F1Pits.net teamwear.

Gestart door Martin, 10 mei 2003 - 15:11:40

« vorige - volgende »

Ga je dit kopen?

Ja
9 (18%)
Nee
9 (18%)
Misschien
15 (30%)
Zal aan de prijs liggen.
17 (34%)

Totaal aantal stemmen: 43

Poll gesloten: 10 mei 2003 - 15:11:40

Eric

Nog effe geduld, binnen een paar weken zou ik een eerste exemplaar moeten ontvangen.

Zo weten we of alles klopt.

Toch alvast bedankt voor de belangstelling. :wink:

Ferrari 2010

Citaat van: ericNog effe geduld, binnen een paar weken zou ik een eerste exemplaar moeten ontvangen.

Zo weten we of alles klopt.

Toch alvast bedankt voor de belangstelling. :wink:
voorwat zou ik geen belangstelling hebben voor een T-shirt van de F1 site waar ik het liefst kom???!!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Eric

Citaat van: Schumi 2002
Citaat van: ericNog effe geduld, binnen een paar weken zou ik een eerste exemplaar moeten ontvangen.

Zo weten we of alles klopt.

Toch alvast bedankt voor de belangstelling. :wink:
voorwat zou ik geen belangstelling hebben voor een T-shirt van de F1 site waar ik het liefst kom???!!!

??????
Verklaar je eens nader hier, want ik begrijp echt niet wat je hier bedoelt hoor.

Ik ga de t-shirt eerst thuis krijgen zo kan ik zien of de kwaliteit in orde is, we zouden niet willen dat jullie je zuurverdiende euro's aan slechte t-shirts uitgeven. :wink:

Ferrari 2010

Citaat van: eric
Citaat van: Schumi 2002
Citaat van: ericNog effe geduld, binnen een paar weken zou ik een eerste exemplaar moeten ontvangen.

Zo weten we of alles klopt.

Toch alvast bedankt voor de belangstelling. :wink:
voorwat zou ik geen belangstelling hebben voor een T-shirt van de F1 site waar ik het liefst kom???!!!

??????
Verklaar je eens nader hier, want ik begrijp echt niet wat je hier bedoelt hoor.

Ik ga de t-shirt eerst thuis krijgen zo kan ik zien of de kwaliteit in orde is, we zouden niet willen dat jullie je zuurverdiende euro's aan slechte t-shirts uitgeven. :wink:
Dat ik gewoon dolgraag een T-shirt wil hebben van F1pits.net omdat dit de F1 site is waar ik het meeste en he liefst kom, en dat ik er dus ook veel belangstelling voor heb.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Race

Citaat van: ericIk ga de t-shirt eerst thuis krijgen zo kan ik zien of de kwaliteit in orde is, we zouden niet willen dat jullie je zuurverdiende euro's aan slechte t-shirts uitgeven. :wink:
Kunnen we dat controleren niet door een onafhankelijk iemand laten doen? Niet dat ik je niet vertrouw ofzo hoor :lol:

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Eric

Citaat van: Race
Citaat van: ericIk ga de t-shirt eerst thuis krijgen zo kan ik zien of de kwaliteit in orde is, we zouden niet willen dat jullie je zuurverdiende euro's aan slechte t-shirts uitgeven. :wink:
Kunnen we dat controleren niet door een onafhankelijk iemand laten doen? Niet dat ik je niet vertrouw ofzo hoor :lol:

Slecht karakter, wees gerust ik veeleisend als het op kleding aankomt...en nee ik ben geen snob :P

Race

Citaat van: eric
Citaat van: Race
Citaat van: ericIk ga de t-shirt eerst thuis krijgen zo kan ik zien of de kwaliteit in orde is, we zouden niet willen dat jullie je zuurverdiende euro's aan slechte t-shirts uitgeven. :wink:
Kunnen we dat controleren niet door een onafhankelijk iemand laten doen? Niet dat ik je niet vertrouw ofzo hoor :lol:

Slecht karakter, wees gerust ik veeleisend als het op kleding aankomt...en nee ik ben geen snob :P
Als ik niet tevreden ben kom ik persoonlijk langs! :twisted:  :lol:  :wink:

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Eric

Citaat van: Race
Citaat van: eric
Citaat van: Race
Citaat van: ericIk ga de t-shirt eerst thuis krijgen zo kan ik zien of de kwaliteit in orde is, we zouden niet willen dat jullie je zuurverdiende euro's aan slechte t-shirts uitgeven. :wink:
Kunnen we dat controleren niet door een onafhankelijk iemand laten doen? Niet dat ik je niet vertrouw ofzo hoor :lol:

Slecht karakter, wees gerust ik veeleisend als het op kleding aankomt...en nee ik ben geen snob :P
Als ik niet tevreden ben kom ik persoonlijk langs! :twisted:  :lol:  :wink:

moet je eerst wel een t-shirt kopen hé :P  :lol:

Alan Blues

Citaat van: eric...en nee ik ben geen snob :P

Geen Millet? Geen Lacoste? Geen docksites? ;)

Eric

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: eric...en nee ik ben geen snob :P

Geen Millet? Geen Lacoste? Geen docksites? ;)

Nee...alleen kleren van spullenhulp...met F1 Pits had ik gedacht me te beteren, maar het is het tegendeel. :lol:  :wink:
Geert is geen goede betaler hé. :wink:
Ik moet het hier nog altijd stellen met dat Trabantje. :wink:

Race

Citaat van: eric
Citaat van: Alan Blues
Citaat van: eric...en nee ik ben geen snob :P

Geen Millet? Geen Lacoste? Geen docksites? ;)

Nee...alleen kleren van spullenhulp...met F1 Pits had ik gedacht me te beteren, maar het is het tegendeel. :lol:  :wink:
Geert is geen goede betaler hé. :wink:
Ik moet het hier nog altijd stellen met dat Trabantje. :wink:
Dat staat toch gelijk aan een limo daar in Belgie :roll:  :lol:

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Ferrari 2010

En, mag ik vragen hoe het er mee staat na mijn vakantie??
Ik hoop dat ze niet uitverkocht zijn tijdens mijn vakantie??? :?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Eric

Citaat van: Schumi 2002En, mag ik vragen hoe het er mee staat na mijn vakantie??
Ik hoop dat ze niet uitverkocht zijn tijdens mijn vakantie??? :?

:lol:  :lol:  :lol:

Nee nee...Ramses had alles gedaan wat ie moest doen...ik heb dan eentje besteld....maar ben er niet echt tevreden over, dus dat betekent weer wat uitstel.

Momenteel is Ramses op vakantie, als hij weer is van zijn vakantie zal hij er direct werk van maken.
nog effe geduld dus.

Mikacouli

Citaat van: eric
Citaat van: Schumi 2002En, mag ik vragen hoe het er mee staat na mijn vakantie??
Ik hoop dat ze niet uitverkocht zijn tijdens mijn vakantie??? :?

:lol:  :lol:  :lol:

Nee nee...Ramses had alles gedaan wat ie moest doen...ik heb dan eentje besteld....maar ben er niet echt tevreden over, dus dat betekent weer wat uitstel.

Momenteel is Ramses op vakantie, als hij weer is van zijn vakantie zal hij er direct werk van maken.
nog effe geduld dus.

Ik ken nogtans iemand die T shirts drukt.

Race

Kan er niet wat gepost worden zodat we een idee krijgen wat die "misdruk" nu precies was? :wink:

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!