Dat heb ik weer.

Gestart door Martin, 14 mei 2003 - 21:06:48

« vorige - volgende »

Martin

Na mijn Porsche Cayenne proefrit, VIP pas bij Porsche op auto RAI, mag ik nu weer deelnemen aan de Audi quattro tour.
Zaterdag 24 mei mag ik +/- 45 min. een proefrit maken in een Audi TT Coupe quattro.



Ik zal wel in het computersysteem van VW - Audi - Porsche zitten.
Hoe daar in ben gekomen weet ik niet, en wil het ook niet weten.
Dat gaat weer een leuke dag worden.
En je maakt kans op een rijvaardigdeidstraining o.l.v. Gijs van Lennep (oud Nederlands F1 rijder) en je krijgt een fraai give-away als aandenken mee.

Nog meer lezers die dit aanbod in de brievenbus hebben gekregen?
Met die Porsche proefrit was hier nog iemand uit Belgie die daar ook in mocht rijden.

Racegirl

Tzijn toch weer altijd dezelfde die geluk hebben he!  :wink:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Bruno

Kan ook liggen aan het type wagen waar je nu mee rijdt.

Ik heb eens een tijdje met een A310 gereden (Renault Alpine). Als je de post en uitnodigingen die ik die periode kreeg moest opstapelen!

Het duurt ook een tijdje vooraleer je uit zo'n bestand terug geschrapt word. Mijn wagen was zo'n kleine 2 jaar weg voor de uitnodigingen ook wegbleven.

In ieder geval 't amusement.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Wutputt

Veel amusement met de TT, Martin!!

Heb zel zo geen uitnodiging gekregen, maar heb ook nog geen wagen, misschien wel logisch dat ze mij dan niets opsturen.
Alhoewel ik van Mercedes, Mini, Toyota en Smart wel soms uitnodigingen krijg.
Zou wel graag 'ns in het computerbestand van Ferrari of Aston Martin zitten ;) 8)
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Martin

Citaat van: WutputtVeel amusement met de TT, Martin!!

Heb zel zo geen uitnodiging gekregen, maar heb ook nog geen wagen, misschien wel logisch dat ze mij dan niets opsturen.
Alhoewel ik van Mercedes, Mini, Toyota en Smart wel soms uitnodigingen krijg.
Zou wel graag 'ns in het computerbestand van Ferrari of Aston Martin zitten ;) 8)

Ik heb zelf nooit een VW - Audi of Porsche gereden.
Wel Ford, Honda, Nissan, Seat en Citroen.
Dat ritje met die TT was weer een complete verrassing.
Maar wel een leuke.
Ik ga er van genieten.

Fastone

Seat behoort ook tot de VW groep, dus misschien vandaar (alhoewel er veel verschil is tussen een Seatje en een Porsche Cayenne of Audi TT)
Alvast veel genot gewenst  :wink:
I have a need for speed ... but speed is relative
Intel Inside - It's not a marketing gimmick, It's a warning

MisterY

Citaat van: MartinNa mijn Porsche Cayenne proefrit, VIP pas bij Porsche op auto RAI, mag ik nu weer deelnemen aan de Audi quattro tour.
Zaterdag 24 mei mag ik +/- 45 min. een proefrit maken in een Audi TT Coupe quattro.



Ik zal wel in het computersysteem van VW - Audi - Porsche zitten.
Hoe daar in ben gekomen weet ik niet, en wil het ook niet weten.
Dat gaat weer een leuke dag worden.
En je maakt kans op een rijvaardigdeidstraining o.l.v. Gijs van Lennep (oud Nederlands F1 rijder) en je krijgt een fraai give-away als aandenken mee.

Nog meer lezers die dit aanbod in de brievenbus hebben gekregen?
Met die Porsche proefrit was hier nog iemand uit Belgie die daar ook in mocht rijden.

Volgens mij ben ik die Belg met de Porsche Cayenne proefrit. Remember?
Wat die proefrit met de TT betreft, neen, daar heb ik geen uitnodiging voor gekregen. Ik denk ook niet dat Audi België momenteel een actie met de TT voert, alle pijlen zijn gericht op de lancering van de nieuwe A3.
Maar ik heb alreeds het geluk gehad om meerdere malen met een Audi TT te rijden. Beste Martin, geniet ervan :!:  :D  :wink:

Martin

Citaat van: MisterY
Citaat van: MartinNa mijn Porsche Cayenne proefrit, VIP pas bij Porsche op auto RAI, mag ik nu weer deelnemen aan de Audi quattro tour.
Zaterdag 24 mei mag ik +/- 45 min. een proefrit maken in een Audi TT Coupe quattro.



