Rolland Garros

Gestart door beffie, 27 mei 2003 - 19:51:34

« vorige - volgende »

Wie is je favoriet?

Kim Clijsters
23 (71.9%)
Justine Henin
7 (21.9%)
Xavier Malisse
2 (6.3%)
Christophe Rochus
0 (0%)
Olivier Rochus
0 (0%)
Els Callens
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 27 mei 2003 - 19:51:34

beffie

de tennis is nu weer bezig en de belgische meisjes maken een grote kans om te winnen, voor welkene van de twee zijn jullie? Justine Hénin of Kim Clijsters?
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

FF

Malisse natuurlijk!
ik ben niet zo voor clijsters, wat supporteren omdat ze van ons land is maar daar blijft het ook bij
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Jasper

Ik ben voor Kim, maar volgens mij heeft Henin-Hardenne meer overwinningskansen dan zij. :(

Jean Todt

Ik ga voor Kim, ik heb haar match vandaag gezien, ik heb haar in Rome beziggezien, het ziet er goed uit, het ziet er zeer goed uit :-)

Ze gaat voor de N°1 plek, en als ze dit seizoen blijft presteren zoals de eerste maanden van het jaar, dan heeft ze die plek gewoon beet.

Als ze nu nog eerst tegen Venus mag in de halve finale en pas tegen Serena in de finale dan ziet het er goed uit.

Schumi nr1

Waar staan de Williamszusjes? :) Want die zijn de grote opstructie voor de onze :D

Racegirl

Kim is simply the best, op naar nummer  1!!!!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Kenneth1265

Ik denk dat het vuile zwijn (Williams) gaat winnen.

Zo'n half-manne zoude ze moete verbiede!!!

Alan Blues

Citaat van: Kenneth1265vuile zwijn (Williams)


Waarom??!! Die dames zijn wel zowat de beste van de laatste jaren? Waarom 'vuile zwijn'??!!

Eric

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: Kenneth1265vuile zwijn (Williams)


Waarom??!! Die dames zijn wel zowat de beste van de laatste jaren? Waarom 'vuile zwijn'??!!

Dat was ik mij hier ook aan het afvragen... :shock:

Is het misschien omdat ze er wat struiser uitzien of is het om hun kleurtje te doen of.... :?:

Schumi nr1

... mogen we het een rasistische opmerking noemen?  :?

Alan Blues

Citaat van: Schumi nr1... mogen we het een rasistische opmerking noemen?  :?

Ik vrees dat onze Kenneth zijn draai nog moet vinden in deze wereld...  :?

natalie

Ik hoop op een Belgische finale Kim-Justin
maar ik denk ni da ta ga gebeure
Ik denk da ze beide gaan verliese in de halve finale van de Williams
Maar Lets hope op  Kim-Justin in de finale

FF

yes, malisse gaat door!
ik vind zijn prestaties toch onderschat : krijgt maar weinig media-aandacht in vergelijking met onze twee meisjes volgens dat het mannentennis veel moeilijker is dan het vrouwentennis (wat ik bedoel : malisse moet zeker evenveel zijn best doen als juju en kim, maar krijgt quasi geen media-aandacht omdat hij meestal de kwartfinales niet haalt)

en kenneth maakte volgens mij geen racistische opmerking! een opmerking maken over iemands uiterlijk is niet racistisch...  maar daarom niet minder slecht...
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Jean Todt

Citaat van: FFyes, malisse gaat door!
ik vind zijn prestaties toch onderschat : krijgt maar weinig media-aandacht in vergelijking met onze twee meisjes volgens dat het mannentennis veel moeilijker is dan het vrouwentennis (wat ik bedoel : malisse moet zeker evenveel zijn best doen als juju en kim, maar krijgt quasi geen media-aandacht omdat hij meestal de kwartfinales niet haalt)


Waar en ni waar, den top 50 bij de mannen kunt ge vergelijken met den top 5 bij de vrouwen, da's een feit.
Maar dan zit ge nog altijd met een Malisse die gisteren ni zo goed was eh, dan ook nog krampen vanaf set 4?, da zegt al veel over iemand zijn conditie.
Enfin, hij mag zijn koffers pakken, hij moet tegen Agassi nu, de te kloppen man.  En na gisteren mogen ze beginnen bibberen :-)  Malisse kan best al iets tegen krampen pakken, want lopen gaat hij ze :-D

Jakke Jr

Vandaag

Marlene Weingartner (GER)  vs.  Kim Clijsters (BEL)[2]

Zou geen probleem mogen zijn voor ons Kimmeke.
Maar of ik er naar ga kijken? Veel te mooi weer op deze vrije dag  8)
former Member of The Reservoir Dogs
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"