Rolland Garros

Gestart door beffie, 27 mei 2003 - 19:51:34

« vorige - volgende »

Wie is je favoriet?

Kim Clijsters
23 (71.9%)
Justine Henin
7 (21.9%)
Xavier Malisse
2 (6.3%)
Christophe Rochus
0 (0%)
Olivier Rochus
0 (0%)
Els Callens
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 27 mei 2003 - 19:51:34

Kenneth1265

Hebt ge er problemen mee dat ik rascistisch ben, dat is mijn eigen mening, en die noem ik zeker geen dames meer, en als ge dat een kleurtje vindt ge ziet die ni meer in den donker (alleen hun tanden)

IVY440

Citaat van: Kenneth1265Ik denk dat het vuile zwijn (Williams) gaat winnen.

Zo'n half-manne zoude ze moete verbiede!!!


Kenneth, ik denk dat je een beetje te ver gaat met je ideeën op het forum te zetten. Het is nog altijd openbaar en ik weet niet of je zo maar racistische uitspraken mag doen. Houd extreme ideeë voor jezelf. Is beter.
Voor de rest : Williams zal waarschijnlijk wel winnen, maar je moet ze geen vuil zwijn noemen omdat ze de beste is: heeft ooit al iemand Schumacher uitgemaakt voor 'Vuil zwijn'? Ik denk het niet. 8)  Leer respect te hebben voor anderen. :x

Racegirl

Citaat van: Kenneth1265Hebt ge er problemen mee dat ik rascistisch ben, dat is mijn eigen mening, en die noem ik zeker geen dames meer, en als ge dat een kleurtje vindt ge ziet die ni meer in den donker (alleen hun tanden)

Als ik zo'n dingen lees ben ik beschaamd om mens te zijn...
Alle mensen op deze werled vormen samen 1 ras, denk dat zij eerder tot dat ras behoren dan jij!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Kenneth1265

vanaf nu zal ik mijn eigen menig voor mezelf houden.  :cry:

Racegirl

Citaat van: Kenneth1265vanaf nu zal ik mijn eigen menig voor mezelf houden.  :cry:

Wat een wijze beslissing  :wink:

THINK BEFORE YOU ACT!!!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Kenneth1265

Citaat van: Racegirl

Wat een wijze beslissing  :wink:

THINK BEFORE YOU ACT!!!

Maar toch nog altijd, eigen volk eerst, trouwens ik ben toch weg na dit weekend voor een paar weken

Racegirl

Citaat van: Kenneth1265
Citaat van: Racegirl

Wat een wijze beslissing  :wink:

THINK BEFORE YOU ACT!!!

Maar toch nog altijd, eigen volk eerst, trouwens ik ben toch weg na dit weekend voor een paar weken

Als je je toch verveelt, lees dan eens de 'Universele verklaring van de rechten van de mens'
Alle mensen zijn gelijk  :wink:
En ik weet niet hoe het komt, maar op één of andere manier ben ik blij dat jij op vakantie gaat...
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Kenneth1265

Citaat van: Racegirl

Als je je toch verveelt, lees dan eens de 'Universele verklaring van de rechten van de mens'
Alle mensen zijn gelijk  :wink:
En ik weet niet hoe het komt, maar op één of andere manier ben ik blij dat jij op vakantie gaat...

Met zo'n dingen kan ik tenminste mee lachen, sommige mensen vinden dat erg, je gaat toch een kaartje sturen?

Ce

Is het normaal niet de gewoonte dat degene die op reis gaat een kaartje stuurt?
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

Eric

Citaat van: CeIs het normaal niet de gewoonte dat degene die op reis gaat een kaartje stuurt?

Sjjjjt, dat is zijn evil twin broertje dat nu spreekt. :lol:  :wink:

Ramses

Citaat van: Kenneth1265Hebt ge er problemen mee dat ik rascistisch ben, dat is mijn eigen mening, en die noem ik zeker geen dames meer, en als ge dat een kleurtje vindt ge ziet die ni meer in den donker (alleen hun tanden)

:roll: ntxt

Ce

Citaat van: eric
Citaat van: CeIs het normaal niet de gewoonte dat degene die op reis gaat een kaartje stuurt?

Sjjjjt, dat is zijn evil twin broertje dat nu spreekt. :lol:  :wink:

Ik heb die ongeveer 250 posts lang niet opgemerkt en nu ineens wel :)
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

Mikacouli

Citaat van: CeIs het normaal niet de gewoonte dat degene die op reis gaat een kaartje stuurt?
Nee, hij is weer tegen zijn eigen bezig. :wink:
Moet ik nu blij zijn dat je op vakantie vertrekt?Ja zeker.
Goede reis ,KENNETH. :wink:

McChouffe

Citaat van: Kenneth1265Hebt ge er problemen mee dat ik rascistisch ben, dat is mijn eigen mening, en die noem ik zeker geen dames meer, en als ge dat een kleurtje vindt ge ziet die ni meer in den donker (alleen hun tanden)

http://www.antiracisme.be/nl/kader_nl.htm is een site voor jou.
Lees er vooral de wetgeving maar eens op na.

Krachtens artikel 1, tweede lid, van de antiracismewet kan worden opgetreden tegen degene die in de omstandigheden genoemd in artikel 444 van het Strafwetboek:

- publiciteit geeft aan zijn voornemen tot discriminatie, haat of geweld jegens een persoon wegens zijn ras, huidskleur, afstamming, afkomst of nationaliteit (3°);
- publiciteit geeft aan zijn voornemen tot discriminatie, segregatie, haat of geweld jegens een groep, een gemeenschap of de leden ervan, wegens zijn ras, huidskleur, afstamming, afkomst of nationaliteit van deze leden of van sommigen onder hen (4°).

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Alan Blues

Citaat van: WebMachine
Citaat van: Kenneth1265Hebt ge er problemen mee dat ik rascistisch ben, dat is mijn eigen mening, en die noem ik zeker geen dames meer, en als ge dat een kleurtje vindt ge ziet die ni meer in den donker (alleen hun tanden)

http://www.antiracisme.be/nl/kader_nl.htm is een site voor jou.
Lees er vooral de wetgeving maar eens op na.

Krachtens artikel 1, tweede lid, van de antiracismewet kan worden opgetreden tegen degene die in de omstandigheden genoemd in artikel 444 van het Strafwetboek:

- publiciteit geeft aan zijn voornemen tot discriminatie, haat of geweld jegens een persoon wegens zijn ras, huidskleur, afstamming, afkomst of nationaliteit (3°);
- publiciteit geeft aan zijn voornemen tot discriminatie, segregatie, haat of geweld jegens een groep, een gemeenschap of de leden ervan, wegens zijn ras, huidskleur, afstamming, afkomst of nationaliteit van deze leden of van sommigen onder hen (4°).

Denk je niet dat deze tekst te moeilijk is voor onze Kenneth!