Ik zal wel in het computersysteem van VW - Audi - Porsche zitten.
Hoe daar in ben gekomen weet ik niet, en wil het ook niet weten.
Dat gaat weer een leuke dag worden.
En je maakt kans op een rijvaardigheidstraining o.l.v. Gijs van Lennep (oud Nederlands F1 rijder) en je krijgt een fraai give-away als aandenken mee.

Nog meer lezers die dit aanbod in de brievenbus hebben gekregen?
Met die Porsche proefrit was hier nog iemand uit Belgie die daar ook in mocht rijden.

Volgens mij ben ik die Belg met de Porsche Cayenne proefrit. Remember?
Wat die proefrit met de TT betreft, neen, daar heb ik geen uitnodiging voor gekregen. Ik denk ook niet dat Audi België momenteel een actie met de TT voert, alle pijlen zijn gericht op de lancering van de nieuwe A3.
Maar ik heb alreeds het geluk gehad om meerdere malen met een Audi TT te rijden. Beste Martin, geniet ervan :!:  :D  :wink:

Sorry MisterY, ik was de naam vergeten.
Ik heb het geheugen van een goudvis, zwem ik een rondje in de viskom weet ik na een rondje niets meer en begin opnieuw.
Met die Porsche was kicken, vond jij dat ook?
Maar dit is een TT quattro, die is nog maar net in Nederland op de markt.

Eric

Zo te zien moet ge niet schoon zijn hé om chançe te hebben :lol:  :lol:  :wink:

Martin

Citaat van: MartinNa mijn Porsche Cayenne proefrit, VIP pas bij Porsche op auto RAI, mag ik nu weer deelnemen aan de Audi quattro tour.
Zaterdag 24 mei mag ik +/- 45 min. een proefrit maken in een Audi TT Coupe quattro.



Ik zal wel in het computersysteem van VW - Audi - Porsche zitten.
Hoe daar in ben gekomen weet ik niet, en wil het ook niet weten.
Dat gaat weer een leuke dag worden.
En je maakt kans op een rijvaardigdeidstraining o.l.v. Gijs van Lennep (oud Nederlands F1 rijder) en je krijgt een fraai give-away als aandenken mee.

Nog meer lezers die dit aanbod in de brievenbus hebben gekregen?
Met die Porsche proefrit was hier nog iemand uit Belgie die daar ook in mocht rijden.

Zo, dat was echt kicken.
Wat een auto, wegligging, kracht, souplesse.
18 inch velgen met 225 banden, de wegligging is echt formidabel.
Een 6 cilinder 3.2 liter quattro met 250 pk onder je kont.
0 - 100 km. in 7 seconden.
Zelfs in de 6e versnelling voel je de kracht als je gas geeft.
Luxe en sportiviteit op en top.
Uhm, er stond pas 850 km. op de teller!!!
De wagen was zo nieuw dat de kleur van de wagen nog niet in de brochure staat.
En dat zijn twee boekwerken in een fraaie map.
Het zijn geen foldertjes meer.

Door de nieuwe kleur, geel, tegen oranje aan, viel ik echt op.
Niet de kleur die ik zou kiezen.
In de stad staan de mensen je echt aan te gapen.
Maar ik heb geen 55.890 Euro op de bank staan.
Als ik de lotto win is dit de wagen die ik zou kopen.
Nog boven die Porsche Cayenne.

En dan stap je uit na 45 minuten.
Tja, dan maar weer in mijn Saxo naar huis gereden.
En die wil dan echt niet vooruit. :(  :(  :(

Ik ga nu echt voor een Ferrari proefrit :lol:  :lol:  :lol:

Bruno

Citaat van: Martin
Citaat van: MartinNa mijn Porsche Cayenne proefrit, VIP pas bij Porsche op auto RAI, mag ik nu weer deelnemen aan de Audi quattro tour.
Zaterdag 24 mei mag ik +/- 45 min. een proefrit maken in een Audi TT Coupe quattro.



Ik zal wel in het computersysteem van VW - Audi - Porsche zitten.
Hoe daar in ben gekomen weet ik niet, en wil het ook niet weten.
Dat gaat weer een leuke dag worden.
En je maakt kans op een rijvaardigdeidstraining o.l.v. Gijs van Lennep (oud Nederlands F1 rijder) en je krijgt een fraai give-away als aandenken mee.

Nog meer lezers die dit aanbod in de brievenbus hebben gekregen?
Met die Porsche proefrit was hier nog iemand uit Belgie die daar ook in mocht rijden.

