meest geliefde auto van homo´s

Gestart door Eric, 13 mei 2003 - 16:29:15

« vorige - volgende »

Eric

De Franse homovereniging Club Automobile Rainbow heeft een onderzoekje onder haar leden gehouden over wat de meest geliefde auto is. Dat blijkt de Peugeot 206 CC te zijn en die mag zich nu 'Gay auto van het jaar' noemen. In de competitie eindigden de nieuwe Mini Cooper en Volkswagen New Beetle op achtereenvolgens de tweede en derde plaats.

De Top 5 van de geliefste auto's onder de homoseksuelen wordt voltooid door de Smart City Coupé en de Mercedes SLK.

Uit het onderzoek blijkt tevens dat de homoseksuelen absoluut niet gezien willen worden in of met een Ford Mondeo, een Mercedes G-Klasse, Honda Jazz of een willekeurige witte bestelwagen.

BurningMetal

Citaat van: ericUit het onderzoek blijkt tevens dat de homoseksuelen absoluut niet gezien willen worden in of met een Ford Mondeo, een Mercedes G-Klasse, Honda Jazz of een willekeurige witte bestelwagen.

En hoe zit het dan met rose bestelwagens?  :twisted:

A Metal Heart Is Hard To Tear Apart

Sinister -D-

En ik me maar afvragen waarom 'n (dus niet mijn) vriend zo'n Peugeotje wilt hebben  :wink:  :lol:  :?

Magic Senna

Citaat van: SinisterEn ik me maar afvragen waarom 'n (dus niet mijn) vriend zo'n Peugeotje wilt hebben  :wink:  :lol:  :?
Jaja, leg het nu maar uit :lol:  :lol:

Lender

Citaat van: Magic Senna
Citaat van: SinisterEn ik me maar afvragen waarom 'n (dus niet mijn) vriend zo'n Peugeotje wilt hebben  :wink:  :lol:  :?
Jaja, leg het nu maar uit :lol:  :lol:
:lol:  :lol:  :lol:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)