaan halen. Maar toch in ieder geval al bedankt. Ik zal nog even voortzoeken.

Eric

Citaat van: IVY440Als dat in de buurt van Brugge is, gaat dat moeilijk zijn om het te gaan halen. Maar toch in ieder geval al bedankt. Ik zal nog even voortzoeken.

ze hebben winkels over heel Belgiƫ :lol:

IVY440

aha, over welke winkels gaat het? Dan kan ik mssch bij ons in de buurt even gaan kijken.

Kimi

IK heb het hier ook nog liggen, met boekje en al, maar 'k zal et dan wel eerst ff moeten zoeken want ik weet nie goe meer waar ik het gelegd heb.  :wink:

Eric

Citaat van: IVY440aha, over welke winkels gaat het? Dan kan ik mssch bij ons in de buurt even gaan kijken.

Maxi Toys

IVY440

Ah de die.  :)  Ik denk dat er in het Wijnegem Shopping Center een is. Een gaan kijken na de examens.

KVDracer

Citaat van: IVY440Ah de die.  :)  Ik denk dat er in het Wijnegem Shopping Center een is. Een gaan kijken na de examens.

Waarom koopt ge u GP 3 nie, daarvan vallen de systeemvereisten ook nog mee en is beter dan GP2.

IVY440

Mijne PC op kot valt echt wel dik tegen. PII 300 MHz, grafisch gene vette, (nog) geen geluid.  :oops:  :roll:

Eric

Citaat van: IVY440Mijne PC op kot valt echt wel dik tegen. PII 300 MHz, grafisch gene vette, (nog) geen geluid.  :oops:  :roll:

kunt ge diene niet verkopen als antiek?   :lol:  :lol:

Race

Citaat van: IVY440Mijne PC op kot valt echt wel dik tegen. PII 300 MHz, grafisch gene vette, (nog) geen geluid.  :oops:  :roll:
Kan je het op draaien meen ik.........

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Schumi nr1

Citaat van: Race
Citaat van: IVY440Mijne PC op kot valt echt wel dik tegen. PII 300 MHz, grafisch gene vette, (nog) geen geluid.  :oops:  :roll:
Kan je het op draaien meen ik.........

Required: For IBM PC 486 (66MHz minimum) DX4 (recommended),
Pentium and 100% Compatibles
8 Mb RAM (or 16Mb RAM if running under Windows 95)
Double speed CD ROM drive
VGA or SVGA Graphics (VESA required for SVGA)
MS DOS 5.0 or higher (also runs under Windows 95 with 16Mb RAM) 15Mb free Hard Disk Space (Minimum install 9Mb; Standard install 46Mb, Optimal install 58 Mb) Microsoft Mouse Joystick (recommended)

Da zou moeten lukken :)
Niet op die recommended bij die MS Mouse Joystick letten zenne, een keyboard werkt perfect ;)

Lender

Ik heb het ook nog liggen, maar in tegenstelling tot Kimi weet ik het wel nog liggen. :wink:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

bradge

Citaat van: KVDracer
Citaat van: IVY440Ah de die.  :)  Ik denk dat er in het Wijnegem Shopping Center een is. Een gaan kijken na de examens.

Waarom koopt ge u GP 3 nie, daarvan vallen de systeemvereisten ook nog mee en is beter dan GP2.

ik heb hier dus gp 2 liggen en heb die zo opgedated dat die er beter uit zite dan gp 3 hoor.(volgens mij dan toch :wink: )
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.