Zo, dat was echt kicken.
Wat een auto, wegligging, kracht, souplesse.
18 inch velgen met 225 banden, de wegligging is echt formidabel.
Een 6 cilinder 3.2 liter quattro met 250 pk onder je kont.
0 - 100 km. in 7 seconden.
Zelfs in de 6e versnelling voel je de kracht als je gas geeft.
Luxe en sportiviteit op en top.
Uhm, er stond pas 850 km. op de teller!!!
De wagen was zo nieuw dat de kleur van de wagen nog niet in de brochure staat.
En dat zijn twee boekwerken in een fraaie map.
Het zijn geen foldertjes meer.

Door de nieuwe kleur, geel, tegen oranje aan, viel ik echt op.
Niet de kleur die ik zou kiezen.
In de stad staan de mensen je echt aan te gapen.
Maar ik heb geen 55.890 Euro op de bank staan.
Als ik de lotto win is dit de wagen die ik zou kopen.
Nog boven die Porsche Cayenne.

En dan stap je uit na 45 minuten.
Tja, dan maar weer in mijn Saxo naar huis gereden.
En die wil dan echt niet vooruit. :(  :(  :(

Ik ga nu echt voor een Ferrari proefrit :lol:  :lol:  :lol:

ff een domme vraag hoor Martin maar wat vond jij van de reactie van de motor op het gaspedaal? Ik vond destijds, wel al 3 jaar geleden, dat de motor niet echt 100% reageerde, ik bedoel dat er precies een kleine vertraging op het systeem zat.

Het antwoord op de opmerking die ik toen gaf was dat er in de TT geen rectstreeks contact tussen het gaspedal en de motor zat, er was dus geen gaskabel aanwezig maar het pedaal zou via een soortement electronische koppeling het motortoerental bepalen.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Martin

Ik reed in de 3.2 quattro.
Of die een gaskabel of fly by wire heeft weet ik niet.
Wat ik wel weet is dat als je gas geeft hij direkt van zijn plaats is.
Zo snel zal je niet vaak meemaken.
Ik heb er geen klagen over.

MisterY

Citaat van: MartinIk reed in de 3.2 quattro.
Of die een gaskabel of fly by wire heeft weet ik niet.
Wat ik wel weet is dat als je gas geeft hij direkt van zijn plaats is.
Zo snel zal je niet vaak meemaken.
Ik heb er geen klagen over.

Nu begrijp ik ook waarom deze actie niet in België liep, de TT 3.2 is nl. nog niet geïntroduceerd in België. Hier geeft men voorrang aan de commercieel interessantere Audi A3. De TT 3.2 zou ergens rond de zomer naar België moeten komen. :wink:



Het moet wel een schitterende ervaring geweest zijn! :D  :twisted:  8)
250 pk, vierwielaandrijving, een begrensde topsnelheid van 250 km/u. en een acceleratie van 0 tot 100 km/u. in 6,4 seconden... :P
En de DSG - Direct Shift Gearbox - ofwel de automatische handgeschakelde zesbak die zijn oorsprong vond in de legendarische Audi Sport Quattro S1 uit de jaren '80 :!:

Eric

Citaat van: MisterY
Het moet wel een schitterende ervaring geweest zijn! :D  :twisted:  8)
250 pk, vierwielaandrijving, een begrensde topsnelheid van 250 km/u. en een acceleratie van 0 tot 100 km/u. in 6,4 seconden... :P
En de DSG - Direct Shift Gearbox - ofwel de automatische handgeschakelde zesbak die zijn oorsprong vond in de legendarische Audi Sport Quattro S1 uit de jaren '80 :!:

Wel opvallend dat hij "maar" even snel optrekt als de Subaru Impreza WRX :shock:

FF

Citaat van: eric
Citaat van: MisterY
Het moet wel een schitterende ervaring geweest zijn! :D  :twisted:  8)
250 pk, vierwielaandrijving, een begrensde topsnelheid van 250 km/u. en een acceleratie van 0 tot 100 km/u. in 6,4 seconden... :P
En de DSG - Direct Shift Gearbox - ofwel de automatische handgeschakelde zesbak die zijn oorsprong vond in de legendarische Audi Sport Quattro S1 uit de jaren '80 :!:

Wel opvallend dat hij "maar" even snel optrekt als de Subaru Impreza WRX :shock:

kom kom beste jongen, kom eventjes met me mee naar het wrc in duitsland : bekijk met beide ogen een impreza langs de kant van de weg en breek je nek in een poging hem te volgen...

anyway : de impreza is de referentie : die wint tegen alles op gebied van optrekken : porschen, vettes,...
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA