Dat heb ik weer.

Gestart door Martin, 14 mei 2003 - 21:06:48

« vorige - volgende »

JVA

de mijne komt veel te kort zie ik....

Martin

Wat heeft je voorkeur?
Wat kan je betalen voor een auto?
Wat heb je over voor een auto?

Geen van twee (Porsche Cayenne en Audi TT Coupe) kan ik me veroorloven.
Maar mijn keus gaat uit naar de Audi.
Voor de helft van de prijs heb je een kanon onder je kont die zijn weerga niet kent.

Heb je wat geld gewonnen, dan koop je dus echt die Audi.
Met die Porsche is natuurlijk niets mis mee.
Maar zaterdag was dus echt het beste waar ik ooit in heb gereden.

Ik ga voor de Audi TT Coupe Quatrro.
Zelfs mijn broer, 1.98 m. kan er in rijden.
Ja, zijn hoofd heeft ook nog speling in deze wagen.
Alles is goed verstelbaar.

Eric

Citaat van: FF
Citaat van: eric
Citaat van: MisterY
Het moet wel een schitterende ervaring geweest zijn! :D  :twisted:  8)
250 pk, vierwielaandrijving, een begrensde topsnelheid van 250 km/u. en een acceleratie van 0 tot 100 km/u. in 6,4 seconden... :P
En de DSG - Direct Shift Gearbox - ofwel de automatische handgeschakelde zesbak die zijn oorsprong vond in de legendarische Audi Sport Quattro S1 uit de jaren '80 :!:

Wel opvallend dat hij "maar" even snel optrekt als de Subaru Impreza WRX :shock:

kom kom beste jongen, kom eventjes met me mee naar het wrc in duitsland : bekijk met beide ogen een impreza langs de kant van de weg en breek je nek in een poging hem te volgen...

anyway : de impreza is de referentie : die wint tegen alles op gebied van optrekken : porschen, vettes,...

Ik heb het niet over de STi, maar wel over de "soft" turbo :wink:

FF

Citaat van: eric
Citaat van: FF
Citaat van: eric
Citaat van: MisterY
Het moet wel een schitterende ervaring geweest zijn! :D  :twisted:  8)
250 pk, vierwielaandrijving, een begrensde topsnelheid van 250 km/u. en een acceleratie van 0 tot 100 km/u. in 6,4 seconden... :P
En de DSG - Direct Shift Gearbox - ofwel de automatische handgeschakelde zesbak die zijn oorsprong vond in de legendarische Audi Sport Quattro S1 uit de jaren '80 :!:

Wel opvallend dat hij "maar" even snel optrekt als de Subaru Impreza WRX :shock:

kom kom beste jongen, kom eventjes met me mee naar het wrc in duitsland : bekijk met beide ogen een impreza langs de kant van de weg en breek je nek in een poging hem te volgen...

anyway : de impreza is de referentie : die wint tegen alles op gebied van optrekken : porschen, vettes,...

Ik heb het niet over de STi, maar wel over de "soft" turbo :wink:

u wordt vergeven  :)
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA